Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
válasz hobizoli #3416 üzenetére
Nyertél. Semmit nem tudunk erről a kérdésről, de olyan jó ilyeneket írni. Ilyen fantasztikus tudás birtokában kizárólag a különleges emberek lehetnek, nem az olyan lúzerek, mint mi. Még az is lehet, hogy az én autómban nincs egyáltalán olaj, csak azért mondom, hogy van, mert az is jól hangzik.
-
divot
veterán
Rosszul írtam, 10.000 megtett km, aztán újabb 5000, és most még olyan 2000 után. Ez nálam kicsit elcsúszásban van a kötelező szervizelésekhez képest, mivel amikor törtem, akkor olajat is cseréltek. Vagyis a 30.000-es kötelezőre úszkve 18.000-t futott olajjal fogok begurulni nemsokára.
-
divot
veterán
Eh, engem is megzavart saját balesetem.
Szóval addig-addig foglalkoztunk a témával, míg jobban utánaszámolgattam, és kiderült, hogy minden papír szerint van, tehát a mostani olajamban nincs még csak 13.000 km. És milyen büszke voltam rá, hogy nem fogy. Habár tényleg nem fogy. -
divot
veterán
Új Swifthez milyen márkájú, és mekkora méretű ablaktörlőt vett, aki már lecserélte a gyárit?
-
divot
veterán
válasz SzalaiG #3616 üzenetére
Az a baj ezekkel a koncepcióautókkal, hogy mire sorozatgyártásba kerülnek, eltűnik róluk minden egyediség. Nézd meg, hogy milyen volt például a Kia ceed eredetileg, és mi lett belőle sorozatban. Még a Swift egész jól megőrizte a Concept S adottságait, de ez is elég ritka.
-
-
divot
veterán
1. Ne vegyen SX4-et, mert nem jó autó. A dízel elmegy, viszont piszok drága, annyit nem ér az egész. Egyébként meg elhibázott a konstrukció. Én is kacérkodtam vele, de hatalmas csalódás volt a próba.
2. Továbbra sem értem, hogy mi a vicces abban, ha elhaladsz az autóddal a Suzuki szalon mellett, ami egyébként azon az útvonalon található, ahol minden nap minimum kétszer elhajtasz. De biztos bennem van a hiba. -
divot
veterán
Ha nektek bejön a gyönge motor a nagy kasztnihoz, a rövid, kényelmetlen első ülés, az autó méretéhez képest kicsi csomagtartó, a baloldali első oszlop, ami miatt életveszélyes minden balkanyar, akkor hajrá.
De tudod mit? Vegyeteket egyet, mert tök kafa kocsi. Majd azzal a tudattal ülhetsz benne, hogy milyen jól megszivattál engem.
[Szerkesztve] -
divot
veterán
Csak emlékezz vissza, hogy mennyire csalódtatok a Swiftben, mivel csak 112Nm-t tud a 92 lóerős motorja. Na most gondold el, hogy mire képes a 99 lovas suzuki motor egy ekkora autóban. A népítéletben a legelfogultabb SX4 tulaj is azt írta, hogy hát bizony lomha a kicsike. A 107 lóerőt meg az 1,6-ból hozták ki, autómata váltóval...
A 120 lovas dízelért meg horror összeget kell fizetni. -
divot
veterán
válasz SzalaiG #3673 üzenetére
Az biztos, már nagyon hozzászoktam a kulcsnélküli élethez, a következő autónak is muszáj ezzel a tulajdonsággal rendelkeznie.
Nem tudom, mi volt az a kis zavar, egyszer fordult elő, aztán amikor fél óra múlva a feleségem próbálta, neki már simán ment minden, és azóta is. (Közben persze gonoszul vigyorgott rám, hogy hülye férfiak... ) -
divot
veterán
válasz SzalaiG #3675 üzenetére
Nem, mert amennyivel drágább, annyival rosszabb is. De komolyan, igencsak utánajártam a dolognak, és kizárólag a GS felszereltségű dízel érné meg, ha nem lenne öt és félmillió az ára.
Az 1,5-ös lomha és gyönge, az 1,6-os csak állandó négykerékmeghajtást tud automata váltóval, ezért zabálja a benzint, így maradna a tényleg kiváló dízel motoros cucc, de az meg rohadt drága. Ráadásul ahhoz képest, hogy mekkora az autó, csupán 70 literrel nagyobb a csomagtartója, szóval nekünk ez semmiképpen nem alternatíva. -
divot
veterán
Suzuki típushiba: nem bírják a gyári gátlók a magyar utakat.
Csak azt nem értem, ha valamit Magyarországra szánnak, akkor miért nem úgy tervezik meg
Mindenesetre én nem a szakszervízben csináltattam meg, mert ott ugyanilyen gyárit raknak bele, hanem elmentem futóműveshez. Kértem egy kicsit sportosabb gátlókat: ettől egy picit keményebb lett az autó, de fasza gokartosan veszi a kanyarokat. 10ezer forint volt a pár. -
divot
veterán
Ti írtátok?
Én ugyan ilyet nem írtam.
Egyébként meg az alaphelyzet az, hogy az ember akar vennie egy sportos kisautót. Na most a ceed nem az, tehát marad a tesztelt hármas, meg a Ford Ka Sport, a Ford Fiesta ST - bár az drágább, igaz jobb is.
(Mindenesetre annyira vicces vagy itt a Suzuki topicban. ) -
divot
veterán
Az új Splash tetszik, csak a motorja nem: 86 lovas 1,4-es kerül bele. Jobban örültem volna egy 110 lőerősnek. Mégsem Suzuki lesz a következő autónk.
[link]
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Stellar Blade
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- bitpork: Fogyasztásra ítélve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Lelövi a Roccat márkanevet a Turtle Beach
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős