Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz Shadowbull #134 üzenetére

    720e volt a betervezett, normál vezérmű szíj + görgők + fék csere a 100ekm-es kutya közönséges Subaru Legacy-mon. És addigra már amúgy is legalább 600e ráment a normál szervizekre. 100e km, 1,3M a "semmire" egy 13M-s autón. Egy kutya közönséges, 170LE-s autón. Az kb utóda, az Outback ma 16M, annyi mint egy Tesla M3. A Teslára egy csavart nem kellett költenem. De a KIA e-Niróm most megy majd "időszakos szervizre", mert elérte a 15ekm-t. Egy villanyautó. Röhej. Ha nem viszem el a szemmel simogatásra, vesztem a garit.

    Egy csomó gari lejárt a Model S-ekről. Nagyon olcsó hozzájuk a gyári alkatrész. Sokkal olcsóbb, mint egy Mercihez, vagy másik 30M-s autóhoz.

    hót kommersz tömegautó, abból is az olcsó-gagyi kivitel.
    A szakértelmedet nagyra értékeljük. Majd mi, vásárlók úgyis eldöntjük, hogy kinek mi, hogyan olcsó-gagyi. Veled kevesebben értenek egyet, mint aki nem. A 40-60e eurós szgk. kategória Európában legtöbbet eladott autója a Model 3 (belső égésű, villany, alles zusammen). Mindenki a pénzével szavaz, kivéve a fotelhuszárok, aki viszont legfeljebb a fórumokon osztják az észt.

    Vagy inkább vegyél egy BMW villanyt végre. Hidd el, nagyra fogjuk értékelni.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák