Új hozzászólás Aktív témák

  • bakabacsi

    csendes tag

    Kedves Hozzászólók!

    Két napja vezetékes telefon-migrációt hajtottak nálunk
    végre, tehát jelenleg voip szolgáltatást veszünk igénybe.
    Thomson speedtouch homegateway üzemel, melyet a migrációhoz
    frissíteni kellett. Az internetkapcsolat, valamint a voipra
    migrált telefon működik, viszont az IPTV szolgáltatás az
    alábbi módon:
    Bármelyik csatorna 20mp után kimerevedik. Utána lehet
    további csatornákra kapcsolni, ám a jelenség megismétlődik.
    Így a TV nézés használhatatlan. Újraindítottam a
    settopboxot, a routert, az eredményen ez azonban nem
    változtatott.

    Aznap 21.30-kor kapcsoltam (volna) be a settopboxot, ám az
    össze csatornára az volt a "válasz" hogy nincs információ.
    Kizárólag a videotéka, illetve a rögzített műsorok voltak
    elérhetőek. Gondoltam újraindítom az STB-t. A szokásos
    indítási procedúrától eltérően a regisztrációs folyamat
    vette kezdetét. Itt a szerződésen feltüntetett regisztrációs
    számot kellene megadnom, amiről sajnálatos módon fogalmam
    sincs, ugyanis régi IPTV előfizető vagyok, most kaptam új
    szerződést a telefonmigráció miatt, viszont régi szerződésem
    IPTV-re nincsen.

    A 1412-es telefonszám hívását 60 perc után feladtam. A webes
    felület a belépés utan azt közli, hogy nekem semmilyen
    szolgáltatás nem áll rendelkezésemre.

    Egyébként nem tudom, miért kell ezt most újra elvégeznem.
    Eddig, a bevezetéskor, illetve kétszer volt STB csere,
    mindig a kiérkező munkatársuk munkalapján volt ez a számsor,
    mi erről másolatot nem kaptunk.

    Szóval, miután az IPTV-s regisztrációs számsorozat nem
    került beírásra a STB-n, a készülék rendszeresen újraindult.
    Ezt elkerülendő éjszakára kikapcsoltam. Reggel a
    bekapcsolást követően eltelt kb. 10 perc, mire a "Nincs
    kapcsolat" felirat fut a STB kijelzőjén, a TV képernyőjén
    pedig egy piros X látható.

    Tehát alig több mint 12 óra alatt (miután elment a szerelő)
    a készülék önmagába fordult és mivel nem tudom hogyan tudnám
    a T-Homemal felvenni a kapcsolatot, nem tudom mitől javulna meg
    hirtelen.

    Ami változott:

    1. A router firmware-e frissítve lett
    2. VOIP szolgáltatást is igénybe veszek.

    Talán a routeren a QoS teljesen a VOIP szolgáltatásnak adja
    a sávszélességet?

    Tény, a STB teljesen elvesztette a kapcsolatot a
    külvilággal. Kábelezésben nem történt változás.

    Valakinek valami Ötlete?

    Köszi,
    baka

Új hozzászólás Aktív témák