Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Empsepo #254261 üzenetére

    A BMW akart olyan imázst, ami végül rátapadt? Ez az igényesebb német középosztály márkája volt, aztán előbb a szláv gengszter és a török sutyerák mondakörbe illeszkedésbe álltak bele (hiába mondták el sajtóeseményeken, hogy ezzel nem azonosulnak, azért pontosan látszott, hogy semmi bajuk ezzel a trenddel, mert vitték, mint a cukrot), aztán újabban a teljesen ízléstelen kínai újgazdag giccsparádé kiszolgálása lett az elsődleges prioritás. Ma már semennyire nem érdekli a BMW-t, hogy a német fogorvos hajlandó-e ezt a márkát választani, mert az ő kiesésére van három másik vásárlói csoport, akik epekednek érte.

    Majd felszólal egy marketinges a meetingen, aki azt mondja, hogy az elmúlt négy pénzügyi negyedévben +17% profitot értek el a Patek eladásokkal és akkor meg lesz magyarázva, hogy ez így jó. A nívós márkák is nagyon könnyen rákapnak amúgy a megugró eladások miatti megrészegültségre.

Új hozzászólás Aktív témák