-
GAMEPOD.hu
Ez a topic épített vízhűtésekkel foglalkozik, kompakt vízhűtések topikja erre a linkre kattintva érhető el! [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
blasko92
őstag
válasz SkyS1gn #8141 üzenetére
Nagyon jól néz ki ezzel a fehér löttyel. Viszont én mindenképpen a lehető legvastagabb falú víztiszta csövet tettem volna a gépbe. Így nem túl vizuális a fehér folyadék, úgy pedig sokkal másabb lenne az összkép, hogy látod a csőnél az áttetsző falat, belül meg a fehér folyadékot.
Lehet, hogy megmattult volna, de mivel fehér a folyadék, ezért nem látszana. Ez a fehér cső is ugyan úgy mattul, mint az áttetsző, csak ezen semennyire nem látszik.
-
SkyS1gn
félisten
Jones aztmondta ez átlátszó cső volt, a folyadék fehér maradt, de a cső így járt. Mivel ő is Mayhems pastel Ice white-ot használt nekem is ilyen lenne idővel! Na ezért nem akarom! Nekezen szakadtam el mert tényleg szép átlátszó + színes lötyi de mivel 1 nap volt mire ezeket is beraktam meg minden a komplikáltsága miatt a rendszernek ezért nem akarom pár hetente szétbarmolni, nincs időm ilyenekre
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Pista0001
addikt
válasz ZetorGumi #8139 üzenetére
Na ez holt biztos hogy nem fog menni mert előre ha duplát teszel az blokkolja az 5,25-ös helyet. Illusztráció. Ha úgysem kellenek a vinyótartók akkor előre tehetsz ultrabrutál vastag szimplát, az közelíti a 45-ös dupla teljesítményét, vagy használhatsz 180-as vagy 200-as radit, de ezek rohadt drágák és a 200-as (de lehet hogy a 180-as is) esélyes hogy szintén belelóg az 5,25-ösbe. Ja, meg ha felül van egy dupla úgy hogy a csatik hátul vannak, akkor szerintem a vezérlők nagy része befér elé, de a tartót alaposan szét kell vagdosni.
(#8148) Cris99: Nem baj, pivotos a monitorom Hogy értelmeset is írjak: szép lett a rendszer, gratulálok hozzá. Néha írj légy szíves a folyadékkal kapcsolatos tapasztalatokról.
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
ZetorGumi
addikt
válasz Pista0001 #8161 üzenetére
Pedig délután keresgéltem képeket róla, de ott úgyláttam, hogy ment.
Az nem baj, ha szét kell vagdosni a tartót, hogy beférjen, lényeg, hogy be tudjam építeni valahova.
Amit meg linkeltél kéet, azok 140-es ventik nem? Mert 2db 120-as ventinek el kell férnie ott úgy, hogy használható legyen a slot. Gyárilag.De amugy a 2 db dupla elbírná a fent vázolt konfigot?
Szerk:
Megnézve, ezen a képen a szimplából kiindulva nem menne be a meghajtóhelyek felaáldozása nélkül.
[link][ Szerkesztve ]
New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
-
Pista0001
addikt
válasz ZetorGumi #8163 üzenetére
A 120-as csatis víztere belelóg: [link] [link]
Viszont a 180-as befér: [link] Ezzel csak az a bibi hogy pofátlanul drága: [link] A Monsta 120-as olcsóbb: [link]
Ja, és szerintem igen, elbírja. Felülre is rakhatsz Monsta-t, úgy már szerintem tuti, csak magas hűtős ramban ne gondolkodj
[ Szerkesztve ]
-
ZetorGumi
addikt
válasz Pista0001 #8165 üzenetére
Hmm..
Hát elég drága, az tény. De felülre meg befér, ahogy néztem. Mivel csak egy előlap menne elé, azért felülre egy duplát gondoltam, alulra egy 180-ast, ha már így alakult.
Kell alul a hely, mert egy SSD, és egy 3,5-ös HDD is bekerül a konfigba. Az SSD-t tudom hova tenni, de a merevlemezt nem, és a pumpát sem.New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
-
ZetorGumi
addikt
válasz Pista0001 #8167 üzenetére
Mondjuk amit leírtál, nem is rossz ötlet.
Úgyis azon gondolkodtam, hogy felrögzítem oda, ahova lehet rögzíteni 2db 2,5-ös meghajtót, az alaplapi tárca elé lentre.Aquabusos D5 lenne a pumpa.
Egyszer szánok rá sokat, de egy jódarabig nem akarok újat venni se szivattyúból, se panelból.
Kérdés azon emberekhez, akik rendelkeznek aquaero-val.
Az aquaero 5 Pro és XT között annyi a külömbség, hogy az XT-hez jár távirányító?[ Szerkesztve ]
New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
-
DigitXT
félisten
válasz ZetorGumi #8168 üzenetére
Nem csak: a Pro nem érintőgombos*, hanem mechanikus. Ezen
kívül a VRM-eken is a kisebb gyári borda van, az XT-n a nagyobb.*: szerintem ez inkább előny, mint hátrány, mivel az elején eléggé
bugosak voltak az XT érintőgombjai. Értsd magától is nyomogatni
kezdte a menüjét! Aztán idővel betettek "kalibrációt" a szoftverbe,
így javult a helyzet, de azóta sem nagyon használom a gombokat.
Az elején kénytelen voltam szoftverből tiltani - aztán megszoktam.A távirányítóját mégannyira sem: tököm tudja, hogy miért jó, hogy
van rajta QWERTY keyboard. Biztos lehet vele valahogy gépelni a
fotelból, ha házimozizol - de én sosem használtam erre a célra.Összefoglalva: ha nem akarod "agyonterhelni" a VRM-et, akkor a
Pro verzió bőven jó. Sőt, talán megbízhatóbb is... Valamint ahhoz
is meg lehet venni a nagyobb bordát (sőt, a vízhűtőblokkot is), és
akár még a távirányítót is: az infra vevő ugyanúgy benne van. -
ZetorGumi
addikt
válasz DigitXT #8169 üzenetére
Köszönöm a kimerítő választ! Akkor marad a pro.
A távirányítót csak a filmezés miatt gondoltam, sokkal kényelmesebb ágyból irányítani, de csak emiatt nem éri meg nekem azt a plusz felárat. Inkább megveszem hozzá külön.
Összesen 4db ventillátor lenne 2 csatornán, meg az Aquabus lenne használva, az szerintem nem agyonterhelés.
Érdemes megvenni a nagyobb bordát hozzá, ha közelről egy leszabályzott kicsi venti mozgatja körülötte a levegőt?
New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
-
DigitXT
félisten
válasz ZetorGumi #8170 üzenetére
Ha van légmozgás, és nem ad le nagy teljesítményt a VRM,
akkor szerintem felesleges. (Nálam pont az ellenkezője volt
igaz: a nagy borda sem volt elég, érzésre*. Így lett rá blokk.
Amikor néha tesztelem a DDC-t, oda tud csapni rendesen.)*: az FM181-ek 3V-on eléggé terhelik a kimenetet, nekem
nem tetszett a 60-80 fokos VRM hőmérséklet. Noha
fizikailag 100 fok fölött is "bírnia kell", s ha túl melege van,
akkor leszabályoz, de jobb a békesség alapon levizeztem.Persze olcsóbb, és egyszerűbb lett volna egy halk ventivel
hűteni a gyári borda segítségével, de most már ez van... -
ZetorGumi
addikt
válasz DigitXT #8173 üzenetére
Hát gondoltam oda egy pár centis ventit, leszabályozva 5V-ra.
Olvastam énis, hogy leszabályoznak melegedés esetén, konkrétan felnyomják 12V-ra a kimenetet.
De az a pár venti, amit rá szándékszok kötni (A dupla radi 2 ventije, meg az első radi ventije) csak nem terheli meg annyira, hogy izzadjon.Van hozzá ő, mint kábel, úgy látom ez itthon eléggé egyszerűen reprodukálható (rendelkezem itthon táphosszabbítóval, és felszereltséggel ahhoz, hogy megcsináljam), a másik végén a standby 5V,valami különc csatlakozó van, vagy egy egyszerű 2 pines? Mert ha egyszerű, akkor gyártok hozzá egyet, és akkor megúsztam az árát. A zöldet meg megtudom hosszabítani belőle annyira.
[ Szerkesztve ]
New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
-
Chrys_
addikt
válasz ZetorGumi #8168 üzenetére
Ott van még a touch kezelés, bár nem tudom ,hogy a teljes képernyőn-e. Nekem a pro van, nem hiányzik a távvezérlő sem.
(látom már korábban válaszoltak)Nekem 4 Lüfterkanal van kihasználva:
1.: 3db noiseblocker 12-s venti
2.: 2db
3.: 2db
4.: DDC 1T Plus van meghajtva róla. És nem hűtöm vízzel, tökéletesen megfelel így is, az erősítők 61-67 fok között vannak.[ Szerkesztve ]
-
blasko92
őstag
válasz TESCO-Zsömle #8162 üzenetére
Kösz, hogy kijavítottál
Igazból egy kutya, ábszolúte nem marad áttetsző a cső, és ez a lényeg. Na meg, hogy valóban nem csak opálosodik, hanem zöldül is.Nálam is ez volt a sima alkoholos folyadékkal.
-
ZetorGumi
addikt
Black Ice GT Stealth 240
és
Black Ice GTX 120
Róluk mi a vélemény? Elég lehet nekem a fentebb leírt cucchoz?New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
-
Pista0001
addikt
válasz ZetorGumi #8172 üzenetére
Fektetve simán. Feltöltéshez meg egy darab cső meg egy fillport ([link])mindent megold. Már ha nem ódzkodsz megfúrni a házat is.
Nekem egy Stealth dupla van felül és egy szintén Stealth szimpla
elölhátul. Szerintem jók, nekem jelenleg csak egy i5-760-al kell megbirkózniuk (egy 7870 lesz még bekötve), a pumpa egy Phobya 260-as 5 V-on. Szerintem neked egy kicsit vastagabbak kellenének, főleg ha nagyobb terhelésen sem szeretnél túl nagy zajt.[ Szerkesztve ]
-
ZetorGumi
addikt
TaaT: Igen, szerintem is arra hajaz mindkettő lamellázása.
Pista0001: Végülis ez is kivitelezhető, de nem nagyon szeretném megfúrni a házat.
Ha számít, akkor nagy tuning nem lesz, és a legnagyobb terhelése az játék lesz csak.
[ Szerkesztve ]
New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
-
-
ZetorGumi
addikt
Konkrétan az irányt nem tudom, hogy merre induljak el.
Eddig összesen a pumpa/tartály kombó van meg, meg előre a radi.
De még ez is képlékeny, gondolkodom Pista0001 javaslatán, a monsta radin előre.[ Szerkesztve ]
New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz blasko92 #8177 üzenetére
Az opál legjellemzőbb árnyalata a zöld. Azért is mondtam azt. Ha csak simán szürkülne a cső, arra a mattulás megfelelő kifejezés lenne.
Sokat vitáztunk, hogy mitől lehet ez. A topic legelfogadottabb álláspontja, hogy a fény okozza, de számomra egyre valószínűbb, hogy ez téves feltételezés.
Egyrészt, mert az összes cső UV-álló. Másrészt vannak ennek ellentmondó tények. Az egyik ilyen, hogy az általam felhasznált cső hónapokat állt a szobabicikli szarván lógva. Hol letakarva, hol nem, de alulról érte valamennyi fény. A másik tény, hogy a gépszerelés utáni maradék cső, ami a gép mellett maradt és ugyanannyi fényt kapott, most is víztiszta.
Megnéztem hát a két házilag elterjedtebb adalékanyagot. Íme az etanol:
És az etilén-glikol:
Ez a két vegyület, vagy legalább az egyike minden hűtőfolyadékban megtalálható. Az egyik lehetséges ludas a zölddel keretezett, hidroxilcsoport, vagyis az Oxigén-Hidrogén páros. Ezzel pedig az a probléma, hogy kiküszöbölhetetlen, ugyanis ion formájában a vízben természetes állapotban is jelen van. A vízmolekulák ugyanis képesek szétesni (H+) és (OH-) ionokra. Ha ez okozza a bajt, akkor előbb-utóbb még a színtiszta víz is elszínezi a csöveket.
A máik eshetőség, hogy nem az OH csoport okozza a bajt, hanem a cső falán esetleg megtapadó "maradék", vagyis a kékkel keretezett (C2H4) és (C2H5).
Egyelőre eddig jutottam. Nagyon régen volt már, hogy kémiát tanultam...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
ZetorGumi
addikt
válasz TESCO-Zsömle #8190 üzenetére
Akkor a Pista0001 által javasolt monsta radi?
New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
-
blasko92
őstag
válasz TESCO-Zsömle #8187 üzenetére
A fénynek ehhez szerintem sincs köze. Nekem is volt maradék csövem, az ugyan olyan tiszta maradt. Pont szétszedéskor figyeltem meg, hogy mekkora különbség van a kettő között.
-
TESCO-Zsömle
félisten
-
ZetorGumi
addikt
válasz TESCO-Zsömle #8193 üzenetére
Bitfenix Prodigy.
És felülre betuszkolok egy duplát, de előre nem tudok, mert az 5,25-ös hely kell egy előlapi panelnek.New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz ZetorGumi #8194 üzenetére
Azért mondom, mert a linkelt 180-as radi teljesítményre egy 50mm vastag dupla120-assal, vagy egy 37mm vastag dupla140-essel érne fel, ha lenne olyan.
ÚGy érzem, hogy a radiátornál a VGA lesz a bibis... Be tudsz oda tenni egy 60-as duplát? Monstáról már nem is álmodozok...
sz: Bár eszerint a kép szerint be kéne férnie egy 60-asnak simán, ha a ventiket kívülre rakod.
De ha nem akarod, akkor 45-ös radi + vékony venti. És akkor még ventivel együtt is olcsóbban jöttél ki, mint a 180-assal.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
ZetorGumi
addikt
válasz TESCO-Zsömle #8195 üzenetére
Elől a radinál a VGA nem lesz bibis, mivel olyat veszek oda, amilyet szeretnék. Ha a Lightning nem fér el, akkor egy sima referencia, vízzel. Az elég keskeny, kb, mint az alaplap.
De a VGA-tól beférne a radi, a fenti 5,25-ös helytől nem fér be.New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
-
ZetorGumi
addikt
válasz TESCO-Zsömle #8197 üzenetére
Nem, én azt mondtam, hogy felülre betuszkolom a duplát, de előre nemtudom, mivel az előre rakott dupla radi teteje beleér az 5,25-ös helybe, ezáltal az első nem fér be.
Amugy bármilyen méretű radit rakhatok előre, a VGA kártya nem fog belelógni. [link]
New Mixes: http://www.mixcloud.com/ZetorGumi | VW Passat B8 2.0CRTDI CRL
Új hozzászólás Aktív témák
● Kompakt vízhűtések topikja erre!
● Olvasd el a Téma összefoglalót!
● Privát üzenetben szakmai kérdéssel ne zavarjátok a tagokat!
● A topik csak épített vizes rendszerekkel foglalkozik!
● A topik kiemelt témájú!
● Vízhűtés offtopik