-
GAMEPOD.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz AttyVin #103104 üzenetére
És a hagyományos telefon működik? Azt, ha átrakja a Telekom VoIP alapúra, akkor majd az első kimenő hívásnál veszitek észre, hogy nincs vonalhang, vagy, ha ismerős szól, hogy nem lehet titeket elérni. Szólok előre, mert több helyen jártam már ismerősöknél, akik váltottak, kapták a csomagot, minden működött, ezért be sem kötötték, majd egyik napról a másikra a telefon VoIP lett, a net VDSL2-re váltott és se kép, se hang, akarom írni se net, se telefon.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
motoflug
őstag
válasz DJ. Ru$y #103097 üzenetére
Közben megnéztk nekünk: ZTE ZXHN H368N van otthon. Ha jól látom a képen, 4 lan kábel megy bele és a telefoné. Szerintem ez nem tudja átadni a megfelelő sebességet a wifi-s eszközökre. Le tudnátok szájbarágósan írni, hogyan tudjuk kihozni a maximumot az előfizetett internetből (akár új router vásárlással is)?
-
castiels
addikt
Sziasztok!
IPTV-hez elég ha van net itthon? Arra a routerre rá lehet kötni bármilyen szolgáltató által kìnált iptv-t?
-
raider21
aktív tag
válasz motoflug #103110 üzenetére
Ez egy Bonding -os xDSL HGW.
Nekem is ilyen van, az N -es Wi-Fi -je nem egy atomerőmű, jobb lefedettségű Wi-Fi -t csak saját routerrel fogsz tudni elérni. Viszont minden más területen elég jó paraméterekkel rendelkezik a HGW, és azokat a gyakorlatban is produkálja a mindennapi használatban is.Az xDSL vonali adataidról dobhatnál fel nekünk képet ide a fórumba a HGW -ből, ha van kedved.
[ Szerkesztve ]
raider21
-
-
castiels
addikt
Illetve van valakinek Sat (műholdas) Szuper családi HD csomagja? Elég sok HD csatorna van benne, és jó csatornák, spiler 1-2. Minőségben mik a tapasztalatok?
-
#81524480
törölt tag
IPTV minőségben milyen? Digi SAT után nagy előrelépés lenne?
-
őstag
válasz DJ. Ru$y #103099 üzenetére
Egy ideje már terjed ez a dolog, így gondoltam hozzászólok. Bár neked címzem a választ, de ne tekintsd magad közvetlenül a mondatok tárgyává.
Interlaced források vannak jelen mai napig gyakorlatilag minden tartalomszolgáltatónál.
Ennek történelmi, illetve anyagi okai vannak.Te mint előfizető, kapsz egy 1080i formátumú jelet. Majd te, a STB-ban lévő limitált lehetőséggel élve átalakítod a jelet 720p-be azért, nehogy a sokkal újabb és erősebb, deinterlace algoritmusok hadát felvonultató és a STB bináris kapcsolójánál nagyságrendekkel több lehetőséget nyújtó TV-t használd ugyanarra a célra...
-
DJ. Ru$y
félisten
Nincs IPTV a családban, szóval biztosan nem fogom magamra venni, azt gondolhatod.
Ha valaki szebb képet ér el vele, hogy 720p-re teszi, tegye meg. Én leírtam, mint opciót, ki lehet próbálni, ha nem tetszik / rosszabb a minőség úgyis vissza fogja állítani 1080i-re (gondolom én, nem szívatja magát a rosszabb minőséggel).
Szerk.: Válaszolhattál volna a kolléga hozzászólására, hátha beszáll az okfejtésbe.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz castiels #103114 üzenetére
"Nem muszáj hozzá internet" (internet kell, mivel IP alapú, de nem kell internet szolgáltatást rendelned hozzá), de muszáj hozzá, hogy a Telekom tudjon kábelen szolgáltatni az adott címen. Rendelhetsz csak IPTV-t magában, abban az esetben is behúz a Telekom egy saját kábelt, vagy rézérpár, vagy koax vagy optika formájában. (A Telekom IPTV-je csak Telekom hálózaton működik.)
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
addikt
Sziasztok!
Ma bekötötték az optikát. Szerettem volna PPOE passtrough-t beállítani,de nem tudom a PPOE jelszavamat,mert sehol nem adták meg.
Újat sem tudok kérni,mert MT azonosítómat sem tudom. Azt sem adták meg.Sagem-et raktak le,van nekem kapcsolóm a menüben.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz grabber #103124 üzenetére
Ha van élő szolgáltatás, akkor van szerződés (akár online), ha van szerződés, azon van MT azonosító, ami amúgy is kelleni fog az online ügyintézéshez, arról ne beszéljünk, hogy kell még egy 5 jegyű biztonsági kód is elvileg az ügyintézéshez.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz grabber #103129 üzenetére
Online szerződésen is rajta van az MT azonosító, pont ezt írtam.
Nagyon végső esetben tud segíteni az ügyfélszolgálat MT és kód nélkül is, csak a szerződő adait végig kérdezik cipőmérettől a hajhosszig mindent.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz motoflug #103132 üzenetére
Attól, hogy lefotózod a vonali adatokat nem lesz jobb a Wifi vételed, és az nem is arra szolgál. Saját router kell hozzá vagy rákötsz pluszban egy másikat, vagy kiváltod a teljes wifit egy másik routerrel. Itt linkeltem neked hozzá megoldást.
Amíg nincs szakadás, vagy lassulás addig nem érdemes a vonali adatokkal foglalkozni.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Franky2Ster
senior tag
Srácok gondolom erre nincs ötlet?
Incorrect Modem credentials was provided at login from 192.168.1.xxx
Vezetékes csatlakozás.
[ Szerkesztve ]
-
adika4444
addikt
válasz grabber #103131 üzenetére
Hali!
Elvileg kaptál egy SMS-t, ill. mail-t is. A mail csatolmánya egy jelszavazott PDF, amit egy SMS-ben kapott kóddal tudsz nyitni. Abban bennevannak a PPPoE végpont bejelentkezési adatok. A felhasználó az a teljes nevedből alakul ki @t-online.hu míg a jelszó random generált számsor.
Telekom fiókot a telekom.hu-n tudsz regisztrálni. Meg kell adnod a személyes adataid, hogy tudja a rendszer, rólad van szó. Fontos, hogy ehhez is kell a mail-ből a szerződés, mert néha a személyiről a bonyolultabb adatokat (nekünk anyja neve volt ilyen) nem nagyon sikerül pontosan beírni, és a fiók létrehozásához a szerződésen írtakat kell megadni, pl. a születési dátumnál is számít a pont, szóköz etc.
(#103134) Franky2Ster:
Ezt néha kikapcsolt wi-fi-vel írkálja nekem is nem használt IP-ről... Nem foglalkozom vele.üdv, adika4444
-
Beniii06
őstag
válasz poli27 #103127 üzenetére
Érdekes, nekem le is diktálta a szükséges adatokat, így már szinte egyből tudtam csatlakoztatni saját routert.
(#103137) grabber
Belépve online a telekomos fiókban is megtalálható a "Dokumentumok" almenüben, a "Bejelentkezési azonosítók, és jelszavak" pdf-ben. Ha még nem adtad hozzá a fiókhoz az előfizetést(MT azonosító kell hozzá) akkor marad a telefonálás.[ Szerkesztve ]
"Got any other secret weapons?"
-
mtwys921014
lelkes újonc
Sziasztok, egy még mindig meglévő hibára keresem a megoldást.
Nos a hiba a következő, bizonyos időközönként megszakad az internet mind a Gépen(Kábel) mind pedig wifin( laptop) ledob a net, lecsatlakozik a skype, a játék kidob vagy 1-2 seces laggom van a sTream(OBS) szétcsatlakozik, tehát egyszerűen megszakad az internet, bal asló sarokban az asztalon nem vált az ikon , de gondolom csak azért mert a szakadás egy bizonyos ideig tart. Amit csinált már a szolgáltató, Modem csere, kábelezés csere, erősítők stb mókoltak már pár dolgot, amit én tettem, Új rendszer, de gondoltam semmit nem ér , mivel a wifi is szakad, továbbá kábelcsere, driver frissítések, de a hiba valahol a modem előtt van, ami fura átmentem egy ismerőshöz 20 méterre van, és ott hibátlan, rámértem pingplotterrel és semmilyen piros csík nem jön, olyan mintha valami zavarná a jelet, vagy túl lenne terhelve stb, nem értek hozzá sajnos. Mellékeltem néhány képet. Információként.
Várom a kérdéseket észrevételeket.
