Új hozzászólás Aktív témák

  • mlinus

    őstag

    válasz porto1992 #35898 üzenetére

    Nem értem mi a gond. Felhívod az ügyfélszolgáltatot, elmondod hogy végeztél ping mérést parancssorban, és mi az eredménye. Elmondod, hogy ez akadozós játékot eredményez. A csomagveszteségre azonnal ugranak egyébként ! A csomagveszteség az egész internet minőségét romba dönti ugyanis.

    Ha nem érti meg, felhívod még1x. Ha nem akarsz telfonálni, megírod nekik FAcebook-on, akár mellékelhetsz képet, akármit.

    Használd ki az ingyen support lehetőséget, és ne tarts attól hogy mi lesz ha.. addig kell őket cseszegetni amíg nem rakják rendbe.

    Én az elsők között fizettem 500mbitre és rengeteg bajom volt, mára megoldódott minden. Más szolgáltatónál olyan bonyolult hibajelenségem volt hogy az egyik hálózatmendedszer hivogatott. Az egész elhatározás kérdése.

Új hozzászólás Aktív témák