Új hozzászólás Aktív témák

  • gabor9991

    őstag

    válasz dethroner #138464 üzenetére

    Én is tapasztaltam ezt :)
    Belinkeltem a csetes ügyintézőnek a 3390 forintos 250/10 sebességű kábeles digitális jólét alapcsomagot és azt válaszolta hogy erre nem vagyok jogosult, kicsit később még már azt írta hogy ez a csomag nem is létezik a kollégái éppen most szedik le a weboldalról :D
    Következő, 2. próbálkozás telefonon történt, az ügyintézés úgy tűnt hogy f@szán megy az ügyintéző képben van mindennel, de mielőtt beállította volna a digitális jólét alapcsomagot 3390-ért amit kértem azt mondta hogy ezt csak a legritkább esetben szokták megtenni mert van ennek a csomagnak egy lakossági publikus verziója, ha nekem nem gond akkor beállítja azt.Minden paraméter és az ár is ugyanaz lesz csak a csomag neve lesz más.
    Belementem. :)
    Pár nap múlva benéztem a Telekom alkalmazásba és mit látok?
    Beállított nekem valami tök más csomagot teljesen más havidíjjal :D
    Jött a 3. próbálkozás, itt végül sikerült megoldani ezt a hatalmas kérést hogy állítsák be azt a tarifát amit én akarok.Most a Telekom alkalmazás is azt mutatja hogy megfelelő a csomag és a havidíj is jó hozzá.
    Tapasztalt: 3 ügyintézőből 2 annak ellenére hazudott nekem hogy tudatában voltak annak hogy tudom mit szeretnék és nem akarok semmi felesleges dolgot :)

    És hogy miért van ez eldugva a Telekom oldalán?
    Talán azért mert így 3390-ért kell adjanak internetet hűség koax hálózaton 250/10 sebességgel optikai hálózaton 250/70-nel, szerintem ez sok embernek bőven elég lenne amúgy.
    A publikus csomag itt nálam 250/10 és havi 5950 :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák