Új hozzászólás Aktív témák

  • Tido

    aktív tag

    válasz Mate #20943 üzenetére

    Lejárt a hűségem. Kb 2 hete (aug 13) felhívtak, és kiajánlották gyakorlatilag a TRIO Let, hogy hú de kedvezményes csomag, mint régi előfizető, csak a telefonbeszélgetésben ezt sehol nem említették..
    Amikor megkaptam a papírt, akkor láttam, hogy TRIO L, semmi egyéb kedvezmény. Felhívtam őket, hogy vagy akkor adják meg a 2 hónap 240et is kipróbálásra, vagy akkor nem kérem.. Nem adták..
    Sirám facebookra, mert nem tetszett az sem, hogy 'mint régi ügyfél, ezért akciósan kaphatok' egy TRIO Let -amit nem mondott az ügyintézőjük, meg az sem, hogy új ügyfélnek 2 hónap próba, régieknek meg semmi..
    Felkerestek facebookon, hogy írjam le a panaszt, megpróbálnak segíteni.
    Ebből lett az, hogy 9 munkanap után, felajánlottak egy kisebb szolgáltatást, kevesebb csatornával, olcsóbban.. És közben, mivel 9 napig tartott nekik, az eredeti ajánlat csomag már nincs is...

    Magyarul két szék közül a padlóra ültettek... :((

    Többet fizettem volna, csak annyit kértem, hogy ugyanazt kapjam meg, mint új előfizető.. Most elviekben választhatom az olcsóbb rossz szolgáltatást, vagy 1000esel többért azt amit eddig ajánlottak, és miattuk csúsztam ki az időből..

    És ami külön bosszant, hogy miattam van szülőknél is, és nagyszülőknél is UPC, mert eddig mindenkinek ajánlottam.. :(

    [ Szerkesztve ]

    UPC 300/20 + Synology DS418play + RB2011UiAS-2HnD

Új hozzászólás Aktív témák