Új hozzászólás Aktív témák

  • szumo

    senior tag

    válasz SystemRoot #1343 üzenetére

    Szerintem a srác elég sokat színezett a leírtakon, na nem az eltelt idővel, hanem azzal, ahogy a srácok hozzáálltak a garanciális ügyintézéshez, és ahogy ő hozzáállt és tuti idegből írta a cikket, a felét át se gondolta rendesen. Nekem is jutott már ki ilyen ember, aki miatt 3 hétig le volt hívás szűrőzve a telefonom.
    A másik meg az, hogy szerintem azért az iponban vásárolt, mert a legjobb áron náluk volt a termék.
    Ha meg elolvasod a cikkhez írt hozzászólásomat, akkor láthatod, hogy miután pontosítottam a videókártyám hibaleírását egy fényképpel, riosz ropsz ki lett cserélve. Ennyit tesz egy pontatlan hibaleírás. Majd 25 napot.
    Meg a distributorokat sem kell ám félteni, ott is úgy állnak a munkához, hogy más is hozzáférjen.

    [ Szerkesztve ]

    Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!

Új hozzászólás Aktív témák