Új hozzászólás Aktív témák

  • mackosajt

    addikt

    válasz 4D4M #14234 üzenetére

    Hogy kiálljak a barkács szakkör mellett, és ne csak a hírös gyártók drága termékeit lehessen dicsőíteni, nem mindegy, milyen járműipari radiátorról beszélünk.

    Az utastéri fűtő és hűtő radiátorok általában sűrűn lamellázottak, így azokra jellemző iagzán, hogy nehezen lehet őket szellőztetni.

    A motortérben található hűtők (víz/klíma) már jóval ritkábban lamellázottak, pont azért, mert az autógyártók sem hülyék, és ha nem muszáj, nem járatnának egy ventillátort pluszban.

    Nekem van a gépben direkt pc-hez szánt 360-as radi, és van a mazda klíma hűtője a motorteréből.
    Lamellázottságra kb. egyformák.
    Ja, és a klímahűtő legnagyobb előnye nálam, hogy 1/2-es meg 3/8-os csatlakozásai voltak gyárilag, szóval egyszerű volt bekötni.
    Hátránya, hogy alu. Viszont a Reseratorom is alu, a blokk és a 360-as radi meg réz.
    A fűtési keringető meg öntvény.
    G12-t használok ionmentes vízzel. nem színeződik, nem koszolódik a víz, látom a csöveken.

    hogy a pumpák hőfokához is szóljak, megnyugtatásképp a DDC-s kollégának, nem kell félni nagyon.
    Ez a keringető is produkált már olyan hőfokot, hogy a kezemet nem sokáig bírtam rajta tartani, meg is ilyedtem, majd idebent, melóban sikerült olyan szivattyút is tapogatni, ami már sütött. Mégis mennek 24/7-ben.

    http://www.opelforum.hu http://hkv.hu "Zuzuval társalogni olyan volt, mint sajtreszelővel rejszolni. Enyhén szórakoztató, de leginkább fájdalmas." by Ford Fairlane

Új hozzászólás Aktív témák