Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    LOGOUT blog

    válasz b. #233 üzenetére

    az amit keresel az nem raytracing, az sima fizika. abban a physx volt jo, de az mar elerheto mindennel.

    Don't dream it, be it. // Lagom amount.

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz b. #233 üzenetére

    "Ezek nem real time valós fizikai ráhatások, hanem szimulált scriptek."

    Ezt sajnos nem tudom értelmezni, mert közvetlen kihatással vannak a játékmenetre, tehát eléggé real-time. Ha te a játék fizikáját akarod megváltoztatni, akkor ahhoz nem RT kell, RT-nek a fizikához semmi köze, ahogy proci985 is írta, az már a különböző fizikai motorok (pl.: PhysX, Havok, Netwon Dynamics stb.) területe.
    Ha a játékos fizikájára akarsz ráhatással lenni, arra is vannak példák, hiszen több olyan játék van, ahol jön mondjuk egy nagy hóvihar és akkor sokkal lassabban tudsz haladni a karakterrel, mert ugye szembe fúj a szél (szél fizika), vagy sok olyan játék van, ahol ha belelépsz a sárba, szintén nehezen tudsz kijönni miközben mély nyomot hagysz benne (pl.: SotTR, amikor nyomot hagy a karakter a sárban/hóban/homokban, az már terrain deformation, real-time fizikai szimuláció), de süllyedő mocsár már régen is volt, csak terrain deformation nélkül (TR3). Fel lehet hozni akár a Wolfenstein New Ordert vagy New Colossus, ahol a Holdon, illetve a Vénuszon szintén más lesz a játékos fizikája, máshogy viselkedik.
    Hosszasan lehetne folytatni a sort, de ezeknek a dolgoknak azonban már semmi közük az RT-hez, ez már egy másik téma.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák