Új hozzászólás Aktív témák
-
sad_Vamp
őstag
válasz MasterDeeJay #198 üzenetére
Én nem mernék egyelőre belemászni. Az LTT szerint nagyon gáz a driver egyelőre, szerintem kell neki 1-2 generáció.
PuMbA: az RT különbség látható, de ér annyit? márminthogy single-ben 200 vagy 100 FPS-ed van akkor mind1, de 60/30nál már nagyon nem.“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
wolfman
veterán
-
válasz sad_Vamp #203 üzenetére
Amikor tesztelte LTT akkor még a fos driverek voltak nem is kicsit, decemberi teszteket kell nézni ég és föld. Alig találni új tesztet róla. Valóban mindenki most kivár.
Dx9 támogatást is utólag kapott normálisat de még nem készet.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
PuMbA
titán
válasz sad_Vamp #203 üzenetére
és wolfman: Ezen dolgoznak és már van is egy megoldás Az Unreal Engine 5 RT-je olyan gyors, hogy jelenleg az egyetlen ezzel a motorral operáló játék, a Fortnite egy RTX3060-on RT-vel 1080p-ben 60 fps-sel megy DLSS / FSR nélkül. Az első komolyabb UE5 játék a STALKER 2 lesz ebben az évben, de ugye ezzel a motorral készül az új Witcher, az új Tomb Raider, Redfall stb, szóval az RT hamarosan meg fogja kezdeni a terjeszkedését.
[ Szerkesztve ]
-
4264adam
veterán
Érkeztem olvasni, szemezgetni mint 3070 váltás.
Jól látom, hogy a 3080 és 4070Ti között RT-vel is 20% különbség van ? -
- = Zk = -
félisten
Új Tomb Raider?! hool? Mikor?!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
sad_Vamp
őstag
válasz MasterDeeJay #205 üzenetére
Beszéltek róla (másik videóban), sőt részben szerintem nekik is köszönhető, hisz ott volt a 1hónapig ARC-ot használok gaming-re challange.
“When the flaws of the system are exposed, it is usually the irritant who gets cast out.”
-
Montanaxy
aktív tag
Azért a 12 gb vram szerintem erre az évtizedre elég kell, hogy legyen. Legalábbis fullhd, 2k-ra mindenképp.
De amúgy irtó drágulás van. Ha én 70-es karit akarnék venni, inkább vennék 300 alatt egy 3070 ti-t.
De bőven kielégít a 3060 is.
[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
válasz hahakocka #214 üzenetére
Tud raytracinget a 7900xt? Nocsak.. lemaradtam?!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
4264adam
veterán
válasz - = Zk = - #215 üzenetére
AMD is tudja csak az ő dedikált RT magjai nem olyan erősek. Nekik DLSS nincs hanem FSR ami meg NV-n is megy
-
PuMbA
titán
-
PCProfessor
aktív tag
Hasonlóan jártam én is windforce gigával. Többet nem fog kelleni.
Ennyit meg annyit tud a kártya(bizonyíték nincs), benchmark meg a Marson! Ettől meg attól JOBB, NAGYOBB TELJESTMÉNYT HOZ. (c) Userbenchmarkot linkelő gyökér| Sír a fogyasztás miatt, mert 300W-t eszik a kártya miközben 20x akkora teljesíténye van mint 10 éve
-
1991Bboy
csendes tag
Amugy akik apron hirdetnek 4070 ti-ket ok melyik bolygon vannak? 😄😄
-
"Pl nem tudok neked mondani PC-n egy olyan játékot sem amiben a szél észrevehető szerepet kapna és hatna az emberi karakterre mint időjárási tényező. . esik az eső, villámlik de ha nincs bele koreografálva a játékbaegy egy jelenetben, akkor karakteredre nincs hatással."
Pontosan mit értesz az alatt, hogy "bele koreografálva"?
Ha arra célzol, hogy az időjárás kihatással van a főszereplőre, akkor ezen már rég túl vagyunk, sőt olyan játék is van, ahol az esőre az NPC-k is reagálnak (előveszik az esernyőket). Szélben nem csak a főszereplő ruháját lengeti a szél, de apró szemétdarabokat visz az utcán. A járókelők pedig az időjárásnak megfelelően viselkednek. Ennél realisztikusabb időjárás-szimulációt játékban még nem láttam. (Watch Dogs első részéről beszélek, 2014-es játék).
Időjárás kihatással volt a gameplay-re például már a Settlers 5-ben is (2004), ahol a tél és nyár váltakozott és volt olyan pálya, ahol csak télen lehetett tovább haladni ha befagytak a tavak. Azóta nyilván sokkal több játék van már, ahol az időjárás közvetlen kihatással van a játékmenetre.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
-
Peace
nagyúr
válasz PCProfessor #220 üzenetére
-
kwzatz
őstag
válasz 1991Bboy #221 üzenetére
Ez már a "hátha találok olyan agyhalottat, aki tőlem veszi meg, annak ellenére, hogy a boltokban is van, ráadásul olcsóbban" fázis. Talán a Gigabyte a legviccesebb 75 ezer Ft-tal az alzás ár felett, de egyik se semmi.
Már hónapok teltek el, de van, aki még mindig nem érti, hogy a scalperkedés akkor működik, ha a boltból nem tudnak az emberek kártyát venni, mert olyan nagy a kereslet. -
félisten
válasz huskydog17 #222 üzenetére
konkrétan arra gondolok hogy az szél mint környezeti elem fizikai hatással legyen a játékmenetre.
Az , hogy előveszik az esernyőt egy script csak. De pl az amikor pókica lengedezik és a lengésére vagy a kilőtt hálóra hatna a random irányból fújó szél. ilyesmire gondolok, mint az életben.
Amúgy WD sok tekintetben kivételesen jó fizikával rendelkezett, mint robbanások, ütközések, üvegtörés,10 éve még számított, hogy ez lesz az irány aztán elengedték ezt a vonalat sajnos. RDR2 ben láttam némi pislákolást igazán.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
Tehát ha jól értelek arra gondolsz, hogy az időjárás megváltozása közvetlen kihatással legyen a játékmenetre, változtassa meg vagy legalább befolyásolja a játékos stratégiáját, tervét. Ha így van, akkor már vannak ilyen játékok. Például különböző túlélő játékok, mint például The Forest, Stranded Deep (a játékos esőben gyorsabban kezd el fázni, ezért menedéket kell keresni) stb. vagy ahogy proci985 is írta, különböző autós játékok, ahol esőben más taktikát kell alkalmaznod.
Szél esetében a Sniper Elite és Sniper Ghost Warrior sorozatokat tudom ajánlani, ahol magas nehézségi fokozaton a lövésnél figyelembe kell venni a szél irányát és erősségét, sőt mi több, még a golyó esését is, azaz a gravitációt. Feltételezem a MS Flight Simulatorban és egyéb repülő szimulátorokban is fontos tényező a szél (ilyenekkel nincs tapasztalatom).Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
flexxx2
őstag
válasz huskydog17 #231 üzenetére
az ARK hunting mod-ban is volt olyan szélvihar, hogy alig láttál és durván esett a hőmérséklet, menedéket kellett találni
-
félisten
válasz huskydog17 #231 üzenetére
Ezek nem real time valós fizikai ráhatások, hanem szimulált scriptek. Autóversenyben még szerintem nem igen van szél ráhatás,. Ezekhez az RT adna igazán segítséget amikor beérsz szélárnyékba egy autó mellé és real time éreznéd azt a viselkedést, vagy domborzati viszonyok egy rallyban,hídon mész át és megnő az oldalnyomás. stb. az lenne a jó ha minden játéban lenne amivel játszok ilyen és erre fejlődne a grafika.
Ezt csak ötlet az RT hasznosításához például világításon és hanghatásokon kívül.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
-
félisten
válasz proci985 #234 üzenetére
Ennek a tökéletes real time megvalósításához használható lenne a sugárkövetés. pl COD ban a hanghoz akarják / akarták használni, RT audio. [link]
Robbanások lökéshullámaihoz is és van már RT alapú beépülő modul stb.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
vegulis transfer learning van
jatekoknal pontos audio mondjuk valtozo, nagyon keves jatek volt ahol tenyleg mukodott a surround. volt egy THX fellangolas kora 2000es evekben, aztan a dolog elegge elult, reszben lehalt az EAX, majd az OpenAI is*. amire rajott, hogy erositokrol eltunt a multichannel input, hdmihez meg kellett volna legalabb egy DD/DTS support, ami sose volt.
