Új hozzászólás Aktív témák
-
PeterPH
senior tag
Ha teletankolással ellenőrizted, az kizárja a szintjelző hibáját.
Ilyen szitű szivárgást nemcsak látni, hanem érezni is lehetne, durva benzinszag formájában. Viszont továbbra is ezt tartom a legvalószínűbbnek.
Ennyit fogyasztani szerintem képtelen az 1.3 (nem pillanatnyilag, hanem átlagban), kivéve esetleg versenypályán. -
PeterPH
senior tag
-
PeterPH
senior tag
válasz musli26 #49177 üzenetére
Miért ne árulhatná egy nissan kereskedés? Nyilván beszámított autó.
A gépjármű állapotfelmérő lap nem hivatalos irat, onnantól válhat azzá, ha az adásvételi szerződéshez csatolják.
6 hónap garancia valóban kötelező a rejtett hibák miatt.
Eredetvizsgálat nélkül nem lehet átírni, tehát kötelező, az hogy te, vagy az eladó csináltatja, az megegyezés kérdése.
Gyárilag defektjavítóval adják az összeset.
Az átverés kockázata mindig megvan, de egy márkakereskedésnél azért ez minimális. Csak arra figyelj, hogy a szerződésben eladó ne más cég legyen.
Az ára új korában is kb pont ennyi lehetett, de ha ennyire árazza a piac, az csak jó az eladóknak. Az összes új autó kegyetlenül drágult az utóbbi években. -
PeterPH
senior tag
válasz 2ozzmexy #52040 üzenetére
Ne lepődj meg, de az intercooler nem csak a dízel, hanem a legtöbb turbós motor tartozéka, így a benzineseké is.
-
PeterPH
senior tag
válasz Luck Dragon #52097 üzenetére
A minimális magassághoz (85) hozzáadod az emelési magasságot (415), és megkapod a maximálisat (500). Rocketscience.
-
-
PeterPH
senior tag
Normális helyen figyelembe veszik. Műszerrel megmérik az üvegek gyári fényáteresztő képességét, és aszerint ajánlanak hozzá fóliát.
Egy korábbi autómat fóliázva vettem. 30000-es bírságot nyertem vele. De a rendszámot is levehették volna ha olyan kedvük van.
Mint utólag kiderült, a gyári üveg eleve 73%-os volt, így arra már semmilyen szűrős fóliát nem lehetett tenni, legfeljebb víztiszta biztonságit, annak meg nem sok értelme lett volna. -
PeterPH
senior tag
válasz mefistofeles #53974 üzenetére
Nem kihangosításról van szó, hanam Android Auto, illetve Apple Carplay csatlakozásról.
-
PeterPH
senior tag
válasz 2ozzmexy #54117 üzenetére
Hibás adatok alapján egy program sem fogja tudni a helyes megoldást kiszámolni.
Ha a 2020.09.05 tankolásodnál nem írtál volna be hibásan 690 km-t távolságot 174 helyett, akkor a matek is kijönne, mert valójában nem 2487 hanem csak 1977 km-t tettél meg, és 7,94-et fogyasztottál (egyébként a megtett távolságot nem is kell megadni, mert kiszámolta volna magától, helyesen). De persze egyszerűbb másban keresni a hibát.
Az FM2k szapulás, és szavahihetőségének megkérdőjelezése egyszerűen nevetséges.[ Szerkesztve ]
-
PeterPH
senior tag
válasz 2ozzmexy #54128 üzenetére
A fogyasztás alapvetően a használati szokásokon, és körülményeken múlik.
Én speciel elhiszem amit ír. Egyrészt azért mert azt is pontosan leírta, hogy milyen körülmények között éri el, másrészt mert tapasztaltam a sima 1.4 BJ-nél, hogy egy BP-Veszprém-BP úton (nem autópályán), nem tötymörögve, de radarhatár alatt, kedvező körülmények mellett BC szerint 4.8 lett a fogyasztás, ami nálam 5.1 lehetett valójában, mert elég fixen 3 decit csal a BC. Emellett az ő esetében nem pillanatnyi fogyasztásokról beszélünk, hanem sok ezer kilométer pontosan feljegyzett tapasztalatairól.
Ezzel együtt én sem tudnék olyan módon közlekedni mint ő, sőt mögötte sem tudnék menni (nem is szeretnék), nem lenne hozzá türelmem. Persze nem is annyi az átlagom. -
-
PeterPH
senior tag
válasz Gyöször #55479 üzenetére
Az attól függ, hogy mikor járt le pontosan a műszaki. Alapvetően a vészhelyzet vége +60 nap a határidő. Volt azonban tavaly egy hosszabb időszak amikor nem volt vészhelyzet, így a 2020. július 3. és november 4. között lejárt papírok nem érvényesek.
Én inkább megcsináltattam a 4 éves szervizzel egy füst alatt, bár ráért volna. -
PeterPH
senior tag
-
PeterPH
senior tag
A vészvillogó nem attól fog bekapcsolni, hogy tövig nyomod a gázpedált, vagy megcsúszás miatt dolgozik az ABS. A fékezés módját figyeli a fékasszisztens, és ha pánikfékezést észlel, akkor gyakorlatilag helyetted nyomja be a pedált, és ekkor fog vészvillogni is.
Pánikfékezéskor egészen másképp mozog a lábad, tehát a fékpedál is, mint egy tudatosan tervezett fékezésnél, még ha az satufék is. -
PeterPH
senior tag
válasz MaxxDamage #56698 üzenetére
Te nagyon kevered a dolgokat.
- Az SD kártyán a térkép szoftver/adatbázis van. Ezt mint írták csak CID machinálással, és friss térkép forrással lehet frissíteni.
- A korábban belinkelt 1890-es verzió az SLDA szoftver upgrade-je. Csak az ebben lévő bináris fájlokkal lehet a firmware frissítést elvégezni, másra nem fog reagálni az SLDA.
- Amit te letöltöttél a BOSCH oldaláról, az ennek az utóbbinak a (részleges) forráskódja. Ezzel sem te, sem senki földi halandó nem fog tudni mit kezdeni, csak közzéteszik, mert kötelező. -
PeterPH
senior tag
válasz MaxxDamage #56710 üzenetére
"Amúgy ez a szoftver frissítés 1890-re ha megtörténik, akkor újra be kell állítani mindent, vagy az megmarad rajta ami volt? "
Ma reggel frissítettem munkába jövet, nem vesztek el a beállítások (beprogramozott rádióadók, párosított telefon), ahogy a korábbi frissítésekkor sem. -
PeterPH
senior tag
válasz MaxxDamage #56712 üzenetére
Én specien pendrive-ot használtam, de igen, csak a csomagban lévő fájlokat kell a gyökérbe másolni.
-
PeterPH
senior tag
válasz Janusz001 #57012 üzenetére
Ez ránézésre márkaszervizes árakon bőven gtk lesz.
Valószínűleg el kell gondolkodni rajta, hogy
1. megcsináltatjátok sufniműhelyben
2. pénzzé teszitek, és kerestek egy kb ugyanilyen ilyen használtat az árából
3. pénzzé teszitek, kipótoljátok és beültök egy újba.
Az elsőt nem választanám magamnak, a másik kettőből az anyagi helyzet alapján.
A biztosító sem lesz egyszerű eset, a saját érdekeiket védik, úgyhogy még ügyvédre is szükség lehet. Én az első biztosítói ajánlat után megkeresném a totalcar-os jogászt, hogy a saját érdekeim is kellő súllyal legyenek érvényesítve. -
PeterPH
senior tag
válasz mefistofeles #57226 üzenetére
Fogalmazzunk úgy, hogy egyelőre semmit nem tudni a fogyasztásáról. Ez a "teszt" inkább csak egy hevenyésztee bemutató.
-
PeterPH
senior tag
válasz Brogyi #57249 üzenetére
Rákeresve a Vitarára van ahol 3.4 kWh (140 V, 24 Ah) kapacitást írnak, de van ahol 0.84 kWh-t (ez kb 6 Ah lenne 140 V mellett. Összehasonlításként a Swace 0.76 kWh (207 V, 3.6 Ah), de van ahol 3.6 kWh-t írnak.
A mild Vitara 0.38 kWh (48 V, 8 Ah).
Lehet szidni a TC-t, de akkor mondj jobbat, vagy valódi értéket. -
PeterPH
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Nők, nőügyek (18+)
- Autós topik
- Ukrajnai háború
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Gitáros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest