Új hozzászólás Aktív témák

  • SityiSXT

    őstag

    Tegnap meglepo dolog tortent: user bocsanatot kert, amiert bunko volt. Elfelejtette a Lotus Notes jelszavat, es azt pont nem mi menedzseljuk, ergo ha ilyen tortenik, csak kuldjuk a kozpontba a hibajegyet, aztan varunk. Hiaba mondtam neki, hogy egy munkanap az SLA, o csak nem tul finoman kozolte velem, hogy neki ez elfogadhatatlan, mert fontos emaileket kell inteznie. Kepes volt 20 percenkent telefonalni es szetcincalni mindenki idegeit, amig vegre a kozpont meltoztatott a jelszot resetelni olyan 4 ora mulva. Miutan bejuttattam a redszerbe, kert bocsanatot, hogy ennyire turelmetlen volt....
    Masik user pedig egyszeruen csak hulye volt: tegnap este irt egy emailt a service desknek, hogy nagy a baj, InMagic nem mukodik, hegesszuk meg de izibe. Ma reggel hivom, hogy akkor itt volnek, helyrekalapalnam, erre o: most baromi elfoglalt vagyok, vegul is ez annyira nem fontos, majd holnap delutan inkabb...

Új hozzászólás Aktív témák