-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
gyantaszuz
tag
válasz Televan74 #18449 üzenetére
Nekem úgy néz ki a dolog, hogy nincs kontrollerem, de egy időben 2 billentyűzet van rákötve a gépre (mindig). Tehát nem azzal van a gond. Sima, steamről frissen letöltött verzióval teljesen jó, de amint felteszem az skse-et azonnal fő. Ebben az a furcsa, hogy reggel még jó volt.
-
Televan74
nagyúr
válasz Televan74 #18456 üzenetére
Probléma megoldva.Valamiért "játékon kívülre" helyezte a billt. Megoldásom Alt+Tab írtam pár sort(ezen esetben a levelező kliensembe),Alt + Tab(2x) és már bent is vagyok a játékban.
És lássa az úr hogy működik vala neki, és jó vala neki.Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
fuwiradis
tag
na, végre én is beszereztem a skyrimet steam vásáron. gondoltam (mivel híresen jól modolható), nézek hozzá pár modot, de bakker csak ezzel el lehet annyit tökölni, mint ami más címeknél a teljes játékidő.
Arról nem is beszélve, hogy egyik-másik mod nem is kompatibilis egymással... Ezzel kapcsolatban lenne az a kérdésem, hogy ha ilyen modokat be is teszek a data mappába, de aztán amik összeférhetetlenek, azok közül valamelyiket nem jelölöm ki, az rendben van igaz?
-
Chapel
addikt
válasz fuwiradis #18458 üzenetére
Ehhez idő kell, ki kell tapasztalni, mi fut mivel, ez a workshop leírásokban jobb esetben benne van, hogy mi-mivel kompatibilis. Nálam 30 mod van fent, 1-2 kivétellel mind grafikai...ja én nem mindegy néha milyen sorrendben rakod. (Nem tudom milyen vasad van, én 1200p-ben játszom és így 2000-2500Mb Vramot eszik ezekkel a modokkal. ált.)
Lényeg: ne állj neki ész nélkül pakolni, mert a ki-be rakott modok kinyírhatják a mentéseket, jobb esetben full bug lesz a játék.
Ha érdekel én miket használok eldobom este, addig is itt vannak screen-ek, nálam ilyen.Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
#67026816
törölt tag
válasz kislaki92 #18409 üzenetére
Egy kicsit későn válaszolok a problémádra, de hátha még aktuális. Nekem ugyanez volt, és konzolból indítottam a DB vonalat:
"Open the console and type setstage db02 10 to start the quest. Next, enter the command player.moveto 1BDE8. You will be transported inside the shack and the quest should proceed normally."
forrás: [link][ Szerkesztve ]
-
Chapel
addikt
válasz Redcaster #18462 üzenetére
Ahogy a kolléga írja, a sarki fény valóban alapból van a játékban, néhány éjszakánként feltűnik, ha mázlid van nem lesz felhős az ég
Viszont nekem van azon is, az égen is (csillagok, tejút), a fényeken és a színeken is van mod többek között, így ez is okozza a "szépülést"
Otthonról bedobom a listám, meg a sorrendet, évek alatt kitesztelt lista, mind workshop mod, katt és kész az install.[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
papasoft80
tag
Segítsetek!
Már sokat olvastam a témában, de nem kívánom elrontani a játékomat próbálkozásokkal.
A SkyUI nem megy nekem.
Legendary Edition van fent és a magyarítás is.
Az SKSE 1.6.16 fut, mert a consol-ban a getskseversion-ra kiírja.
A SkyrimLauncher-t indítva a Data Files-nál ott a SkyUI.esp a sor végén(Unofficial Skyrim Patch.esp után), be is van pipálva.
Hibaüzenetet nem láttam, de a játékban csak a bal oldali listát látom az Inventory-nál, nem látom a keresős, típus TAB-okkal ellátott felületet.
A modokat vagy a telepítő(ez a valószínűbb), vagy a magyarítás tette fel, már nem emlékszem, de hibaüzenetre sem emlékszem.
Próbáltam a Launcher-ben kivenni a pipát a SkyUI mellől, semmi változás, utána vissza raktam, semmi változás.
NMM-et nem használtam, hacsak a telepítő meg nem tette helyettem. Nem Steam-en keresztül használom.
Windows 7 Ultimate 64bit HUN
Elnézést, ha már 200-an megkérdezték és válaszoltatok is, de nem találtam meg.Segítségeteket előre is köszönöm!
-
papasoft80
tag
válasz papasoft80 #18466 üzenetére
Na jó, storno, most megy.
Nem értem. Na mindegy. -
javorb
csendes tag
Hello!
Az lenne a kérdésem, hogy mindenképpen meg kell csinálni a Golden Claw küldetést (Dragonstone eljuttatása a varázslónak) ahhoz, hogy elérhetővé váljanak a sárkányok a játékban? Ez egyfajta "trigger"? Másként feltéve a kérdést: a sárkányok megjelenése a játékban a sztori előrehaladásának a függvénye?
Köszönöm a válaszokat!
-
addikt
válasz javorb #18468 üzenetére
Igen, ez a trigger. Onnantól jelennek meg, hogy odaadod Farengarnak a követ.
Ha csak nálad van, akkor még nem. Viszont ekkor nem lehet üzletelni vele, mert ha közel mész hozzá, automatikusan el is veszi és indul a következő főküldi-rész.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
laceszgamer
addikt
válasz javorb #18468 üzenetére
A végére meg már ott tart az ember, néha bárcsak szünetet tartanának a sárkányok. Kicsit olyan mint anno Oblivionban a random nyiló kapuk.
Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
addikt
válasz laceszgamer #18470 üzenetére
Két jelentős esemény van: a kő visszavitele, onnantól jelennek meg, és a főszálon egy másik, amikor elmegyünk sárkánynézőbe (így írom, így nem olyan spoileres), onnantól kezdve gyakrabban jönnek. Főszál befejezése után megritkulnak.
Illetve vannak a sárkányfejes helyek a térképen, ott mindig vannak a kő visszavitele után (addig csak erős ellenfelek spawnolnak oda).Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
laceszgamer
addikt
-
Skyhunter
senior tag
válasz laceszgamer #18472 üzenetére
Ezek szerint lvl75 vagy, atyaég, mennyi idő kellett hozzá?
-
Skyhunter
senior tag
Milyen nehézségi szinten toljátok? Nemrég nyitottam egy új karit, legendary szinten....hát lvl19-ig eljutni kőkemény izzadás volt.
-
addikt
válasz Skyhunter #18478 üzenetére
Nekem elég az Adept. Illetve most a "friss" orkomnál (220 óra, alapjáték vége, DLC magyarításokra várok aztán megy tovább) a vége felé már eggyel följebb tettem a nehézséget (Expert), mert a mezei banditák kezdtek nagyon könnyűek lenni. De egyébként nem szeretek szenvedni, a felfedezés mindig jobban izgat mint a harc (minden játékban, de egy sandbox rpg-ben főleg).
[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
laceszgamer
addikt
válasz genndy #18480 üzenetére
Mondjuk szerintem játékstílustól is függ, számomra casterrel volt a legnehezebb mindig is, könnyű páncél + tőr/íj már egyszerűbb, de legkönnyebb nehéz páncél + kétkezes fegyver.
Full Deadric settet használok mellé egy Deadric Warhammer +100 as enchanttal mindenre 2 bűvölés fekete lélekkövekkel készítve.
Jóformán egy tankot készítettem belőle, csak a sok mágiát használó ellenfél, főleg ha lassítanak tud némileg elkapni, de azok se sikerrel.Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!
-
addikt
válasz laceszgamer #18481 üzenetére
Igen, játékstílustól is nagyban függ.
Egy enchantolt, kimaxolt lopakodós-íjazós(-illuzionista) orgyilkos dungeonban kb. Legendary nehézségen is megölhetetlen, mert észre sem veszik, csak el ne fogyjon a nyila (addig el is kell persze jutni, de azt lehet még könnyebb fokozaton is). Sárkányok mondjuk meg tudják szivatni, ha nyílt terepen betámadja egy (esetleg kettő ).[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
-
addikt
válasz laceszgamer #18483 üzenetére
Hehe, ő jópofa Jó kis meglepetés még félisten karakternek is.
Karstaag megvolt? (Dragonborn DLC-ben van)
Na Ő aztán brutál.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Chapel
addikt
Én meg nagyon-nagyon felfedezős, "mindengombaösszeszedős" stb. vagyok
lvl32 és 185 óra. Van kb. 100.000 aranyam, értelme nincs sok mert még soha, egy eladónál nem láttam jobb cuccot mint ami éppen nekem van, de legalább van egy valag potion, mindenre felkészülve.
Hááát messze lesz még az a lvl 75Redguard, mindjárt kimaxolom a Dextruction-t, plusz mellette páncél és kétkezes kard, ezt a kettőt váltogatom, ellenfél függően.
Redcaster: Elmaradt az ígért mod lista, este bedobom ide, meg írok hozzá, hátha másnak is lehet infó.
[ Szerkesztve ]
Fotó: https://www.flickr.com/photos/mr_chapel/
-
creedszl
aktív tag
sziasztok, van valamelyikőtöknek kész enb modja minden módosítással?Kéne nekem egy ilyen pack...
Hulligaaan
-
Tirexi
addikt
válasz creedszl #18487 üzenetére
Nekem van.
Habár sokan azt mondták nem működik nálam tökéletesen ment. -
gabranek
aktív tag
Sziasztok!
A játékban nincs valamiféle bővebb naplózás a küldetésekhez? Amikor valaki ad egy küldetést, nem tudom később visszaolvasni, hogy milyen főbb infókat adott a megoldásához?
田中れいな
-
gabranek
aktív tag
válasz genndy #18493 üzenetére
Mert nem biztos, hogy írja, hogy a keresett tárgyat pontosan hol találom. Tegnap este pl. egy alkimistának kerestem a kanalát, amit ugye írta és mutatta, hogy Ivarfalván találom, de ahhoz már gugliznom kellett, hogy megtudjam, hogy az xy farmházban van. Amikor felvettem a küldit, ezt elmondta az NPC, de közben csináltam mást és elfelejtettem a főbb infót. (wowos vagyok/voltam...nekem pontos infó kell, hogy mit hol találok )
田中れいな
-
addikt
válasz gabranek #18494 üzenetére
A pontos helyet mutatja. Ha elmentél Ivarfalvára, akkor utána az adott ház bejáratán lesz a jel. Utána meg a polcon, a tárgyra mutat.
Úgyhogy teljesen jól használható. Azt hittem mod miatt kérdezed, vagy mert direkt kikapcsoltad a mutatót.
Ha meg nem mutatja a pontos helyet, akkor is a lehető legközelebb kell menni, és akkor valakitől kérdezősködni kell, vagy keresni valami feltűnő jelet. Tehát nem megoldhatatlan a dolog, guglizni biztosan nem kell, max. azoknál amiknél nem mutat semmit. De támpontot akkor is ad (pl. "Keress 10 fogaskereket." Nem lesz pontos hely, de az még szerepel a leírásban, hogy dwemer romokban kutakodj, az meg már elég). Vagy ha hozzád kerül egy akár véletlenül is, akkor is frissül a küldetés, észreveszed.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
addikt
válasz gabranek #18496 üzenetére
Viszont akkor még egy adalék: a térképnek is két módja van: van a nagy térkép, amin egész Skyrim látszik, meg "L"-el a környék térképe (vagy ha beltérben vagy akkor az). A mutató azon is látszik, tehát egy településen belül is már látod hogy hová kell menni.
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
nagyúr
válasz gabranek #18494 üzenetére
Mondjuk én személy szerint ezt a dedót rühelltem a játékban. Érted, az a feladat, hogy keresd meg, erre a karakter fejében a beépített GPS mm-re pontosan mutatja, hogy hol van az adott cucc/ember/akármi. Oké, hogy imbecillis arcok is megveszik a gámát, mert nézd má', sárkány, meg kard meg hent, de ezért ez sokat levon a játék játszhatóságából.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Baromi sokat javított volna ha eleve nem lenne fast travel és ahogyan mondod iránypont sem. Ezzel ugyanis rákényszerülne a játékos arra hogy ne csak A és B pontként tekintsen egy egy questre. A játékidőt iszonyat megdobná. Fast travel helyett meg mage guild tudna csak teleportálni, a harcosok mennének valami brutál páncélozott lóval, a könnyű harcosok/ijászok meg eleve gyorsabban futnának és intravénásan mehetne a stamina poti a fák között ugrálva na jó utóbbit azért mégsem. (vagy morrowind fortify acrobatics 1000 )
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!