Új hozzászólás Aktív témák
-
tserrof77
senior tag
válasz
Elemental #44387 üzenetére
Kicsit hasonló, de fordított eset:
Ügyfél hozza a Dell 5558 laptopját. Kép mozgatásra elmegy, vagy be se jön, ilyenkor sípol a gép. Azért elmondja, hogy máshol már nézték. Szerintük kijelző vagy alaplap hiba, és mindegyikre mondtak 50k+ javítást/cserét. Nem kérte, és elhozta hozzánk.
Végeredmény: LVDS csere, és fut, szalad a gép. "Mellékesként kapott pasztázást és zsanér könnyítést is, preventív jelleggel megelőzendő a kasztni széthullását. Mindezt 20k-ból.
Mivel a másik boltban csak "bemondásra" adtak ajánlatot, nem vizsgálták meg alaposan, így ott nem fizetett semmit. Mákja volt, mi meg szereztünk egy elégedett ügyfelet.
Két informatikus beszélget: Neked milyen hosszú volt az eddigi legjobb kapcsolatod? Válasz: 8Mbites DSL 2 év hűségnyilatkozattal :)) Laptopszerviz (is)