-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
snyper990
őstag
Én meg még H.265 streamről álmodoztam... Jobb, ha meg sem próbálják, amíg a meglévő rendszert sem tudják életben tartani... Ez most NAGYON ciki
-
bghistvan
senior tag
Konkrétan amióta megvan a tv előfizetésem, azóta 1 NAP SEM VOLT, amikor tudtam volna normálisan használni a szolgáltatást, most 3 hónap újabb könyörgés után nagy nehezen kicserélték ugye a második android boxot, erre tegnap délután óta ismét ez a RAKÁS XAR.
Konkrétan a Telekom nem tud normális televízió szolgáltatást nyújtani, hangsúlyozom, több hónapos tapasztalat beszél belőlem.
Ya és ha most megint eljátszák a 4gb mobilinternet kompenzációs próbálkozásukat, elhajtom őket a vérbe.Az időzítés is tökéletes 😀, vicc!
[ Szerkesztve ]
-
Kaba
veterán
válasz bghistvan #138202 üzenetére
Több hónapos tapasztalat az kevés így csak az android boxos megoldást ismered. Aki még a régebbi plattformot használja ,azoknak évek óta nem voltak problémái a tévés résszel, ezért is javasolt a váltáson gondolkodóknak , hogy maradjanak még ameddig nem lesz gyökeres változás.
-
#46824192
törölt tag
válasz snyper990 #138201 üzenetére
Lehet mire visszatér a szolgáltatás , indiai szakemberek bevonásával már h265 lesz a stream.
Jó nagy gebasz lehet ,ami ennyi időt elvisz.
Rögnék ha kiderülne hogy beszoptak egy ransomware-t vagy pistike megint átírt egy url mezőt , csak most nem a bérlet lett olcsó ,hanem szétkúrt 1-2 adatbázist@Dave1984
Nálam az utóbbi időben teljesen jól mükődött, egészen tegnapig. Amíg szerencsétlenkednek a háttérben, addig meg elindítottam a direct now appot ,hogy legyen tv. Az bezzeg érdekes módon tud menni mindig hiba nélkül.[ Szerkesztve ]
-
tylerddd
veterán
Én tavaly októberben köttettem be az optikait netet, tévét androidos box-szal, hűség nélkül, elsősorban a tévé miatt, amiről elég sok negatív tapasztalatot olvastam itt és FB-csoportokban. Idén februárban Magenta egyesítettem a mobilommal ezeket, frankó havidíjért, mert addig egy-két apró nüanszon kívül tökéletesen ment két box kábelről. Ezeket én csak "beltériként" használom, semmit nem telepítettem rájuk, mert vannak céleszközeim, szüleimnél használtuk ki a Chromecast funkciót pluszban. Egészen a tegnapi hibáig nem volt gond velük. Én megvagyok nélküle, mert főleg streaming megy, de az ősök klasszikus tévénézők, ők elég morcosak voltak, fater nem tudott min elaludni
Ettől függetlenül látszik, hogy gyenge lábakon áll ez a cucc. Nem szoktam soha, sehol azon hőbörögni FB-on stb. hogy mennyit fizetek és milyen a szolgáltatás. Most csak annyit jegyeznék meg, hogy egy Telekom szintű cégtől ez nagyon amatőr. Ha a mucsalyröcsögei PusztaTel Kft. szolgáltatná, azt mondanám OK. A régi előfizetőknek maradjon a bevált, az újaknak meg nem kellene felkínálni egy ilyen minőségű szolgáltatást, ha korrektek lennének. Majd, ha összetákolják rendesen.
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
tobias40
veterán
-
tylerddd
veterán
Na, most jó!
Csak egészség legyen, meg térerő!
-
kovacszk
senior tag
válasz tobias40 #138207 üzenetére
Az a baj, hogy sosem lesz már olyan mint a hagyományos ip tv, a felvétel opció sosem lesz olyan mint a régin. Főleg NFL-t nézek felvételről, azt az új rendszerrel fel sem tudnám venni, az meg hogy nem lehet beletekerni egy felvételbe kész röhej, tudom hogy erről nem feltétlen a telekom tehet, de attól még így van.
A jó kolléga nem csak igér, be is tart!
-
tobias40
veterán
válasz kovacszk #138210 üzenetére
Na ezek nekem éppen nem szempontok de tudom sokan szeretik ezt!(főleg időeltolódás,meló stb. miatt)
Nekem még az is tetszik ebben hogy ha nézek egy műsort és keresgélek máshol hogy mi megy ,akkor kis képben látom anélkül hogy odakapcsolnék.Így játszom ki a reklámokat is,addig nem kapcsolok oda amíg reklám megy! -
bghistvan
senior tag
Jaaaa, akkor így már értem, ezesetben visszaszívom 😀
Ne értsd félre, az irónia nem neked szól egyébként hanem magának az egész helyzetnek, a szolgáltatónak...... én mint ügyfelük, hidd el az utóbbi több hónap tapasztalatai alapján okkal használom a rakás xar jelzőt, és rajtam kívül rengetegen vannak hasonló véleményen.
Állandóan pixeles széteső kép, nulla SD/HD különbség, laggolás, akadás, kifagyás, újraindulás, kép és hang nincs szinkronban.... (ez a "szolgáltatás" minősége, és ÁLLANDÓ eszköz cserétől függetlenül)A másik, ami miatt egyenesen feláll a hátamon a szőr a Telekomtól, az az ügyfélkezelés, mind a telefonos ügyfélszolgálaton, a chat felületen, email-en keresztül, és személyesen is egy nagy pocsolya.
Tapasztalatlan, felkészületlen brigád, beleértve a kiszálló technikusokat is akikhez szintén volt szerencsém (kettőhöz is),inkább bele sem megyek....
Ígérgetés az van, meg legyen az ember türelmes, és érdemi válasz ha bármilyen kérdést feltesz az ember, semmire sem érkezik.
Két és fél hónapot várni arra, hogy egyáltalán a fülük botját mozdítsák meg?????
Egyetlen válaszra sem méltatják az ügyfelet a sokadik panaszbejelentés után???Nem is fröcsögök itt tovább, mert nyilván vannak itt "szektások" is, hülye nem vagyok...... de azért ne vicceljünk már, nekem több hónap xar nulla szolgáltatás az akkor is csak xar, nem erre írtam alá,remélem mielőbb szabadulok ezektől.
-
#46824192
törölt tag
válasz Soulfly842 #138211 üzenetére
Mennyit kellene levonni/jóváírni ~12 óra kiesésre??
[ Szerkesztve ]
-
tylerddd
veterán
Néhány napja jelezték, hogy 11 csatorna lesz HD-ban elérhető, ami eddig SD volt. Most azt olvastam egy FB-csoportban, hogy nekem, aki jelenleg Szuper Családi HD-ban vagyok, ezek csak akkor lesznek elérhetőek, ha váltok az új Telekom TV S/M/L stb.-re. Ez igaz?!
Február óta van hűségem, de úgy látom gond nélkül tudnám átváltani a tévét. Gondolom a hűségidős résznél a Nem szeretnék új hűséget opciót kell benyomnom, mert ott írja, hogy "Díjcsomagjaidat fogod leváltani beállításaid alapján, kedvezmények igénybevétele nélkül.
Meglévő hűségeid nem módosulnak." ?!Csak egészség legyen, meg térerő!
-
solckrisz
csendes tag
-
Boond
addikt
válasz Dave1984 #138204 üzenetére
Ha ez megnyugtat vkit nekem anno mikor az iptv-t vezették be volt próba hónapom... ott voltak hasonló tapasztaltaim
Nem ment a box, újra indult naponta többször, ez volt a nyűgje, az volt a gondja... De amikor ment akkor jól ment, és voltak olyan csatornák is, ami a kábeltv-n nem pl travel...
A másik gubanc, hogy mindent körbe kellett volna vezetékezni, és csak pár eszközt lehetett volna használni...
A két próba eszközből, végül maradtunk egynél, mert annyit nem ért.De előbb utóbb majd kiforrja magát. Ahogy olvasgatom, vodánál is kb nyár óta, augusztus óta még mindig vannak döccenők. Bár amiket én használok azok működnek. Számlám meg pont nincs ott... Adategyeztetés, meg majd kiderül mire jutottak ennyi idő alatt...
-
-
Kaba
veterán
válasz Hegyirabló #138229 üzenetére
Nem így van. Mindkét plattformon lehet váltani.
IPTV(STB box)
Telekomtv(Androidos box)
Hívd a 1414-et.[ Szerkesztve ]
-
Túzok22
aktív tag
Sziasztok. Másnál is észlelhető az alábbi jelenség szelessav.net-es méréskor? Olyanokat csinál hogy egyik pillanatban kiméri teljesen a 900 Mbps letöltést, de a feltöltésnél valamikor teljesen nullát, vagy 0,50 Mbps körül méri ki, de van amikor fordítva letöltésnél 0,50-1 Mbps kb. és feltőltésnél 800 Mbps.
Meg ilyeneket csinál ami az alábbi képeken látható. Egyik pillanatban rossz, a másik pillanatban meg jó Ez valami szelessav.net-es probléma vagy az én netemmel van valami?
[ Szerkesztve ]
-
RVR400
veterán
Mivel tegnapelőtt lett kicserélve a két régi Cisco, így nyilván hosszabbítás lenne, bár hozzáteszem, hogy már azt is hosszabbítás nélkül rendeltem. Na majd felhívom őket.
Szerk: Sikerült a mai, csak nem voltam elég türelmes. Mondjuk másoknak 5 perc volt, azért aggódtam így 1 órával később.
[ Szerkesztve ]
-
Melorin
addikt
Másnál sem jött még rendbe a TV?
-
solckrisz
csendes tag
válasz Hegyirabló #138229 üzenetére
Úgy van, ahogy Kaba is írta. A régi beltérisek is áttérhetnek az új csomagra. Próbálkozz újra, hátha kifogsz másvalakit a chat-en vagy 1414.
[ Szerkesztve ]
-
Taci
addikt
Mennyire jellemző ez a fajta szolgáltatáskiesés? A Telekom Fb-oldala tele van olyan kommentekkel, hogy akár napi szinten többször is újra kell indítani az androidos boxot.
Persze nyilván csak azok írnak oda, akiknek panaszuk van, és simán lehet, hogy a nagy többségnél semmi gond nincs.
De most nálunk még a régi Sat TV van, amivel kb. soha semmi baj. Épp a váltást készítjük elő, de így elgondolkodtunk, kockáztassunk-e egy még "béta" technológiával.
Ti mit gondoltok? Szívem szerint kedden telefonálnék, hogy egyelőre mégsem kérjük a váltást, majd talán pár hónap múlva, ha végre stabil lesz folyamatosan minden.
Szerintetek?
Köszi. -
-
Boond
addikt
válasz Boond #138221 üzenetére
Akkor nézd vissza azt amire korábban válaszoltál és vastagon szedtem.
Chromecast képesség
Vezeték nélkül tükrözheted eszközeidet
TV-re.Ha letekersz megtalálod a leírásban. Ez akkor csak box-ra vonatkozik, vagy telefonról, tabletről is tá tudom küldeni? Mert annak még értelme is lenne...
Vki aki képben van, az hozzá szólhatna...
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED
- Razer Blade 16 2023 (i9 13950HX,RTX 4090 16Gb, 32GB DDR5 5600Mhz, 2x 1TB, 16" Dual UHD+FHD+ MiniLED)
- S23 Ultra 4 hónapos tokkal, garanciával eladó!!
- Üzletből,DELL garanciával, Dell XPS 9310 2in1 ultrabook, i7-1165G7/32RAM/1TBSSD/13,4"UHD TOCH