-
GAMEPOD.hu
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Samott
addikt
válasz LouiS22 #112737 üzenetére
Pont azert irtam hogy telekom uvegen mar van vodafone csomag. meg a masik ket halozatot kellene megnyitni a tobbi szolgaltato elott es lehetne az amit irsz. Egyebkent pont a 29-es korzetben van gigabites optikam.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
asdf_
veterán
válasz LouiS22 #112861 üzenetére
Nmhh-hoz szerintem fölösleges. Hozzájuk csak az tartozik, ha van valami szabály és nem tartják be. Ha nincs szabály, vagy van, de a szolgáltató/televíziógyártó azt félreértelmezi, azt ezeknek kell jelezni, hogy, hé, hülyék vagytok, senki nem mondta, hogy nekem tilos lenne tudnom állítani a csatornasorrendet.
-
domotorpeti
csendes tag
-
Hory84
tag
válasz LouiS22 #113234 üzenetére
Technikus rögzítette a hibát. Nem kaptam hibajegyet. Azt mondta majd megnézik ha sorra kerül. Ez volt augusztus végén. Múlt héten írtam nekik hogy mizu van. Nyitottak egy jegyet amit aztán le is zártak egy automata hívással miszerint a távdiagnosztika nem mutat hibát.
szerk:
szóval most addig fogom spamelni őket amíg le nem tiltanak.
amúgy még kb egy hónap a hűségem velük. Majd ott biztos jobban fognak rám figyelni ha hosszabbítani akarnak.
már ott tartok hogy veszek egy apple tv és azon keresztül a voda tv appal fogok tv műsort nézni. Röhej.[ Szerkesztve ]
-
MadMancs
veterán
válasz LouiS22 #113350 üzenetére
Ez mint szép és jó. Sablon bla bla bla...
Ettől függetlenül VTV box egy trágyadomb, előző boxokhoz mérten meg pláne. Ez még a sokat szídott Horizonhoz képest is katasztrófa. Az kiegészítő fűtésként szolgált, lassú volt mint a bűn, de legalább működött.
Életem egyik legjobb döntése volt hogy VTV hez tartozó TV be kértem annó MediaCardot. Pedig azt csak felvételek miatt tettem. Mégis az lett az elsődleges mert VTV többször halott mint működik.
Minden bekapcsolásnál csatornakeresés, rendszeres SA005, stb. Ez nem szolgáltatás, ez bohóckodás.Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
-
nova001
senior tag
válasz LouiS22 #113351 üzenetére
1 éve használom igy lassan. mostanában kezdte el pár hónapja.
Leokézok mindent mert utána pár napig ott van a csatorna pl tv2 a listába, majd egyszer csak azt mondja az a csatorna eltűnik a listábol is és ha kézzel irom be a számát akkor nem csinál semmit nem vált át oda.mad823 #113345:
maga a csatornák tünnek el a listábül mintha nem nem elfelejtené. nem is jön be még az adó kód számával se.media card cserét kéne kérnem akkor ? jövö ilyenkorra szerintem meg is kapom.....
-
gregory91
senior tag
válasz LouiS22 #113350 üzenetére
" De egyébként mielőtt belevágsz, azért javaslom, hogy olvasd el a szerződést, meg tanulmányozd át az ÁSZF-et is. "
Ahogy olvasom a panaszokat(+tapasztalat) ez inkább csak "dísznek" van.Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
cocka
veterán
válasz LouiS22 #113462 üzenetére
Vagyis ómagyarra lefordítva ez annyit jelent, hogy ha felhívod az ügyfélszolgálatot és egyből tudod, hogy mit kell nyomni, hogy az élőhangot minél hamarabb kapcsolják, akkor az automata pofázások nem lehetnek hosszabbak 5 percnél (skippelés nélkül) és ezért az élő ügyfélszolga kapcsolásának LEHETŐSÉGÉT 5 percen belül biztosítani kell.
Hát ez elég gáz és nagyon nem úgy hangzik, mint azt sokan szeretnék.
-
asdf_
veterán
válasz LouiS22 #113462 üzenetére
Nézd, az, hogy július vége óta konstansan nem lehet emberi időn belül ügyfélszolgálatost telefonon elérni semmiképpen nem jogszerű. Az 5 perces szabályt úgy kell értelmezni, hogy normál körülmények között (a szolgáltató által előidézett ok, tehát az új ügyviteli rendszerrel való balfaszkodás nem ilyen). Szóval tessék csak menni panaszra az NMHH-hoz hívásazonosítóval, mert lesz (nevetséges) keletje, jogos a panasz. Amennyiben nem emelték jelentősen a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók számát az elmúlt 3 hónapban, védhetetlen a történet.
Direkt copy az NMHH oldaláról (tudom, tudom, ez nem jogszabály):
Telefonos ügyfélszolgálat esetében biztosítani kell az 5 perc várakozási időn belüli hívásfogadást és az érdemi ügyintézés megkezdését, kivéve, ha az a szolgáltató tevékenységi körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt nem lehetséges.
Ha a joszabályt nézem:
öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárhatóEmberek hadát felvenni és túlórahegyeket fizetni. Ez az elvárható. Múlt időben.
A rendkívül szomorú dolog, hogy azt ezt ellenőrző hatóság totálisan impotens (tavalyi hír):
Kétszeresére nőtt az 5 perces szabályt megszegők aránya
A fogyasztóvédelmi próbahívások közül 193 az elektronikus hírközlési szolgáltatók, míg 147 a közszolgáltatók - energia-, víziközmű- és hulladékgazdálkodási szolgáltatók - által működtetett telefonos ügyfélszolgálatokat célozta. A fogyasztók szempontjából talán legfontosabb, úgynevezett 5 perces szabályt a tavalyi 4 százalékhoz képest idén a hívások 8,5 százalékában sértették meg
...
Az idei ellenőrzés nyomán kiszabott pénzbírságok összértéke mintegy 2,5 millió forint volt.Ez a szám valami egészen elképesztően nevetséges, egyben magyarázata annak, hogy miért kell még most is néha órán felül zenét hallgatni. Egyetlen páciensre kiszabva is, nemhogy az ellenőrzöttek összességére vonatkoztatva. A 193 próbahívás/év szintén felfoghatatlanul kevés.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz LouiS22 #113478 üzenetére
De gyanítom, hogy a túloldalon a tevékenységi körén kívül eső okként sikeresen dobhatja be, hogy a munkaerő-hiány miatt sajnálatos módon nem tudja teljesíteni a vállalást.
Nincs munkaerőhiány. Alacsony fizetés van csak. Az meg mivel érdekkörön belül van, nem lehet kifogás.
-
quint
aktív tag
válasz LouiS22 #113478 üzenetére
"sikeresen dobhatja be, hogy a munkaerő-hiány miatt sajnálatos módon nem tudja teljesíteni a vállalást"
1. Nem vállalás, hanem kötelezettség.
2. Azt ugye te is tudod, hogy normálisan működő felügyeleti szerv egy ilyen védekezés esetén azon nyomban visszavonja a cég szolgáltatási engedélyét. -
gregory91
senior tag
válasz LouiS22 #113494 üzenetére
Békéltető testület vagy fogyasztóvédelem ami szóba jöhet.
"Egyébként ilyesmikkel nem is feltétlenül a felügyeleti szervet, hanem az országgyűlési képviselődet érdemes bszogatni. Elvégre téged (is) képvisel (papíron)."
Üres ígérgetés
"Meg egyébként is választási év közeleg."
Így meg aztán pláne.Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
patrikcoc
aktív tag
válasz LouiS22 #113753 üzenetére
Értem, köszi a választ. Mediacarddal szerintem nem tudnám kipróbálni, itt csak T optika van amin ha jól tudom csak a netes VTV van. Esetleg aki váltott ugyanígy T-s optikáról, hogy csinálta? Ha lemondom a T-s szolgáltatást, gondolom kijönnek és leszedik az optikát, vagy először célszerű megrendelni a vodát? Illetve itthon 4 TV van, T-nél sajnos max. 3 boxot lehet igényelni, ez itt is így van?
-
pkaresz
senior tag
válasz LouiS22 #113911 üzenetére
Köszönöm!
Ha láma leszek, bocs érte. Ezeket a plusz szolgáltatásokat, csak neten lehet igénybe venni,
értem azon, hogy "sima, Cisco" boxon nem?! Gondolom a regisztrált oldalakon.
Köszi előre is.[ Szerkesztve ]
"Könnyebb valamit jól megcsinálni, mint megmagyarázni, miért lett rossz!"
-
peugeotmate
őstag
válasz LouiS22 #114092 üzenetére
Aha, tehát? Mit javasolsz? Jólesik hogy írtál, de nem teljesen értem hogy miért.
3 óra kicsörgés után a hívásom automatikusan véget ért (1270), lassan 1 napja nem érem el az ügyfélszolgálatot telefonon. Egyhuzamban próbáltam őket hívni, de azért ennyi időm nincs erre. A héten korábban egyik este sem sikerült becsekkolnom 1 óra alatt. Chaten megtudtam hogy tudnak a problémáról a címemen és dolgoznak rajta. Közben helyreállt a net legalább.
