Új hozzászólás Aktív témák

  • tomy86

    addikt

    Sziasztok!
    Továbbra is előfizetés lemondásával kapcsolatban lennék tapasztalatokra kíváncsi.
    Még mindig az egyik T-s tripla előfizetésemtől próbálok megszabadulni, már 2 hónapja (ha még emlékszik rá valaki). :)
    A problémám a következő. Egy hűségidős (bár ez jelenleg nem lényeg) tripla előfizetést (net, IPTV, telefon), szeptember 27.-én személyesen lemondtam a T-home Budafoki úti központjában. Ekkor le is adtam a nálam levő eszközöket (Set Top Boxok, modem). Erre ma jön egy számla 10.01-10.08 közötti időszakról. Kérdésemre a számlázáson közölték, hogy mindegy mikor mondtam le a szolgáltatást ezt ki kell fizetni, mert nekik 8 napjuk van a szolgáltatás megszüntetésére és én addig használhattam volna a szolgáltatást. Arra a felvetésre, hogy szeptember 27 és október 8 között nem 8 nap telt el az volt a válasz, hogy hozzájuk október 1-én érkezett be a lemondás (személyesen mondtam le 09.27-én :((( ). Arra pedig, hogy mivel leadtam az eszközöket, így nem is tudtam volna igénybe venni a szolgáltatást, az volt a válasz, hogy viszont ha nem adtam volna le, akkor használhattam volna, mert ők biztosították a szolgáltatás elérését. Ez most egy vicc (mert annak nagyon rossz) vagy tényleg fizetnem kell valamiért, amit nem is vettem igénybe?

    Mellékesen arra még két hónap után sem tudnak válaszolni a T-nél , hogy pontosan mennyi lesz a kötbér amiatt, hogy a hűségidő lejárta előtt mondtam le a szolgáltatásokat. No comment.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák