Új hozzászólás Aktív témák

  • MadMancs

    veterán

    válasz unravel #107844 üzenetére

    Vodánál 2 lehetőség van hogy bejelentsd hibát. 1, tulaj vagy (ügyfélszám + adatok) 2, bérlő vagy (előfizető neve + szolgáltatási cím). Mindkét esetben felveszik hibajegyet, küldik szerelőt, és ha szükséges szerelő cseréli eszközt. Ez 1270.
    Személyesen csak előfizető intézkedhet, vagy bérlő meghatalmazással. Tapasztalat. Engem személyes ügyfélszolgálat irányított át 1270 re mert előző albérletben nem volt meghatalmazás. Ők már tudtak segíteni valóban.
    Bérlőként hibajelentés, IPv6 ki/be, arris modem mód on/off rá van jogosultság. Más egyébre értelem szerűen nincs .

    [ Szerkesztve ]

    Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

Új hozzászólás Aktív témák