PC hangnal kb addig ment a formatumhaboru meg a featureszintek szalamizasa, amig maradtak kb a DACok, az aktiv hangfalak, meg az orok tulelo Logitech Z906.
* mondjuk utobbi vicc volt, pl a Stalker OpenAIt hasznalt es kizarolag stereot tudott.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Scarletiel
senior tag
Én annak örülnék inkább ha az AI nem katica csoport szinten viselkedne a játékokban. Mert az sokkal látványosabb és érezhetőbb változás lenne mint a hangokkal meg szelekkel szarakodni.
-
"Ezek nem real time valós fizikai ráhatások, hanem szimulált scriptek."
Ezt sajnos nem tudom értelmezni, mert közvetlen kihatással vannak a játékmenetre, tehát eléggé real-time. Ha te a játék fizikáját akarod megváltoztatni, akkor ahhoz nem RT kell, RT-nek a fizikához semmi köze, ahogy proci985 is írta, az már a különböző fizikai motorok (pl.: PhysX, Havok, Netwon Dynamics stb.) területe.
Ha a játékos fizikájára akarsz ráhatással lenni, arra is vannak példák, hiszen több olyan játék van, ahol jön mondjuk egy nagy hóvihar és akkor sokkal lassabban tudsz haladni a karakterrel, mert ugye szembe fúj a szél (szél fizika), vagy sok olyan játék van, ahol ha belelépsz a sárba, szintén nehezen tudsz kijönni miközben mély nyomot hagysz benne (pl.: SotTR, amikor nyomot hagy a karakter a sárban/hóban/homokban, az már terrain deformation, real-time fizikai szimuláció), de süllyedő mocsár már régen is volt, csak terrain deformation nélkül (TR3). Fel lehet hozni akár a Wolfenstein New Ordert vagy New Colossus, ahol a Holdon, illetve a Vénuszon szintén más lesz a játékos fizikája, máshogy viselkedik.
Hosszasan lehetne folytatni a sort, de ezeknek a dolgoknak azonban már semmi közük az RT-hez, ez már egy másik téma.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
félisten
válasz huskydog17 #238 üzenetére
-
Inkább engedjük el , nem jól érted vagy nem jól magyarázom. Mindegy is.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
K0vasz
aktív tag
"Pc -re a CP2077 ami mutatott végre valamit nekem és gyönyörködtem a látványban sokszor és az miatt fejlesztettem 3080 12 GB -ra amúgy, hogy a DLSS performance felkúszhasson minőségre és a medium RT végre high legyen."
hát nem tudom, nekem pont a CP2077 elég nagy csalódás volt (most csak a grafikára gondolok), pedig konkrétan emiatt vártam, hogy végre legyen egy RTX-es kártyám. a karakterek tényleg nagyon jól néztek ki, de összességében szerintem egyáltalán nem volt nagy szám a grafika, plusz volt egy-két részlet, ami konkrétan ocsmány volt - például az éjszakai eső pont úgy nézett ki, mint a GTA trilogy remasterben, amit mindenki kutyázott, joggal
én előtte a FarCry 5-tel játszottam (ami két évvel a CP előtt jelent meg és nem volt benne RT), ahol elég sokszor leesett az állam és átmentem fotó módba, de a CP-ben ilyesmi csak egyszer-kétszer fordult elő
de nyilván az RT a jövő, csak előbb fel kell hozzá nőnie mind a játékoknak, mind a videokártyáknak
-
PCProfessor
aktív tag
Cp előnye, hogy nagyon sok mod is van hozzá, hatalmasat dob az élményen. Anélkül a kezembe sem vettem volna a játékot.
