Új hozzászólás Aktív témák
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31561 üzenetére
Aztán betalálsz egy chipes TDI-t, és sírás lesz, mikor lenyom?
Nem tudom mennyit szánsz rá, de 1M körül jó Clio sport is van már, kicsit többért colt CZT, ennyi simán el fog menni egy Swift GTI-re is.Egyébként a LM tényleg a legjobb olaj, LM top tec 4300 igencsak jó.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31563 üzenetére
Yaris TS nem nagy szám, Swift sport szint, 9 mp környéke.
Clio sport jóval keményebb, 7 mp körül van, typeR-ekkel van pariban.
Colt CZT-ben pedig rengeteg tartalék van a turbónak hála. -
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31565 üzenetére
Gondold el, építgetsz egy GTI-t, belemegy millió(k), aztán egy mezei családi autóval otthagylak (S-cross 1.4T).
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31568 üzenetére
140 PS
220 Nm
8,5 környékén meglépi a 100-at.tboldi: 1500-tol megvan az.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31572 üzenetére
Ezt nézem tegnap, hogy bármikor megvenném magamnak.
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #31585 üzenetére
Ott mindig mérnek.
Hungarian szerencsére ritkán.
Bár haladni is nehezebb, a sok tunyát kerülgetni. -
Kornel
veterán
válasz Padre81 #31589 üzenetére
Apja fszat már.
3,3 liter a feltöltési mennyiség, 3,9 liter az első száraz feltöltés, sose fog annyi olaj lejönni a motorból.
Nekem a vadbarom 3,6-3,7 litert töltött rá, utánad néztem meg a flakonomba mennyi maradt...
Ma leszivtam belőle 1 deci körül, még így is a maximum felett van egy picivel, majd még nézegetem.
Ja és lényeg, hogy biztosan nem való bele a 0w20, se a használati utasítás, se a suzuki gyári olaj keresője szerint sem. -
Kornel
veterán
válasz Tarill #31600 üzenetére
Én is így gondolom, majd szólj már, hogy mire jutottatok.
Szívesen beszélnék erről egy illetékessel.Elvileg egyébként az ACEA A1/B1 és A5/B5 helyettesíthető az ACEA C1 és C2-vel, tehát nagyon mellé nem lehet lőni.
300 km után ilyen az olajom.
Ma reggel leszivtam 1 decit, még 1-2-t le kell majd.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz bajnokpityu #31605 üzenetére
Nem, elég sűrű volt.
Tehát nem benzinnel keveredett, inkább megkötötte a kormot.Valószínűleg ez a szelep összenyitás - az EGR helyett, és a turbó lyuk ellen - keményen kormolja az égésteret, amit az olaj megköt, meg lerakódik a kipufogón.
Remélhetőleg a kipufogó szelepek nem fognak elkormolódni.
-
Kornel
veterán
válasz Padre81 #31610 üzenetére
Pesti vagy?
Van fecskendőm, még hozzá csináltam UTP kábelből csövet is.
Délután a 15-ben vagyok, nekem is le kéne még szívnom 1-2 decit, ha van kedved valamelyik nap, összefuthatunk.Ezeket meg el kell akkor engedni, ez már vadbaromsag.
Ennyire nem lehet valaki elmebeteg. -
-
Kornel
veterán
Megyek Miskolcra a következőre úgy döntöttem.
Legalább szombaton is vannak.dReFiX: de azt remélem nem gondolod, hogy halucináltam a habos olaj láttán
Tom: én megvárnám a gyár hivatalos állásfoglalását már az 1.4T olaj ügyében...
Több irányból is basztatva vannak (nem én, én csak várom a fejleményeket).
SS-ban a liqui moly top tec 4300 nagyon bevált, az eneos susutinat megzabalta, abból semmit sem evett.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Hm.
Liqui moly top tec 4600: [link]
Lobbanaspont magasabb, mint bármelyik ECSTAR esetén.
HTHS viszkozitast megkeresem még. -
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #31688 üzenetére
Annak idején 5+1 literes kiszerelésben vettem 12k-ert LM top tec 4300-at a bardiban maximális kedvezménnyel.
Az nem rossz ár. -
Kornel
veterán
Kedves Kornél!
Valóban van ellentmondás a két ajánlás között. Egy ACEA C2-es olaj nem teljesíti a felsorolt ACEA A/B szabványokat, és elsősorban dízelmotorokhoz ajánlott. Nem tartanék attól, hogy kárt okozna a motorban a C2-es olaj egy csereperiódus alatt, de én inkább a kézikönyvnek hinnék, mert az ott leírtak állnak jobban összhangban azzal, hogy itt egy benzinmotoros autóról van szó.
Üdv,
Olajdoki
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #31700 üzenetére
Ennél én is okosabb vagyok
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #31702 üzenetére
Én ott állok felettük.
A k... ..... -
-
Kornel
veterán
Ma Eger Bélapátfalva között jó kis kanyargós úton mentem egy jót.
Szokás szerint 40-el ballag valaki a sor előtt, és nem érti, hogy miért tolják, túrják, villogják le...
Most nem szórakoztam, kipróbáltam mind a 140 pacit és 220 Nm-t, olyan szépen gyorsult, hogy hál istennek mindenkit sikerült megelőzni, utána végig 80-110 között élvezhettem az utat.
Swift sport jobban megy itt, jobban fekszi az utat, de az 1.8-as civiccel nem előztem volna meg a sort, mire megjött volna az ereje, addigra vége is lett volna a pár száz méteres lehetséges előzési pontnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Adóbevallás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Parfüm topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Crypto Trade
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen