Új hozzászólás Aktív témák

  • 9CS

    senior tag

    Jelenleg az én monitorom is Ipon garancia intézés alatt áll. Most a szokásos menetrend szerint alakulnak a dolgok. Mivel bevittem a monitort csütörtökön, amikor is azt mondták mivel korán értem be, még ma tovább tudják küldeni, mivel helyben nem tudják megvizsgálni a hibát. TV tuner nem működik rendesen, és ott nincs kábel TV... a helyzet pedig azért szokásos, mert (úgy tűnik) természetesen nem szóltak vissza hiába ígérték, hogy mi lett. Sőt mikor felhívtam őket, még ki voltak akadva, hogy hát vagy pénteken vagy hétfőn majd értesítenek, mint mondták. Igen csakhogy a szervizes megígérte, hogy még aznap szól mi lett, mivel még a 3 nap nem telt el a vásárlás óta, így nem a javításra kell várni, hisz ha rossz akkor csere. Csak ezért aggaszt kicsit a dolog, mert nehogy az legyen, hogy javítják (ahova beküldték ott idő volt rá), majd azt mondják hogy semmi baj nem volt.

    Most ezt beírom, mert nem lehet tudni mi lesz a vége, és akkor majd kiderül, hogy egy jó vagy egy rossz ponttal gyarapszik az Ipon.

    Eddig még semmi gondom nem volt velük, egyetlen garis problémámat is remekül intézték (pedig már lett tőlük véve ez-az). Azóta meg tele ez a topik negatívumokkal, most kiderülhet, hogy romlanak e. Igaz ez a telefonos visszahívás akkor sem ment gördülékenyen, de attól függetlenül is 2 nap alatt elintézték.

    [ Szerkesztve ]

    '' - Tizenkettőt üt az óra, térjenek márrrrgghhhh... ''

Új hozzászólás Aktív témák