Új hozzászólás Aktív témák

  • air

    nagyúr

    Még egy rövid gondolat az UPC ügyfélközpontú szemléletéhez.
    Apósom májusban elhunyt. Az előfizetés az ő nevén volt. Halotti anyakönyvi kivonattal megszüntettük a szerződést. Volt egy mobiltelefonja, amit részletre vett. Így maradt utána kb. 20 ezer forint tartozás. Ezzel 2 dolgot tehetett volna a szolgáltató.
    1. Benyeli
    2. Bejelentkezik a hagyatéki eljárásba a követelésével.
    Ehelyett az UPC, miután tisztában volt azzal, hogy az ügyfél meghalt, eladta (engedményezte) a tartozást egy behajtó cégnek.
    Valószínüleg a behajtó erről nem tudott, így kiküldte a felszólítást. Gondolom az UPC azt hitte, hogy hátha az özvegy megijed, és befizeti.
    Gondolkodom, hogy ne jelentsük-e fel az UPC-t csalásért.

    [ Szerkesztve ]

    Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

Új hozzászólás Aktív témák