Az internet 500/20-as Albérlet. Koax kábelen jön be. onnan ketté tv illetve a modem felé. Nem használom csak a gyári modemet. Ami egy Arris 1652S Gyártmány.Amit még tenni fogok, az egyik szomszédomnál megnézem miújság, ha ott is ilyen adatokat mutat a pingplotter akkor itt a hiba a tömbben.(ez csak saját vélemény) Gondoltam még arra , hogy esetleg szarul van belőve az Admin része a modemnek de ott nem tudom mit tudok variálni. Képek lentebb.
https://prohardver.hu/dl/upc/2019-04/24/780176_cqdlezpgjjmyv9jr_555555555555.png
https://prohardver.hu/dl/upc/2019-04/24/780176_blnnyicil12ymtf8_prtele.png
https://prohardver.hu/dl/upc/2019-04/24/780176_z0zrffbrjbr5w2nl_hhhhhhhhhhhhh_2.pngKöszönöm a segítséget.
-
Beniii06
őstag
válasz DJ. Ru$y #103139 üzenetére
Igaz, lehet átsiklottam fölötte, nem olvastam vissza, my bad.
MÁS
Azt tudja valaki, hogy kezeli a T az újranyitott hibajegyet? Mert, hogy újra kellett nyittatnom ugyanazt a hibajegyet, viszont erről nem kaptam sms-t(sem arról, hogy dolgoznának rajta), mint korábban a létrehozásától és gyanítom, hogy sunyi módon ismét lezárták(nem csináltak vele semmit ismét), pedig a hiba továbbra is fent áll. Mindenképp rá fogok kérdezni ismét, nem is ez a lényeg, hanem arra lennék kíváncsi ilyenkor, hogy kell számítani a 72 órát. Az első megnyitástól számítva a megnyitott időszakot tekintve vagy független attól, hogy volt-e lezárva és meddig? Mert, ha nem tudják megoldani, akkor lesz pár "ingyen" hónapom, csak tudjam bizonyítani is, mérések vannak időpontokkal.Ilyenkor nekem kell bizonyítanom, hogy kifutottak a 72 órából(még van egy kis idő), csak kíváncsi vagyok az ügymenetre.
"Got any other secret weapons?"
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Beniii06 #103143 üzenetére
Az újranyitott hibajegyeknél a "hibás" időszakok összeadódnak, azoknak kell elérnie a 72 órát, nem pedig az első megnyitástól számítódik a 72 óra, ha közben lezárták.
SMS-ben nem vagyok biztos, így arra nem tudok mit mondani, én talán kaptam régen, mikor kábelproblémám volt, de nem esküdnék meg rá.
72 órát magától adja a rendszer, következő havidíjból vonja stb.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
varso
tag
válasz Beniii06 #103143 üzenetére
Én úgy tudom, hogyha ugyanazt a hibajegyet (szám) újranyitják, akkor az első hibabejelentéstől kell számítani a 72 órát! Viszont ha jön olyan SMS, hogy felfüggesztették a hibaelhárítást (közös megegyezés a szerelővel) és van időpontja, hogy mikor folytatják, akkor az SMS időpontja és az idő, ami bele van írva, hogy mikor folytatják az nyílván kiesik a 72 órából!
"Ugye tudod, mi a valóság? Ami nem múlik el egy áramszünettel." Sherry Turkle
-
Beniii06
őstag
válasz DJ. Ru$y #103144 üzenetére
+(#103145) varso
Köszönöm a válaszokat!
Az újranyitott hibajegyeknél a "hibás" időszakok összeadódnak, azoknak kell elérnie a 72 órát, nem pedig az első megnyitástól számítódik a 72 óra, ha közben lezárták. <---> Én úgy tudom, hogyha ugyanazt a hibajegyet (szám) újranyitják, akkor az első hibabejelentéstől kell számítani a 72 órát!
