Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz TheHardOne #4811 üzenetére

    Ez meg egy olyan dolog, hogy mint ember ezt meg is érti a másik ember, de mint előfizető lex@rja, mert abban a minőségben meg azt hiszem jogosan, normális szolgáltatást vár a pénzéért, ha meg már valami probléma van, akkor nem debilekkel szeretne beszélgetni, akik az egész témához sötétek, ráadásul saját mobiljának költségére! Még ha 80-as szám lenne, vagy nem kellene sokszor 10 percet várni... Ha az ember a szolgáltatóhoz telefonál valamiért, akkor nyilván azért teszi, mert megoldás vár a problémájára, és nem azért, hogy az ügyfelest sajnálgassa!

    Nekem is volt sok-sok gondom 1-2 hónappal ezelőtt a szolgáltatással, a hibáról pedig ismerősöktől tudtam, hogy a fél faluban ugyanúgy fennállt, mint nálam, vagyis számomra egyértelmű volt, hogy valami központi jellegű, vagy külső hálózati a probléma! Ez körülbelül két héten át tartott - amúgy ez volt az ELMŰ oszlopcsere, és a közben eltört optikai gerinc -, amit többször jeleztem, és a falat tudtam volna kaparni amikor a sötét ügyfeles nem értette meg, hogy 5 utcával odébb és ugyanez a helyzet, nálam meg volt szerelő a múlt héten is, és nem talált hibát, de ő akkor is minden áron csak hozzám akart kiküldeni valakit, mondván ő mást nem tud tenni! Én meg hiába mondtam, hogy amikor a fél faluban sz@r a telefon és a net, akkor az én padlásomon egy szerelő sem fogja tudni ezt megcsinálni! Ennyit nem volt képes felfogni!

    Szóval én is roppant lesújtó véleménnyel vagyok a UPC ügyfélszolgálatáról, és mint előfizetőt egyáltalán nem tud érdekelni a szabályzatuk, meg eljárási rendjük, meg tudom is én miket kell követniük, csak az, hogy iszonyat nehéz bármit is elintézni, és segítséget kapni onnan!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák