Új hozzászólás Aktív témák

  • cinemazealot

    addikt

    válasz karabacak #22599 üzenetére

    A vállalaton belüli szünetmentesítést én elválasztanám a hírnévtől/megítéléstől. Egyfelől ha a vállalatnak van olyan online szolgáltatása (pl. céges honlap, közösségi oldal, webáruház stb.), ami arculatot ad egy cégnek és ügyfél oldalról elsődleges kapcsolódási pontot képvisel, akkor jó eséllyel az ki van szervezve: annak a felületnek a működése nem a vállalati szünetmentesítési stratégiájának köszönhetően marad áramszünet esetén is elérhető, hanem mert a szerverterem, illetve az online (webtárhely) szolgáltató gondoskodott a szünetmentesítésről. Másfelől nyilván ez is egy vállalati döntés, hogy egy 75%-os vagy egy 99,999%-os rendelkezésre állást ígérő partnerrel üzemeltettessem a honlapomat, ez viszont nem elsősorban a szünetmentesítésről szól, hanem annál sokkal több mindenről (pl. rendszeres adatmentés, frissítés, katasztrófa elhárítás és visszaállítás képessége stb.).

Új hozzászólás Aktív témák