- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bostone #48060 üzenetére
Szia!
Hááát, az ilyesmit elég nehéz megtudni, mivel erről az ügyfeleseknek se nagyon van tudomásuk, aki viszont tudja, az meg nem ügyfelezik. Telefonon szerintem ez tuti nem megy, talán ha emailt írsz nekik, akkor van rá esély, hogy valóban utána érdeklődnek az illetékeseknél, de azért ne éld bele magad, szerintem majd kapsz egy általános választ, hogy majd lesz szórólap, meg ilyesmi.
A szolgáltatás nagyrészt stabil, én 4-5 éve vagyok UPC-s, nem volt komoly gondom velük. Bár ezek nyilván terület és hálózatfüggő dolgok is, ahol rosszabb a rendszer ott bizonyára több a probléma is, de ha felétek most építenek, nem hiszem, hogy új hálózattal sok gond lenne.
Már jó ideje van szombaton és vasárnap is hibaelhárítás.
-
mikung
aktív tag
válasz bostone #48060 üzenetére
Körzettől függ mennyire stabil (helyi központ terheltsége, stb.).
Szeret sunnyogni - kedvezményeket ki kell nyomni belőlük, húzza ki dugja be hibaelhárítás,. ... - de amit kitaposol belőlük azt szolgáltatják. Hibaelhárításra küldtek már szervizest vasárnap este 18 -ra is (Budapest).
Telefon : Saját voipot használok, az övék csak a 1221 -re van.
TV : Megy, de az új dobozka ... hagyjuk ... adnak CI+ -os kártyát, ha a TV -d tudja fogadni, nem kell doboz.
Net : Jól megy, de valahogy mindig pont akkor tartanak karban - honlapjukat ilyenkor mobilnettel mindig megnézem anyázzak e - hajnali 3 körül mikor tolnánk a haverokkal ... se előtte se utána hónapokig. -
4Grider
nagyúr
válasz bostone #48060 üzenetére
Nálunk stabil, jó minőségű a szolgáltatásuk. Amit utálok bennük, az az árképzésük. Ha hűséget írsz velük alá, akkor a pofátlan, sehol nem alkalmazott listaáraikra hivatkoznak, mondván abból kapsz kedvezményt a hűségért cserébe. Ha pedig lejárt a hűségidőszak, akkor szerencsére nem azokat alkalmazzák (rögtön megugrana 20-30 e Ft-ra a havidíj) hanem nagylelkűen csak évente egyszer-kétszer néhány száz Ft-ot emelgetnek a havidíjakon. Lefelé úgy válthatsz hűség után, hogy ne érje meg lefelé váltani. Hűség alatt meg a horribilis kedvezmény miatt főleg nem. Azaz mindig több szolgáltatást kell használni ahhoz, hogy "kedvező" havidíjaid legyenek. A "kedvező" az már nálam 11500 Ft havonta. Hát nem egy Digi, de ez van...
-
Littoral
aktív tag
válasz bostone #48060 üzenetére
Nálam állandó minőségű a szolgáltatásuk (vidéki kisváros elővárosa), egy univerzumban sem lehet említeni a legnagyobb vetélytársuk ún. "szolgáltatás"-ával. Ehhez a mostani problémához ugyan két bejelentés kellett, de ma (vasárnap) reggel 8-ra itt volt a szerelő és mindent elkövetett a hiba elhárításáért. Tehát hétvégén is jönnek, a médiaboxot is szombaton cserélték.
A fent részletezett hiba végül nem nálam a házban, hanem a "bálvány"-nál volt, ami az utcában egy műanyag dobozban található szerkezet. Azt kell majd "szintezni", valamelyik következő munkanapon.
[ Szerkesztve ]
-
adika4444
addikt
válasz bostone #48060 üzenetére
hali!
Akkor már én is leírom.
Budapest XIII. kerületéről van szó...
2010 vége óta van UPC rokonnál, és azóta kb. 3-4 szakadás lehetett egyszer egésznapos, egyszer félnapos, meg még talán 2 volt de az nálunk volt hiba...Ami jó, hogy amikor behalt már vagy 2 alkalommal a Cisco EPC3212-es modem tápja, akkor hozott a szerelő újat, következő alkalommal meg az üfsz-en kapott rokon.
Szóval én nagyáltalánosságban elégedett vagyok a szolgáltatással. Itthon DIGI van, nyilván az ár a 4 betűsnél jelentősen kevesebb, de stabilitásban az UPC alig marad el mögötte...
üdv, adika4444
-
ztsoft
őstag
válasz bostone #48060 üzenetére
Én a távozáson gondolkozom, az okok, mert több is van.
Ügyfélszolgálat (szeretik hülyének, analfabétának nézni az ügyfelet):
Sajnos elég sűrűn kell telefonálnom hiba miatt, így már az elején közlöm az üf-el, hogy meg tudom csinálni "Gyári beállítások" mágikus csodát, meg a "húzza ki, dogja be" csodát egyedül is, nem kell a kezemet fogni, persze nem ilyen stílusban.
Volt, hogy rossz település kódot adtak meg, persze, én voltam a hülye, hogy nem jegyeztem meg a sajátomat.
Internet probléma miatt a box-on akarták "Gyári beállítások", mikor kérdeztem, hogy van-e köze az internethez, közölte, hogy nincs, de már régen volt vissza állítva (úgy látszik ez van nekik kiadva).
Ők bentről nem látnak semmi hibát (így nincs is), úgy kell győzködni Őket, hogy mégis van.
Már előre megy a fenyegetőzés, ki lesz számlázva a kiszállási díj!Hálózat (az, hogy ennyire rossz, vagy én vagyok nagyon háklis, azt nem tudom):
Eddig a 3 év alatt, három komolyabb hiba volt, amit nem, vagy nagyon sokára tudtak javítani (egyszer fizetek is kötbért), most is egy ilyen van. Nincs olyan nap, hogy minimum egyszer ne lenne hang kimaradás és/vagy kockásodás, van mikor meg is áll az adás pár másodpercre (még ha csak 3 órát nézem is), nos ha ez kis hiba, akkor én vagyok nagyon háklis, ha már fizetek érte, akkor legyen ennél jobb. Persze, mikor kijönnek, nem tapasztalható a hiba, az alatt a 10 perc alatt, tudom sietni kell, de így soha nem derül ki, hogy hol a bibi.Eszközök:
Még ha az eszköz használható is lenne, agyon vágják a saját rendszerükkel, stabilan folyamatosan pár napot képesek menni, utána minden bajuk lesz, pl. Ubee HGW router módban nálam használhatatlan (nem mindig látják egymást az egy hálózaton lévő eszközök). Bridge módban eddig max 30 napot bírt, utána már leszakadt a hálózatról, ezzel szemben egy 7 éves TP-LINK router 4 hónap folyamatos működés után, köszöni szépen, jól van (az utolsó reset 3 éve volt, de akkor sem hiba miatt).
Pace set-top box, folyamatos használat nem éri el a 12 órát (energia takarékos módban, állítólag rendesen ki van kapcsolva), de max 30 naponként kellett neki a "Gyári beállítások". Nem beszélve a szoftver hibákról (pl. EPG, lekérés közben, amíg nem kap válsz, addig meg akasztja a box-ot, ha nem kap választ, akkor le is fagy).
Az új jövevényről meg ne is beszéljünk.Így a vége felé egy pár kérdés. Tényleg ennyire háklis vagyok, másnál is vannak ehhez hasonló hibák és nem foglalkozik vele (persze ez a hálózatra vonatkozik)? Mert, hogy az utcából csak én jelentek hibát (ez egy kis utca, egy erősítő, összesen 13 ház, abból talán 7 van bekötve), meg, hogy ugráltatom (szívatom, már ez is elhangzott) Őket, már unják, hogy feleslegesen jönnek. Nem értem, most nem ez a munkájuk, vagy Ők is úgy vannak, mint egyes szolgálatok, ha nem kell menni sehova, akkor a központba pihiznek?
A végére csak annyit, nézz szét az interneten a UPC által bevezetett eszközök, szolgáltatások használhatóságáról, működéséről, így több információra tehetsz szert a UPC-vel kapcsolatban. Vagy itt a topikban is kereshetsz, csak pár kereső szó: Wi-Free, Horizon-Go, UPC Phone, Hitron.
Más szolgáltatókkal nem tudom össze vetni, mivel itt nincs más. Ez az én személyes véleményem arról, amit tapasztaltam!
Mint ahogy a kedves technikus is megkérdezte, idézem, "Miért vagy még itt, a UPC-nél?", nos, csak hűség miatt!Jó dolog fontosnak lenni, de fontosabb, hogy jók legyünk.
-
#54715584
törölt tag
válasz bostone #48077 üzenetére
Évek óta nem nézek ker tévéket és hasonlókat, most is a nézett csatornák 99%-a nálam ismeretterjesztő.
Ott van, ahol nincs is reklám vagy max 2-3 perc, az nem vészes.
De ilyenkor is inkább felveszem, vagy kezdéskor leállítom a műsort, elszívok egy cigit, hasonlók, és utána simán áttekerem a reklámokat.
Az elején kellett megszoknom, hogy ne váltsak közben csatornát, különben oda a pause. -
-
-
mikung
aktív tag
válasz bostone #49452 üzenetére
Ha megfogadod a szerelő tippjeit, miszerint ECO módban használd és akkor kikapcsolva nem melegszik annyira, ha van klímád, állítsd pár fokkal hűvösebbre, valamint nem árt ha áll valamin mert amúgy nem szellőzik ...
Ja persze és ha nem zavar hogy a túlhevült bél miatt a DVB-C adások is be-beakadnak.
Egyetlen pozitívuma a 7 napos visszanézés lenne, de az vagy nem működik, vagy akad, vagy pont az a műsor nem nézhető vissza az amúgy visszanézős csatornáról, vagy ha éppen működik akkor sajnos nem tekerheted át a híradó előtti reklámot és a zsiráfikrek születtek híreket.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz bostone #50083 üzenetére
A wifi kommunikáció nem csak a router-en múlik, "vissza is kell kiabálni" elv miatt, hanem a környezeti tényezők (falak száma/anyaga, távolságok, szomszédok), beállítások, használt kliens eszközök/adapterek, egyéb zavaró/befolyásoló tényezők (vezeték nélküli billentyűzet/egér/telefon, fém tárgyak, nagyobb bútorok, stb) függvénye is. Emiatt semmit sem lehet garantálni, csak helyszíni teszt során fog kiderülni, hogy mi is lesz a helyzet mivel minden környezet más és más.
Inkább menj át IDE mrt ez nem szolgáltató specifikus kérdés.
Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
-
Topikgazda
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz bostone #50130 üzenetére
Attól függ milyen csomagra fizettél elő, interaktív funkció kikapcsolásához elég kihúzni a boxból az utp kábelt, ha digital bronze csomagra fizettél elő a +29 és a hd csatornákat kitudod kapcsoltatni.
Elvileg minden portnak működnie kell, indítsd újra a modemet ha nem változik a helyzet 1221-en jelentsd be a problémát. -
Topikgazda
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz bostone #67102 üzenetére
Szia!
Ha nincs rá szükséged, akkor nem. Én amikor utoljára alkudoztam velük, úgy kezdtem, hogy 1Ft-al nem vagyok hajlandó többet fizetni a jelenlegi havidíjamnál. Szerintem ne fogadd el az első ajánlatot, inkább alkudozz velük, esetleg lebegtesd be, hogy egyébként is gondolkodtok a lemondáson, mert kicsit sok ez a 10+ ezer forint havonta.
[ Szerkesztve ]
-
kezo0
addikt
válasz bostone #79175 üzenetére
Elég régen fordult elő nálam... De akkor ezek szerint nem központi hiba, csak ez a konkrét app szarakodik. 7-én kapott frissítést, de szerintem azóta már használtam, és működött.
Köszi mindenkinek, még egy iOS-t használó is írhatna, hogy nála mi a helyzet.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz bostone #83384 üzenetére
Üdv!
Érdemes bejelenteni a hibát.
1221-es számon lemondás menüpontban tudsz ügyfélmegtartó csomagot kérni.
Nézd meg milyen osztóval van elosztva a koax és van-e bekötve Fam/Attenuator feliratú csillapító.
Amennyiben leírod a modemértékeket ki tudjuk számolni kb milyen a bejövő jelerősség.[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
-
kezo0
addikt
válasz bostone #83402 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek veled: az a rendszer, hogy mindenki olyan árat kap, amilyet ki tud magának alkudni, nonszensz.
Ha most beírnám ide, hogy milyen szolgáltatás-csomagért mennyit fizetek jelenleg, egész biztosan jönne valaki öt percen belül, aki azzal döngetné a mellét, hogy ő ugyanezért mennyivel kevesebbet. Ami egész egyszerűen felháborító.
Külön nevetséges, hogy itt már úgy ajánlgatják nap mint nap mindenkinek, hogy fenyegesse a UPC-t lemondással, ha jó árat akar kapni, mintha az a világ legtermészetesebb dolga lenne. Hát nem az.Beam me up, Scotty! There’s no sign of intelligent life down here…
-
MiZo1990
aktív tag
válasz bostone #108172 üzenetére
Vannak listaárak az ÁSZF-ben, de gyakorlatilag mindenki más-más áron kapja ilyen-olyan kedvezmény és ügyfélmegtartó ajánlat révén.
Írd be a címed a honlapon és akkor lesz egy hozzávetőleges kiindulási alapod.
A legjobb ajánlatokat a 1270 lemondás menüjében lehet elérni. -
Floyd80
addikt
válasz bostone #108177 üzenetére
Pesten még utcánként is eltérő, én is ki lettem párszor "röhögve", hogy nálam 10-11000 (most szerencsére csak 9) az előfizetés, két sarokra arrébb meg a fele kb. Ha nincs a házban más szolgáltató, akkor cumi.
[ Szerkesztve ]
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ASUS routerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ukrajnai háború
- Blu-ray lejátszók
- További aktív témák...
- T Phone Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- CAT B30, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitedesk 800 G3 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 500GB SSD Intel HD Graphic
- BESZÁMÍTÁS! Optiplex 7080 Micro asztali számítógép - i5 10500T 16GB RAM 256GB SSD 630 IGP Win 11
- BESZÁMÍTÁS! SAMSUNG Odyssey G7 C32G75T monitor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest