Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tirexi
addikt
-
aftercooler
aktív tag
Hali!!
Megint lenne egy kérdésem (bocsi,hogy ilyeneket kérdezek,de még kezdő vagyok) .
Én a nexus modmanagert használom a modok berakásához,de van a steamen a workshop, ahol fel lehet iratkozni modok használatára. Szóval egyszerre működik a kettő? A nexus MM és a workshop elemek?
Mert ha SkyrimLauncher-el indítom a játékot ugye akkor szinkronizál és gondolom akkor tölti be a modokat is.
De ha Skyrim (SKSE)-vel, vagy az SKSE loaderrel indítom akkor is használja nexus és a workshop által kiválasztott modokat?
Még egy kérdés: A steamos The Elder Scrolls V: Skyrim - Legendary Edition (ezt vettem meg) alapból tartalmazza a hd textúrákat? (high res texturepack.esp....), mert nem látom a managerben.Nincs valami erős gépem VGA ügyileg (GTX 650 Oc 2GB),ebből kéne kihoznom valami szép kis látványt nagy fps esések nélkül.
Most ezek a modok voltak fent, de újratelepítettem és kéne keresnem valami jobb látvány modot.
Ez a Skyrim HD - 2K Textures jobb mint az alap?
Hát ennyi lenne most, köszi a válasszokat!!
-
addikt
válasz aftercooler #18656 üzenetére
Működik együtt a Nexus és a Workshop. Modok ütközésére persze ugyanúgy figyelni kell.
Workshopot asszem csak Launcherezésnél frissíti. Tehát új modnál azt kell elindítanod, megvárni amíg szinkronizál, aztán utána mehet az SKSE.
Nem tartalmazza a HD-t, de ingyenesen letölthető. DLC-k között ott van az áruházban. Meg ha nincsenek ott az .esp-k, akkor nincs fönt.
2K jobb, mert nagyobb felbontású. Emiatt viszont gépigényesebb, és többször lehet fagyás (mert valószínűbb hogy kifut a memóriából és akkor crash).Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Tirexi
addikt
válasz aftercooler #18656 üzenetére
1) Én letöröltem a Launcher.exe-t mert állandóan bepipálgatott olyan modokat is ami a NMM-ben már ki volt véve. Nekem csak összekuszálta a játékot.