Ennyit meg annyit tud a kártya(bizonyíték nincs), benchmark meg a Marson! Ettől meg attól JOBB, NAGYOBB TELJESTMÉNYT HOZ. (c) Userbenchmarkot linkelő gyökér| Sír a fogyasztás miatt, mert 300W-t eszik a kártya miközben 20x akkora teljesíténye van mint 10 éve
-
hahakocka
senior tag
450-480e ft ért van, (Ez kezdőár az mindig drágább, a 4070Ti meg 420-430e) de erősebb is raszterben RT ben meg kb egál amúgy ha megnézted a teszteket kivétel Control és Cyberpunk de ez 2db GAME ami totál NV re lett optimalizálva. Emellett a +8gb vram beton biztosan elég lesz 2-3 év múlva is 1440p-4K ra. Pedig ár értékben amúgy a 7900 xt se egy jó kártya..... De a 4070ti ennél is rosszabb. Mindig van lejjebb idén, a VGA árak förtelmek.
[ Szerkesztve ]
-
hahakocka
senior tag
válasz PCProfessor #242 üzenetére
De úgy nem lesz még nagyobb a gépigénye? :Ö Amúgy is szarul optimalizált. 4090 en se megy 4K be natívban pl de még DLSS se épp 130 fps.
-
flexxx2
őstag
válasz PCProfessor #242 üzenetére
Melyik modok dobtak ennyit rajta? A YT-n amit én néztem nem találtam akkora ugrásnak.
[ Szerkesztve ]
-
- = Zk = -
félisten
válasz PCProfessor #242 üzenetére
csak steamre vannak modok?!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
PCProfessor
aktív tag
válasz - = Zk = - #247 üzenetére
Én tört/steames verziót modoltam, gog-on is működik egyébként. Ott is lehet modolni.
hahakocka: Van amelyik mod jobban leterheli a játékot, azok nagyobbak és fenntartottak, általában le van írva, hogy milyen beállítások mellett mennyi teljesítményveszteségre számíthat az ember. Egy csomó mod pedig optimalizál és teljesítményt növel. Pár ilyet, meg fixeket érdemes feltenni.
flexxx2: Better vehicle handling, tpp mod, időjárás modok, appereance updates(mentésen keresztül), instant crafting, minimap, metro system, let there be flight stb... és még nagyon sok más mod javít a játékélményen. Nyilván ez a játékon belül mindenre vonatkozik, nem csak a grafikára.
Nálam nagyon sok mod volt felrakva, itt is több száz mint skyrimben vagy falloutban. Amit benchmarkoltam előtte meg utána kb.15% teljesítményveszteség volt. RT med, dlss quality-n volt.Ennyit meg annyit tud a kártya(bizonyíték nincs), benchmark meg a Marson! Ettől meg attól JOBB, NAGYOBB TELJESTMÉNYT HOZ. (c) Userbenchmarkot linkelő gyökér| Sír a fogyasztás miatt, mert 300W-t eszik a kártya miközben 20x akkora teljesíténye van mint 10 éve
-
K0vasz
aktív tag
hát szerintem most se azért kerül elő folyton, mert annyira szép, hanem egyszerűen csak ez izzasztja meg a legjobban a videokártyákat egyelőre, kb. ez a jelenlegi "can it run Crysis?" viszont amúgy nincs túl nagy szerepe, mert még házon belül se fogják tovább használni ezt az engine-t, sokkal relevánsabb lesz, hogy az UE5/5.1-es játékok hogyan teljesítenek majd a benchmarkokban
-
Ren Hoek
veterán
válasz 4264adam #207 üzenetére
Nálam is egy 3070 van most, amit 650$-ért vettem... de még 10 napig visszaküldhetem ingyen. Tegnap behúztam helyette egy MSI 4070 Ti-t, 850$-ért. 11-én jön... lehet nem a legjobb sweet spot... de én nem várok többet, szerintem ennél jobb mostanában nem lesz.
A fogyasztás szerintem nagyon rendben van az Ada-nál. Árban meg mindegyik horror úgyis Mondjuk nekem melóra is kellett már nagyon egy új VGA, Render/compute-ra, így nem sajnáltam rá a casht.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- koxx: Bloons TD5 - Tower Defense játék
- Futás, futópályák
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Assetto Corsa Competizione
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- KFA2 GeForce RTX 3050 EX OC 8GB GDDR6 Videokártya - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK
- PALIT RTX 3070 8GB GDDR6 GameRock OC Eladó! 125.000.-
- GARANCIÁLIS! MSI SUPRIM RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK