Új hozzászólás Aktív témák
-
-
"Ezek nem real time valós fizikai ráhatások, hanem szimulált scriptek."
Ezt sajnos nem tudom értelmezni, mert közvetlen kihatással vannak a játékmenetre, tehát eléggé real-time. Ha te a játék fizikáját akarod megváltoztatni, akkor ahhoz nem RT kell, RT-nek a fizikához semmi köze, ahogy proci985 is írta, az már a különböző fizikai motorok (pl.: PhysX, Havok, Netwon Dynamics stb.) területe.
Ha a játékos fizikájára akarsz ráhatással lenni, arra is vannak példák, hiszen több olyan játék van, ahol jön mondjuk egy nagy hóvihar és akkor sokkal lassabban tudsz haladni a karakterrel, mert ugye szembe fúj a szél (szél fizika), vagy sok olyan játék van, ahol ha belelépsz a sárba, szintén nehezen tudsz kijönni miközben mély nyomot hagysz benne (pl.: SotTR, amikor nyomot hagy a karakter a sárban/hóban/homokban, az már terrain deformation, real-time fizikai szimuláció), de süllyedő mocsár már régen is volt, csak terrain deformation nélkül (TR3). Fel lehet hozni akár a Wolfenstein New Ordert vagy New Colossus, ahol a Holdon, illetve a Vénuszon szintén más lesz a játékos fizikája, máshogy viselkedik.
Hosszasan lehetne folytatni a sort, de ezeknek a dolgoknak azonban már semmi közük az RT-hez, ez már egy másik téma.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest