Új hozzászólás Aktív témák
-
PeterPH
senior tag
válasz tisszekreny #38464 üzenetére
Kiegészíteném azzal, hogy nem csak a fékrendszert kellene ellenőrizni, hanem a komplett futóművet is.
A kátyú/keresztborda/úthiba stb utáni elpattogás is okozhatja fékezés közben az ABS aktivizálódását. -
PeterPH
senior tag
A mysuzuki oldalon külön, beárazott termékként szerepel az új autókhoz automatikusan járó +7 éves BoosterJet Pro garancia (Real Garant biztosítás):
SX4 S-Cross 1.0, 1.4 BoosterJet és Vitara 1.4 BoosterJet 200 000 Ft
Ezek szerint ez már a korábbi BoosterJet modellekre is megköthető? -
PeterPH
senior tag
válasz kenguru99 #39136 üzenetére
Az attól függ, mit értesz gyári szerelésű alatt.
A gyárban biztosan nem fogják felszerelni, minden megrendelt extrát a szalon rak rá a beérkezett autóra.
Ha volna is "gyári", katalógusból rendelhető horog, akkor az - hasonlóan pl. a tetőcsomagtartóhoz - valamely ismert gyártó átcimkézett terméke lenne. -
PeterPH
senior tag
válasz Bestspiler7 #40073 üzenetére
Majdhogynem napi szinten látok ilyet. Amikor tiszta, akkor gyönyörű a színe, de a legkisebb kosztól is olyan lehangoló színe lesz, mint egy 20 éves swiftnek. Első helyen volt nálam is amíg nem láttam, azután inkább kolbászzsír lett.
-
PeterPH
senior tag
válasz ackileus #40659 üzenetére
A forráskódot letöltheted.
-
PeterPH
senior tag
válasz Dark Archon #40942 üzenetére
"Vonóhorog, gyári könyöklő, ablakspoilerek"
Bár ezek valóban egyedi igények, de semmi köze a gyártáshoz, mivel nem a gyárban kerülnek bele, hanem a kereskedésben ahol rendelted. -
PeterPH
senior tag
válasz Tigerclaw #41538 üzenetére
Kicsit túl általánosra sikerült a kérdésed, valami konkrétabb típus (swift/baleno/vitara stb), és az elvárt funkció ismeretében könnyebb lenne válaszolni.
Általánosságban:
A közepes (GL+) felszereltség már eleve elég jól felszerelt (kivéve a baleno), pl tempomat, navis tapis fejegység van (csak egy SD kártya kell bele). Ha mégsem a Bosch fej van, akkor csak kínai csodára lehet cserélni.
A gyári GLX cuccok alapvetően nem szerelhetőek be opcionálisan (pl vezetéstámogató cuccok - automata vészfék, radaros tempomat, sávelhagyás jelző)
Parkradar sem lesz GLX szintű, mert az a műszeregységen is látható, az utólagos nem. -
PeterPH
senior tag
válasz tboldi #41997 üzenetére
Valóban gyártói átlagra vonatkozik, de mivel jelenleg a Tesla-n (0 g/km, de ugye ők összeálltak a fiattal) kívül egyetlen gyártó sem tudja ezt (még a Toyota sem a sok hibridjével: 2018 - 99.9 g/km), ezért ez a költség mindenképpen meg fog jelenni a gyártóknál. Ők meg valószínűleg nem saját zsebből fogják finanszírozni.
Ha tudnak faragni a CO2-n fejlesztésekkel (ilyenolyan hibrid technológiák bevezetésével), akkor azt fogjuk megfizetni, ha nem faragnak, akkor meg az adót. -
PeterPH
senior tag
Nem tűnik rakétatudománynak.
Csinálták már páran. -
PeterPH
senior tag
válasz Viktoár #42372 üzenetére
Ránézésre akkor kellhet, ha valami mélyebb fajta, nehéz fejegységet kell megtartani, aminek a saját fém kerete a behajtogatható fülekkel nem adna elegendő támaszt.
Nekem nem volt hozzá, és nem is volt rá szükség, mert egy CD meghajtó nélküli, és ezért kis mélységű, és könnyű, 1DIN-es rádiót szereltem be. -
PeterPH
senior tag
válasz Hadrianus #44049 üzenetére
Kicsit előreszaladtál ezzel a kérdéssel, hiszen senki nem ismeri még ilyen részletességgel a K14D technikáját.
Lehet nem is lesz benne ilyen kapcsoló az utastérben, mert teljesen másképp fog működni a start-stop rendszer.
Sokfelé azt írják, hogy alacsony sebességnél benyomott kuplungpedálnál, illetve álló helyzetben az elektromotor fogja üresjárati fordulatszámon járatni a motort, befecskendezés nélkül. -
PeterPH
senior tag
-
PeterPH
senior tag
válasz 2ozzmexy #45416 üzenetére
Ez ilyen, meg kell szokni. Rövidke a kerékagy tehermentesítő része. Nem fér be tehermentesítő gyűrű, az átmérője stimmel a felniével.
Némely példányoknál külön nehezítés, hogy a féktárcsa nincs rögzítve, így kerék szerelés közben az is elforoghat, amíg egy csavart be nem kapatsz. -
PeterPH
senior tag
válasz ncc1701 #45618 üzenetére
Bepecsételhet bármilyen hivatalos szervíz, de ha az nem Suzuki márkaszerviz, akkor a jótállás gyakorlatilag automatikusan a kötelező 1 évre csökkenhet. Az 1 éven felüli jótállás vállalásáért a Suziki (érthetően) elvárjhatja a márkaszerviz látogatását.
Nézd meg mit ír erről a jótállási és szervífüzet.
Nekem pl az scrossban nyomdahibás az oldal, és nem szerepel ez a feltétel, de a swift könyvében igen. -
PeterPH
senior tag
válasz SyMbioTe #46003 üzenetére
Be lehetne, de akkor meg arra panaszkodnátok, hogy folyamatosan változik le-fel, hiszen azzal a maradék öt literrel nem mindegy, hogy meleg motorral krúzolsz 5l-es fogyasztással, vagy épp hidegindításokkal reggeli ovijáratot csinálsz 10l-es fogyasztással. Még egy hosszabb motorfékes lassításnál is ugrálna a számláló.
-
PeterPH
senior tag
válasz 2ozzmexy #46092 üzenetére
Ne azt nézd, hogy a boltban mennyibe kerül, hanem azt, hogy mindenki kap az autójához, és a többségnek felesleges, mert inkább pótkereket tesz be. Magyarán zéró értéke van.
Kerékrögzítőről: ha amúgy van megfelelő csavarod, csak rövid, akkor toldd meg egy lépéssel. Egy menetes szárból, vagy csavarból levágsz mellé egy darabot, és vagy összeheggeszted, vagy egy hosszabb anyával összefogod. Én is így tettem, mielőtt mankókerékre váltottam. -
PeterPH
senior tag
válasz taranis #46096 üzenetére
CASCO-s javítás esetén lesz ez 5-600 is, ott még ennél is vastagabban fogna a ceruza. Viszont valószínűleg új ajtót kapnál (az autó korától is függ).
Soktényezős a dolog, jól nem fogsz kijönni belőle.
1. A GFB bónuszod mindenképp ugrik kettőt, plusz károkozó pótdíjat is kapsz a nyakadba a legtöbb biztosítónál.
2. Ha CASCO-ra csináltatod, akkor a legteljeskörűbb javítást kapod, ami az autó értékvesztését minimalizálja. Viszont az önrész kifizetése mellett ugrik a CASCO bonuszod is.
3. Ha maszekban csináltatod, akkor az értékcsökkenés (véleményem szerint) nagyobb lesz, de a javítás sem áll meg 50-ből.
Összegezve, ha hosszú távra tervezel az autóval, akkor tisztességes, minőségi maszek javítás talán a legkifizetődőbb. ha nem, akkor CASCO. -
PeterPH
senior tag
válasz dethroner #46473 üzenetére
A kártyának van egy azonosító száma, ami össze van rendelve a rajta lévő szoftverrel, csak együtt működnek. Egy átlagos kártyán ez nem módosítható. Ha van egy másolt szoftvered, amiről tudod, hogy milyen CID-et szeret, akkor megfelelő, módosítható kártya birtokában ezt használatba tudod venni,. CID beállítása után.
-
PeterPH
senior tag
válasz csaba1203 #46559 üzenetére
Ha fényezni kell, akkor valószínűleg nem éri el a CASCO önrész mértékét, tehát gyakorlatilag te fizeted, nem a biztosító. Ellenben 20-30-40 ezerből megúszható.
Ha kicserélnék az ajtót (ami teljesen életszerűtlen elképzelés, mert semmi nem indokolja), akkor az fix 100.000-be kerülne neked (illetve amennyi minimális önrészt vállaltál). Plusz buknád a CASCO bónuszt is.
De ez alapján a kép alapján én sem zárnám ki egy polírozás elégségességét. -
PeterPH
senior tag
Lassan 3 éves lesz az S-Cross-om. Szerintetek érdemes hozzá megvenni a +2 év kiterjesztett garanciát (valójában RealGrant biztosítás)?
-
PeterPH
senior tag
Az hogy rozsdás a féktárcsa, nem jelent semmit, csak hogy egy helyben áll napok/hetek óta, meg kellene nézni normálisan.
Vadonatúj garnitúra gumit meg lehet csípni 80 körül, mert sokan ledobják a gyári nyárit a szalonból kifelé jövet, és négyévszakosra váltanak.
TPMS garnitúrát lehet keríteni 10-20 körül.
Ha ennyire szoros a büdzsé, akkor lejjebb kéne nézelődni, vagy kicsit még gyűjtögetni. -
PeterPH
senior tag
válasz AMD Power #47032 üzenetére
"ha 3-6 havi nettó keresetednél többet költesz autóra, akkor olyan autót veszel, amit nem engedhetsz meg magadnak"
Ezt, és ehhez hasonló maszlagokat rendszeresen elsütnek az ilyen "szakértők". Ez a hazai viszonyokra sosem volt alkalmazható, és jelen állás szerint ez még évtizedekig így is marad. -
PeterPH
senior tag
válasz [Prolixus] #47536 üzenetére
Miért kellene írni bárhol? Mind a xenon, mind a LED-es fényszórókhoz kötelező az automata magasságállítás (előbbinél még a fényszórómosó is az volt), anélkül nem vehetne részt a forgalomban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Assetto Corsa Competizione
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Keresek! Motorkerékpár
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000