-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz kakuk.tamas #103201 üzenetére
Ha nem fér bele a topic témájába / nem legális, akkor ne fáradj, ha a fórumba belefér, akkor pedig lehet, hogy más tud benne segíteni, szóval ide kellene.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
kalanchoe
senior tag
Sziasztok!
Sagemcom F@st 5655 ONT esetében a 2,4 GHz WiFi-n hányas legyen a csatorna? Mármint melyik az ajánlott érték? -
donmackó
őstag
Akinél sagemcom 5655 ont van, annál is bekerült a webfelületre a telefonkönyv? Elég érdekes feature.
Release the cable hounds!
-
DJ. Ru$y
félisten
Srácok, fejezzük ezt be. Tök jó, hogy olyanok írják le az új frissítést, akinél nincs is ilyen eszköz és egy minta alapján alkottok véleményt...
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
#22718208
törölt tag
válasz DJ. Ru$y #103213 üzenetére
Persze ,hogy leírjuk.
Mert megjelent egy telefonkönyv menü, ami minden bizonnyal erőforrást igényel a hardverben és szoftver fejlesztési oldalon is.
Nem értelmetlen hülyeségre kellene ezeket pazarolni, hanem a valós problémákra.Sem az eszközökről, sem a rajtuk futó szoftverről nem mondható el ,hogy jól működnek. Nem extrákban kellene gondolkodni, hanem az alap dolgokat rendbeszedni!
[ Szerkesztve ]
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz #22718208 #103214 üzenetére
Folyamatosan kapják az EFI-k elvileg a frissítést, valaki leírta, hogy nála rossz a wifi, te ez alapján leírtad az egész frissítést, ami lehet nála bugos valami, én azt írtam, hogy egy minta alapján ne alkossunk komplett véleményt egy frissítésről.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Atomantiii
őstag
válasz #22718208 #103214 üzenetére
Nálam még nem jelent meg a telefonkönyv.
Viszont a készülék logjában nézelődve olyanokat ír változó időpontokban, hogy valamilyen wifi eszköz csatlakozott a HGW-re, ami le van jelszavazva pedig abban az időpontban a környéken sem volt wifi képes eszköz. Sőt éjszakai időpontokra is ír olyat, akkor max a telefonom volt ami wifi képes eszköz, de annak meg más a mac címe.
Ez csak azért érdekes, mert nappal még el is hiszem, hogy valaki az utcán ment mondjuk wifi képes cuccal, de hogy hogy csatlakozott volna azt nem hiszem, de hogy éjszaka a kutyán kívül senki sem jár erre az is biztos.
[ Szerkesztve ]
-
Atomantiii
őstag
válasz Atomantiii #103216 üzenetére
Közben rájöttem lehet a tv lesz az ismeretlen eszköz.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Atomantiii #103218 üzenetére
És legalább kikapcsolt állapotban kapcsolódik fel wifire a TV? Mert az akkor komoly.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
-
kakuk.tamas
addikt
válasz DJ. Ru$y #103219 üzenetére
Az én TV-m mindig fel van csatlakozva a hálózatra (kikapcsolva is), mert be tud kapcsolni, ha például YT videót küldök ki rá.
Úriember vagyok, az a gecirendes fajta. ~ Győr ~ Apple iPhone 14 Pro ~ Apple Watch 8 Cellular 45mm ~ Xiaomi Mi Electric Scooter 3 ~ EBFEC VIPER MTB2 ~ Telekom 2000/1000 ~
-
Beniii06
őstag
Ha már felhozódott a kötbér(Szolgáltató fizet EFI-nek) téma, pontosítanék az ÁSZF-ből részletesen kikeresve(ha szabad), hátha később is ezt kérdezné valaki hibabejelentés után:
"
6.1.1
A vállalt hibaelhárítási célérték
A Szolgáltató az Előfizető által bejelentett, a Hibabehatároló eljárása eredményeként valósnak minősülő, érdekkörébe tartozó hibát a hiba bejelentésétől számított 72 órán belül kijavítja (Eszr. 22 § (4)).
Nem számít a Szolgáltató érdekkörébe tartozó hibának, ha az Előfizetői szolgáltatás azért nem vehető igénybe, mert az Előfizetői szolgáltatás korlátozás alatt áll.6.1.2
A hiba elhárítására a hiba bejelentésétől számított 72 órás határidő meghosszabbodik
a)a hozzájárulás beszerzésének idejével, ha a hiba kijavításához harmadik személy (például hatóság, közműszolgáltató vagy ingatlantulajdonos) hozzájárulása szükséges, azonban a hozzájárulást a Szolgáltatónak a Hibabejelentéstől számított 48 órán belül meg kell kérnie, és a hozzájárulás szükségességéről az Előfizetőt a hibabejelentéstől számított 48 órán belül értesítenie kell (Eszr. 22 § (5));
b)a Szolgáltató által javasolt időponttól az Előfizetővel előzetesen egyeztetett újabb időpontig eltelt időtartammal, ha a Hibabejelentés kivizsgálása vagy a hiba kijavítása kizárólag a helyszínen, az Előfizető helyiségében lehetséges és a Szolgáltató általi értesítésben az arra javasolt időpont az Előfizetőnek nem megfelelő (Eszr. 22 § (9));
c)a Szolgáltató érdekkörén kívül eső okból alkalmatlannak bizonyult időponttól a Szolgáltató kezdeményezésére a Felek által közösen meghatározott új, alkalmas időpontig terjedő időszakkal, ha a kivizsgálás vagy a kijavítás időpontjában a Szolgáltató és az Előfizető megállapodott, és a hiba kijavítása a meghatározott időpontban a Szolgáltató érdekkörén kívül eső okok miatt nem volt lehetséges (Eszr. 22 § (10)).
...
Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az Előfizető az eredeti Hibabejelentés szerinti hibát ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló értesítéstől, annak elmaradása esetén a hibaelhárítás időpontjától számított 72 órán belül. Ebben az esetben nem számít be a hiba kijavítására rendelkezésre álló határidőbe a hiba elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől az Előfizetőáltal tett ismételt Hibabejelentésig eltelt időtartam (Eszr. 22 § (11)).""7.4.2.3
A Szolgáltatónak kötbért kell fizetnie
a)az 6.1.2 pont szerinti értesítésre nyitva álló határidő eredménytelen elteltétől minden megkezdett késedelmes nap után az értesítés megtörténtéig; (Eszr. 23. § (1) a.,)
b)a hiba kijavítására nyitva álló határidő (6.1.1 pont) eredménytelen elteltétől minden megkezdett késedelmes nap után a hiba elhárításáig. (Eszr. 23. § (1) b.,)A Szolgáltató a kötbér mértékének meghatározásához egy vetítési alapot határoz meg, amelyekhez a fenti események szerint különböző szorzókat rendel. A kötbér meghatározásához szükséges vetítési alap a Hibabejelentés hónapjára vonatkozó, Egyedi előfizetői szerződés szerinti havi előfizetési díj és az előző havi forgalmi díj összege alapján egy napra vetített összeg (Eszr. 23. § (3)).A kötbér mértéke
a)az a) pont szerinti esetben a vetítési alap kétszerese;
b)a b) pont szerinti esetben, ha a hiba következtében az Előfizetői szolgáltatást csak az Előfizetői szerződés szerinti minőség romlásával, vagy mennyiség csökkentésével lehetett igénybe venni, a vetítési alap négyszerese;
c)a b) pont szerinti esetben, ha a hiba következtében az Előfizetői szolgáltatást nem lehetett igénybe venni, a vetítési alap nyolcszorosa (Eszr. 23. § (2))."
Forrás: [link]
Tehát már értem, miért mondanak kétféle verziót a 72 óra számítására(akár ügyfélszolgálaton is ügyintézőtől függően), mert tényleg kétféleképpen számolják is(és nem gyakori eset - realitás szerint), így varso-nak és DJ. Ru$y-nek is igaza volt(köszönöm nekik az infókat), az újranyittatott hibajegybe nem számolják bele a hibaelhárítás értesítés és az újranyittatás közti időpontot. Ez fontos infó lehet annak, aki éppen a 60-72 óra fölött van, mert (másod)percre pontosan számolják a 72 órát, így ha két nap múlva lesz újranyitva, megáll az óra is.
Esetemben ez rég mindegy, már csak a megkezdett napok számítanak. Ha ilyen gyorsan dolgoznak, megszüntetem a szerződést és kikérem egyben átutalva az összeget.Az idézett rész esetleg mehetne összefoglalóba, ha van rá igény Sry a hosszú hozzászólásért(mobil nézetben főleg), respect.
MÁS
Annyit hozzáfűznék az ONT frissítéshez, hogy előbb biztosítsák a szerződésben foglaltakat, azután tegyenek "telefonkönyvet" az ONT-ra. Inkább olyan software frissítés legyen, ami egyszerűbbé teszi a PPP Passthrough funkciót, oké, hogy el kell rontani a logint(üresen hagyva nem engedi leokézni, hibát ír), már lehetne olyan "okos" az SW, hogy ezt automatikusan megtegye a kapcsoló átállításával és lehetőleg kapcsolja ki a wlan részét kompletten(felesleges és biztonsági kockázat amúgy is). Ez a félig piktogrammos, félig szöveges menürendszer is dizájnos, de majdnem használhatatlan kategória. Szerencsére ezt nem kell használni gyakran.
[ Szerkesztve ]
"Got any other secret weapons?"
-
Beniii06
őstag
válasz adika4444 #103223 üzenetére
Hidd el, ez volt az első, amit átállítottam, illetve a routed-ről a bridge-t módot is kipróbáltam értelemszerűen, mivel úgy akartam használni és használom is most is(ha már benne van az SW-ben), de sem így, sem úgy nem akarta felépíteni a PPPoE kapcsolatot az ONT/saját routerem, szóval bugos volt az is, többek között, mint funkció.
A frissítést mennyire szokták erőltetni? Lehet olyanra számítani, hogy csak úgy használat közben, fogja magát az ONT, lefrissít és rebootol? Ezt nyilván nem szeretném és biztosan meg van oldva jól, csak kíváncsiságból kérdezem.
"Got any other secret weapons?"
-
Intel fan11
őstag
Üdv.
Vmi csúszás van a telekom csoportos beszedésében: Ma kellett volna, hogy elvigyék a havi tv részletem, de nem vitték. Telekom felületen pedig mától irja hogy díjelmaradásom van. Másnak is van ilyen?
Battletag: hojszi#2983
-
Intel fan11
őstag
válasz Intel fan11 #103230 üzenetére
Más nem járt úgy, hogy nem vitték el a hó végi készülék részletét? Netbankba még azt se látom, hogy igényt nyujtott volna be a telekom a bankszámlám terhelésére sem.
Battletag: hojszi#2983
-
ScomComputer
veterán
Sziasztok,segítsetek már nekem,mert nem értek valamit....adott egy sagecom5655v2 modem ha bármelyik lan portjába csatlakoztatom a gépem akkor a twitch videók elszállnak,hálózati hibával és a a letöltött nagyobb fájlok egy része crc hibás(nem a gépem hibája ez le lett ellenőrizve,nem vagy newbie,vágom a témát ),viszont ha bármelyik lan portba egy +routert csatlakoztatok és annak a lan-jába csatlakozom a géppel akkor semmi gond,volt már hard reset, utp kábelek cseréje,ip csere,stb...ez mitől van nem értem...egy pár napja van ez...
Köszi szépen előre is..[ Szerkesztve ]
-
Intel fan11
őstag
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Intel fan11 #103237 üzenetére
Miért nem hívod fel őket és kérdezed meg? Ha lett volna bárki, valószínűleg már írt volna 2 hozzászólás után is.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
ScomComputer
veterán
"(#103236)" - ha valaki tud valami ötletet, akkor jöhet...bejelentettem, meg olvastam kapott a modem egy pár napja új fw-t,na azóta van ez..
-
kalanchoe
senior tag
válasz ScomComputer #103239 üzenetére
Akkor úgy látszik nem csak nekem vannak/voltak gondjaim a frissítéssel kapcsolatban. Most már úgy látom kezd javulni a dolog, csináltam még egy resetet, valószínűleg ez segített.
Viszont a tároló megosztás más helyre került, szóval ez is egy kis időmbe került, mire megtaláltam. Az USB készülékek beállításaihoz került az opció, ott kell bekapcsolni a megosztást, és már látják is a készülékeim a tárolót.
Lassan csak javul a dolog. -
DJ. Ru$y
félisten
válasz ScomComputer #103239 üzenetére
Resetet rejtett gombbal az eszköz hátulján próbáltad? Lehet kellene neki a frissítés után, egy próbát megér.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Intel fan11
őstag
válasz DJ. Ru$y #103238 üzenetére
Felhívtam ma, azt mondták ők próbálták levonni de nem bírták! Bank a hibás vagy ki? csopi beszedés előtt 1 héttel mindig kapok értesítést, hogy a szolgáltató elküldte igényét a csoportos beszedésre. most, nem láttam ilyet netbankba. Ők pedig próbálkoztak. Sosem jártam így. Mind1 mondták fizessem be bankkártyával, mert ezt a számlát ők már nem fogják vonni.. Na mind1 befizettem kártyával, de akk minek a csoportos beszedés?
Battletag: hojszi#2983
-
dptrsk
Topikgazda
válasz Intel fan11 #103244 üzenetére
csak nem CIB Bank? - mostanában sok velük a gond...
Javaslom kérdezd meg a bankodat is, hátha ők tudnak infoval szolgálni a sikertelenségről. -
dptrsk
Topikgazda
válasz Intel fan11 #103246 üzenetére
javaslom a bankot kérdezd meg, mi történt.
-
a8l
aktív tag
Sziasztok!
Kellene egy kis segítség.
Most kötöttek be iptv-t a telekomosok.
Optika van már két éve Huawei HG8245H ONT-al ami bridge módban volt eddig csak modemként használva, és fő routerként az ASUS AC68U routerem volt beállítva. Működött is minden egészen eddig.
Jöttek az ONT -ot resetelték így ugrott a net az asusról, ha csak simán rádugták a meglévő hálózatra az iptv beltérit akkor nem indult el a beüzemelés.
Tehát azt szeretném alapvetően hogy megint csak modem legyen a huawei ha lehetésges és az asus csináljon mindent. Az iptv ha működik valahogy asuson keresztül az tök jó lenne de ha nem akkor az mehet a huawei 3 lan portjára ha bridge módba is tud nekik netet adni.
Akinek van iptv-je és ilyen ONT-al használja de mellé van router is hátha tudja mit kéne beállítani.
Per pill azt se találom hogy állítottam át bridge módba 2 évvel ezelőtt a huaweit. -
DJ. Ru$y
félisten
A Huawei automatikusan átadja a PPPoE-t LAN1-en. LAN2,3,4-re dugd az IPTV-t, ezek után a PPPoE-t rontsd el a Huaweiben (törölj ki a PPPoE felhasználóból pár karaktert), ezek után nem lesz net a Huaweien, de az IPTV menni fog. Kösd rá LAN1-re az ASUS-t és, ha az ASUS-hoz nem nyúltál minden menni fog úgy, ahogy eddig.
Az IPTV-t hagyd a Huaweien, ha hiba van, akkor ne a te eszközödet hibáztassák, hogy amiatt akad / kockás stb. az IPTV képe. (Ha mindenképpen át akarod vinni az ASUS-on az IPTV-t, akkor az IGMP funkciók kellenek neked [ASUS N66U esetén, LAN -> IPTV])
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
ScomComputer
veterán
válasz kalanchoe #103240 üzenetére
Azt,mondod csináljak még egy reset-et,mert 1 az már volt,de lehet több is kell?Mikor bejelentettem,ők is csináltak valamit de behalt az egész,ami zöld led volt az piros lett mind...
(#103243) DJ. Ru$y: köszi, de ezt írtam..."volt már hard reset"....túl vagyok már rajta...
Nem tudom mi tévő legyek,de szerintem ők sem,mert nem szóltak azóta semmit...csak egy sms jött,hogy elégedett vagyok e szolgáltatással... hehehe..[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.