Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • LouiS22

    veterán

    válasz peugeotmate #114094 üzenetére

    Kaptál egy sablon megnyugtató választ. De azt valójában nem tudod, hogy vettek-e fel hibajegyet (tipp: nem - mondjuk menet közben megoldódott legalább a problémád, szerencsés vagy).

    Mit javaslok: telefon félretesz kihangosítva, közben dolgoz, csinálod, amit szoktál és ha mázlid van, akkor eljutsz élő emberhez. Vagy - ahogy egy ismerős írta - éjjel kettőkor első csörgésre felvették (nyugi, szerintem sem életszerű ez :( ).

    Abban nagyon egyetértek, hogy valami k.. nem stimmel náluk üfsz szinten, és szinte biztos vagoyk abban is, hogy hamarosan lecsap rájuk valamelyik szerv. A végeredményben már kevésbé: lesz egy látszat bírság (hiszen nincs nevesítve összeg, amivel büntetni lehet őket), de a helyzetet valójában csak úgy tudják orvosolni, ha tömegesen vesznek fel munkaerőt. Az meg nem egyszerű, az okokat szerintem te is, én is pontosan ismerjük. A kör bezárult.

    [ Szerkesztve ]

    Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

  • cigam

    félisten

    válasz peugeotmate #114094 üzenetére

    Hibabejelentést az online felületen is megteheted.
    + Panasszal élhetsz a felügyeleti szerveknél ill. a Fogyasztóvédelemnél.
    "Az előírások szerint a panasszal kapcsolatos élőhangos ügyintézést a szolgáltató köteles reklám elhangzása nélkül a telefonos ügyfélszolgálat menüsorrendjének első helyére tenni. Az ügy érdemi intézését emellett a kapcsolás létrejöttétől számított legfeljebb 5 percen belül meg kell kezdenie, ettől csak nagyon kivételes esetben, például rendkívüli időjárási körülmények miatt térhet el. "

    Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

Új hozzászólás Aktív témák