Új hozzászólás Aktív témák

  • torma99

    aktív tag

    Kedves Fórumozók!

    Többen írták, hogy ez nem hibabejelentő oldal, de úgy döntöttem mégis ide írok először.
    Szóval adott egy ADSL Maximum kapcsolat ,mely eddig 5,8-6,2 Mbit/s le és stabil 512 kbit/s fel sebességet tudott 9-12-es SNR Marginnal mindkét irányba és 42/27-es csillapítással (letöltés/feltöltés) [Egy d-link 380T modemről van szó]. Tegnap előttig minden csodálatosan működött a kapcsolattal, nagyon ritkán kellett a modemnek újraszinkronizálnia, akkor is a fenti értékeket stabilan hozta.
    Tegnap előtt óta azonban néha az SNR letöltési irányba néha leesik 0 db-re, néha felmegy 217000-körüli értékre(ami egyértelműen irreális, tehát hibás), és a modem hosszú órákig képtelen akár egy-egy másodpercre is szinkornizálni, jó esetben elmegy 1 órát, de akkor a feltöltési linksebesség 192 kbit, vagyis a minimum garantált érték ami nagyon kevés (tudom-tudom ez van a szerződésben minimumként, de nem mind1, h az 1 GB-os saját készítésű videómat mennyi idő alatt tudom feltölteni a netre).
    Hibaelhárításként, kipróbáltam 2 számítógéppel, a modemre feltettem az összes elérhető firmware-t, megnéztem úgy , hogy telefon kihúz és a bemeneti vezetékre tettem rá a modemet, akkor is ez a helyzet, szűrőt is kettőt próbáltam ki, igaz mind a kettő szürke albacompos, de gondolom. Másik adsl-en a modem működik, de azért kipróbáltam egy 360R modemmel, na az most egyáltalán nem talált fogást a neten.[Jelenleg is kénytelen vagyok offline írni mert leszakadt megint].
    Költői a kérdés, de találkozott köztetek valaki már ilyen hibával?
    Elmondom, hogy még 2006 karácsonyán volt egy kísértetiesen hasonló problémánk, ami akkor varázsütésre oldódott meg, tekintve, hogy a t-com szerelői jó ideig nem méltóztattak kijönni, majd amikor a szerelő megjelent, lobogtatott egy papírt, hogy én kamuztam és nem is szakadt meg olyan sokszor, mint ahogy mondtam, mindössze 3-szor (jah több mint 4 napig egyáltalán nem volt net) és mivel konstatálta, hgoy jó a net, valamint én sem szerettem volna , ha belepiszkál elküldtem.
    Tudom, hogy a szokásos megoldás ilyenkor, hogy lecsavarják a sebességet, de számomra ez nem megoldás, hiszen ha a sávszélemelés óta, tehát több mint másfél éve tökéletesen ment a kapcsolat, akkor ne rontsák le nekem, hiszen eddig minden rendben volt. Ezért nem hívtam először a telefonos helpdesket, mert max kérnek egy vonalvizsgálatot, amin megállapítják, hogy a vonalnak semmi baja (telefon tökéletesen működik), lecsavarják a sebességet, amit hosszú harcok árán tudnék visszaállítatni. Pedig valami hibának tényleg kell lennie, ha egyik pillanatról a másikra csak így elromlik a net, de nem tudom mire hivatkozhatnék?

Új hozzászólás Aktív témák