Valami nagyon el lett rudizva, pár hónapja még tök élhető volt a telefonos ügyfélszolgálatuk.[ Szerkesztve ]
meg
-
peugeotmate
őstag
válasz LouiS22 #114102 üzenetére
Az biztos hogy szerencsés voltam, én is így gondolom.
Azt csináltam amit te is írsz, 3 órán át nem akartam a fejemhez tartani a telefont. BT hangfalamon csöngött ki a telefon 3 órán át halkan, de így is triggerelt persze a dolog. Éjjeli telefonhívás is megvolt, negyed1-negyed3 közt csörgettem őket és SEMMI sem történt, ahogy írtam. Minden túlzás nélkül. Még egy 10 percre újrahívtam őket, de semmi, inkább aludtam már.Ez így nem szolgáltatás, bármelyik bizonytalan hátterűnek kikiáltott fintech cég supportja kiválóbb. De amúgy az ügyfélkapun és hozzájuk köthető üfsz.on sem láttam ekkora meghalást a rendszerben az utóbbi években. (Mondjuk én az ügyfélkapuval kifejezetten elégedett vagyok.)
Aggasztóak az okok én is úgy látom.
[ Szerkesztve ]
meg
-
vmarci21
tag
-
makkmarce
őstag
válasz LouiS22 #114179 üzenetére
jó vicc, ha majd lesz időm, akkor 1 helyre fogok beballagni, a vodafonehoz, és lemondom az egészet, nem ér ennyit az egész macera. (telefonon hiába akartam, nem engedték, csak okoskodtak (nem, már évek óta nincs hűségem)).
Mivel a szerződésben benne volt a csomag, hogy nézhetem appról, ezért felőlem jogászkodhatsz, attól még ott áll benne feketén fehéren, hogy mi volt az akkori GOLD csomagban, és működött is, míg át nem vette a vodafone nevű gittegylet.
Több órát töltöttem azzal, rájöjjek a varázslatos bugjaira, mert annyi gerinc nincs bennük, hogy kiírják mi hiba, csak egy szánalmas hibakódot(és van pofájuk kiírni, hogy próbáljam meg később, mintha nem tudnák, hogy úgy se fog működni). Számomra leszerepeltek és mindenkit eltanácsolok, hogy velük szerződjön.okoskodom, tehát vagyok
-
gregory91
senior tag
válasz LouiS22 #114409 üzenetére
Ez most komoly?!
A felvételel saját használatra az csinálhat ami akar.Ha valami nem működik normálisan akkor minek bele? És minek reklámozzák?Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
NoOne1976
őstag
válasz LouiS22 #114494 üzenetére
Teljesen mindegy, hogy magyarázod, a helyzet elég egyértelmű:
Volt a korábbi szolgáltató (UPC), aki adott olyan boxot, amihez csatlakoztatva egy merevlemezt vagy pendrive-ot fel tudtad venni a műsort, amit visszanézve tekerni is tudtál.
Jött a Vodafone a nagy újítással, aminek meg ez lett az eredménye.
A magyarázattól függetlenül, ez az előfizetőnek visszalépés, függetlenül attól, hogy erre "nem fizet elő", ez csak egy kényelmi szolgáltatás. (De, előfizet rá, mert a szolgáltatás költsége bele van kalkulálva a díjcsomag árába. Nem saját nyeresége terhére adja ezt jófejségből a Vodafone.) -
-
gregory91
senior tag
válasz LouiS22 #114505 üzenetére
Szóval az lenne a célszerű ha végignézem 100x azt elejétől egészen addig a pontig hogy egy bizonyos lényegi részt meg tudjak nézni....csodás most már mindent tudok.
"De hogy ezen ajvékolni folyamatosan..."
"Rögzítheted, megállíthatod vagy visszatekerheted az élő adást" [link]
Mondjuk ezért....Remélem itt elfér - https://sites.google.com/site/geriprojekt/ - https://github.com/kgregoryan - Az ember téved,a gép hibázik.
-
quint
aktív tag
válasz LouiS22 #114516 üzenetére
Basky, te
- a voda embere vagy,
- vagy egyszerűen csak utálod a fogyasztókat,
- esetleg imádsz okoskodni?Egyszerűen félelmetes, hogy miközben egy döbbenetes szolgáltatási színvonal visszalépést (köznapi szóhasználattal: egy határ szart) akarnak letuszkolni a torkunkon, te még véded őket, állandón azzal a szar ÁSZF-fel jössz, mintha az egyenlő felek közti alku során jött volna létre, nem pedig egy (túlnyomó részt) monoplhelyzetben lévő óriás diktátuma lenne.
-
asdf_
veterán
válasz LouiS22 #114647 üzenetére
Szerintem ez nem feltétlenül igaz. Nagyon offtopic, de szívesen kifizetek hasra ütve évi 20 ezer forintot a spotiért (nem számoltam ki, hasamra ütöttem), cserébe a világ összes zenéjéhez hozzáférek és még egyhez.
Ezzel nekem az a bajom, hogy egyrészt ha nekem van x darab kedvenc előadóm, akkor annak a zenéjét én tulajdonolni akarom. Hogy akkor, ott, azon az eszközön és úgy hallgassam meg, ahogy én akarom. Örökre, mert egyes albumokat 5-10-15-20 éve hallgatok. Ez spotify-nál nyilván nem játszilk, nem vagyok hajlandó havonta ezért váltságdíjat fizetni*. Arról a részéről nem is beszélve, hogy ezen kedvenceim lószart sem keresnek a Spotify-os lejátszokból, mert valami elképesztően nevetséges összeggel szúrják ki a szemüket, én ez ellen is "tiltakozom" azzal, hogy tőlem a büdös életben nem fog pénzt látni a spoti és semmilyen más zenei streamingszolgáltató. És a legjobb, hogy a barom Google is beállt tavaly ebbbe az előfizetős ökörségbe (mert nyilván a 20 másik streaming mellé k*rvára kellett egy 21., sikeresen húztak is egy olyat, mint a Skype, amikor elkezdték ezt a színes, szagos, matricás baromságot, aztán ott is hagyta őket mindenki a francba, no a youtube music-nak is hasonlókörüli lett a népszerű(tlen)sége), bezárta a zeneboltot, és most, ha VÁSÁROLNI akarok zenét, b+ nem tudok, mert nincs honnan (azt a részét, hogy 4 ezres cd-ért 5 ezer postát fizetek, azt elengedem).
Ebben mondjuk aláírom, benne van, hogy én elég idióta módon hallgatok zenét, mert nekem semmi bajom nincs ezredszer is meghallgatni ugyanazt az albumot, az, hogy random előadoktól random számokat, random sorrendben hallgassak, az teljesen távol áll tőlem.
* nem feltételen az előfizetéses modelllel van gondom, zenénél ugyanazt hallgatom, annál nyilván nem fogok ugyanazért fizetni örökre havonta, életem végéig, sorozatok filmek esetén ezzel semmi bajom nincs, van is előfizetésem, mert ott az adott tartalmat összesen egyszer tekintem meg, így addig él az előfizu, amíg van számomra érdekes tartalom, ott értelme is van ennek. -
pjen
félisten
válasz LouiS22 #114667 üzenetére
Én nem gyülölöm ez nem egy személy. Viszont azt nem értem, Te és mindenki más leírja, hogy ez az amaz szar. Mi a konkluzió, ez van , nekünk ez jutott, és leírjátok a hardver tökéletesen működik. Ez tipikus esete annak mikor a műtét sikerült, viszont beteg meghalt. Szerencsére nekem van DIGI m ahol gaz csatorna nem korlátozza a felvételi lehetősegeket.
-
quint
aktív tag
válasz LouiS22 #114671 üzenetére
"rendet fognak vágni" + "ez van, ilyen a rendszer" + "a csatornák korlátoznak"
Azért tudnak mindent szart lenyomni a torkunkon, mert olyan csicskák vagyunk, hogy nem csak megengedjük, hanem még meg is magyarázzuk. Sírva röhögnék az ilyeneken, ha ennek a mentalitásnak nem innám én is a levét.
Közben a németeknél a Voda a kábeles GigaTV-t havi 15 euróért adja a 4K-s GigaTV Cable Boxszal, ami a beépített 1 TB HDD-re egyidejűleg 4 felvétel készítését teszi lehetővé. Bármelyiket, bármiről és bármikor. Oké, tudom: a haldokló nyugat....
-
Diopapa
addikt
válasz LouiS22 #114850 üzenetére
Ez idáig rendben van, de most leírom, hogy 1 hét alatt 3-4x így jártam az nagyon kevés. Azért kérdeztem, hogy a hatóság ilyen esetben hajlandó-e vizsgálódni mert azt gondolom ami itt megy az nem átmeneti és nem normális.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
M5Norbi
őstag
válasz LouiS22 #114852 üzenetére
Üdv!
Ennyire nem lehet semmit sem elérni?
A szüleimnél kb másfél hónapja nincs kábeltv szolgáltatás és se meg nem csinálják se azt nem mondják hogy elnézést de nem kívánunk mostantól önöknél szolgáltatni.
(Volt MTT területen egy kis utca ahol néhány háznál még nem optika van)Ha meghalsz, Te nem tudod, hogy halott vagy, csak a körülötted élőknek nehéz. Na most ugyanez a helyzet akkor is, ha hülye vagy!
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- XFX GTS RX 580 8GB OC - eladó!
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm, E-SIM, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia