Új hozzászólás Aktív témák

  • tserrof77

    senior tag

    válasz Elemental #44387 üzenetére

    Kicsit hasonló, de fordított eset:

    Ügyfél hozza a Dell 5558 laptopját. Kép mozgatásra elmegy, vagy be se jön, ilyenkor sípol a gép. Azért elmondja, hogy máshol már nézték. Szerintük kijelző vagy alaplap hiba, és mindegyikre mondtak 50k+ javítást/cserét. Nem kérte, és elhozta hozzánk.

    Végeredmény: LVDS csere, és fut, szalad a gép. "Mellékesként kapott pasztázást és zsanér könnyítést is, preventív jelleggel megelőzendő a kasztni széthullását. Mindezt 20k-ból.

    Mivel a másik boltban csak "bemondásra" adtak ajánlatot, nem vizsgálták meg alaposan, így ott nem fizetett semmit. Mákja volt, mi meg szereztünk egy elégedett ügyfelet.

    Két informatikus beszélget: Neked milyen hosszú volt az eddigi legjobb kapcsolatod? Válasz: 8Mbites DSL 2 év hűségnyilatkozattal :)) Laptopszerviz (is)

Új hozzászólás Aktív témák