Ha jól értelmezem, akkor egy kicsit ellentmondásos a két információ. Arról persze meggyőződtem, hogy a meglévő számú hibajegyet nyittattam vissza, erre tájékozódtam direkt, azt lehet viszont rosszul tettem, hogy vártam vele kb fél napot, mire újranyittattam. Elég trükkösen van megfogalmazva az sms szövege is, nem szerepel benne a lezárás szó, csak hogy vizsgálták és nem találtak semmit, minden rendben van( a hiba az én hálózatomban van - jó én sem tévedhetek, de azért vicc kategória így kijelenteni), közben pedig ugyanúgy fent áll a probléma. Szerintem, aki ránézett megnézte a vonali adatokat, azok jók és kész, közben pedig a garantált minimummal van probléma, vagyis éppen nincsen meg. Ezt az ügyintéző is látta, mérte, így ezért is gondoltam, hogy lesz további fejlemény, de nem lett. Én tudom ( 99%-ban valószínűleg központi hiba), hogy mi a hiba, el is mondtam az ügyintézőknek, rögzítették is szövegesen, ezért is zavart össze az sms. Eddig összesen 2 db sms-t kaptam, egy "rögzítették a hibajegyet" és "vizsgálták x ideig és nem találtak semmit", szóval semmi egyeztetés nem volt szerelővel, főleg nem szüneteltetésről. "Mindegy, ma is tanultam valamit.."
Az első eset szerint rosszul tettem, hogy vártam, én a második lehetőség szerint számoltam az időt, így még van idő részükről rendezni a dolgot rosszabbik esetben. Az viszont jó hír, hogy automatikus jóváírás van 72 óra után(akárhogy is számolják).
Most az ügyintézők rontották el a dolgot szépen fogalmazva? Érdemes panaszt írni vagy ott is kivárják a 30 napot és hasonló hozzáállással kezelik a dolgot? 0-24-ben van hibabejelentés?"Got any other secret weapons?"
-
varso
tag
válasz Beniii06 #103146 üzenetére
Hát itt amire gondoltam, hogy kiesik a 72 órából, ha a szerelő felfüggeszti a hiba megoldását "x" időpontig. Egyébként mindig megpróbálnak trükközni a 72 órával, szóval nem csoda, hogy sokszor azt sem lehet tudni, hogy mi számít bele a 72 órába, és mi nem.
"Ugye tudod, mi a valóság? Ami nem múlik el egy áramszünettel." Sherry Turkle
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Beniii06 #103146 üzenetére
A vizsgálták x ideig nincs hiba, az tekinthető lezárásnak. Az amit varso írt a szerelővel kapcsolatos, az felfüggesztés. Legjobb tudomásom szerint ugyanúgy számolódik a felfüggesztett hibajegy ideje, mint a "megoldott" és lezárt hibajegyé, ami újra van nyitva, de hátha valaki megerősít ebben, vagy megcáfol.
Azonnal újra kellett volna nyitnod a hibajegyet, amikor lezárták. És te magad is el tudod dönteni, hogy le lett zárva, különben nem tudta volna az ügyintéző újranyitni, hanem azt mondta volna, hogy nyitva van a hibajegy, légy türelemmel.
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
-
Beniii06
őstag
válasz DJ. Ru$y #103148 üzenetére
Igen sajnos, ezt a részét elbambultam(csak arra figyeltem, hogy ugyanazt a hibajegyet nyissák meg és ne újat), viszont pont ez az, hogy most semmilyen sms nem jött, az sem, hogy újranyitották, sem az, hogy történne valami, mintha nem is létezne. Ezért is kérdeztem, hogy érdemes-e panaszt tenni vagy az is hasonló sorsra jut. Holnap minél előbb rákérdezek lehetőség szerint(a mai napra már elég volt ez is), mi van a hibajeggyel, nem mintha óriási probléma lenne a szolgáltatással(packet loss, ping, szakadás stb. nincsennek), csak ha már vállaltam, hogy fizetem a számlát, akkor elvárható, hogy biztosítsák a szerződés szerinti garantált minimumot. Ezen kívül, minden ok, csak a szinkron van elrontva központilag, ezt olyan nehezen értik meg.
Szerk.: Végül is pár kattintással javítható lenne, de mivel használható a szolgáltatás, engem nem zavar nagyon, az idő úgyis őket szorítja.
[ Szerkesztve ]
"Got any other secret weapons?"
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Beniii06 #103149 üzenetére
Még egy telefont megér, hogy mi van a hibajeggyel mielőtt panaszt teszel.
Panasszal is kb. annyira mész, hogy 30 nap múlva kapsz egy választ, hogy sajnálják, meg mondjuk 1-2 havi jóváírást szoktak ilyenkor adni, ha belecsúsznak a kötbérbe, akkor meg lehet azt válaszolják, hogy kötbért fizetnek szóval "lezajlott az ügymenet".
Természetesen ettől, ha van rá időd élhetsz panasszal.Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...