Új hozzászólás Aktív témák

  • cigam

    félisten

    Ma 16:21-kor jött a levél:
    2017.05.14-én érkezett megkeresése alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által tapasztalt problémát hálózati gond okozta. A visszanéző funkció a kiegészítő szolgáltatások közé tartozik, így ezzel kapcsolatosan nem is tudunk garantált értékeket vállalni ezen funkció elérésére.

    Központi rendszereinkből frissítettük az Ön eszközét viszont, ha a hibát más végponton tapasztalja, akkor kérjük a hibát arról a végpontról jelentse ahol aktuálisan jelentkezik.

    Megkeresését köszönjük, jelen levelünkkel a bejelentést lezártuk.

    Ma 18:23-kor a "replayTV": [link]

    Korrektebb lett volna azt mondani, hogy ez ilyen gecó, beszoptad. Miért bizonygatják, hogy ez nem hiba, és különben is, már kijavítottuk?

    Közben a FB-on jött egy válasz tőlük: Elnézésed kérjük! Volt javítás a szolgáltatással kapcsolatban, azonban még mindig tapasztalható akadozás. Az illetékesek tudnak a problémáról.
    Szíves türelmed kérjük a megoldásig!

    [ Szerkesztve ]

    Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

Új hozzászólás Aktív témák