Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Phobion #44824 üzenetére
A Hybrid-el? Nem sok, de ha Te megosztanád velünk az objektív véleményedet az jó lenne. (persze ha befizetsz egyre)
A faceliftesről és a facelift előttiről vannak tapasztalatok bőséggel, alkalmasint vita tárgyát is képezi melyik a jobb...@ncc1701: Azt a kartonlaposat hogyan csináltad? Én mindig elhagytam.. Igen a keskenyebb gumi a nyomatékban szerényebb szívó benzineseket rendesen lefogja meg a klíma/ventilátor amit még megfigyeltem...
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Phobion #44826 üzenetére
Igen, az összes suzukinál van ez a "hidegen akad a kettes" típusú gond, állítólag, ez az első nekünk. A Vitara alapjában egy jó ár/érték arányú autó, ám messze nem hibátlan.... Nekem egy 1.4 BoosterJet GL+ van 2019 végéről részecskeszűrővel.
Menetdinamikára adja nagyon, a kis pörgős 1,4-es a turbóval tol rendesen már 1500-2000től, de olyankor szomjas is, ha rugdosod akkor harap, de tankolni is kell sűrűn olyankor.
A 215-ös gumikon a könnyű kasztni plusz magasépítés kombó miatt vezetni kell az autót főleg autópályán erős oldalszélben vagy nyomvályúsabb utakon, a szélzaj nagyobb benne, mivel egy kockát tolsz magad előtt, várható. A rádió és a telefon néha összevesznek mint a gyerekek az oviban, de kb ugyanolyan gyorsan ki is békülnek, a hátsóüléssor súlyszenzorai néha rakoncátlankodnak, a rádió minőségére szoktak sokan panaszkodni, viszont a kárpit és a beltér nagyon könnyen tisztítható, a csomagtartóban is van 12V-os aljzat (nekem), a könyöktámasz alatt hatalmas tároló, az ajtózsebekbe a jövőhét is elfér, ám csomagtérben kissé szűkös. Az ülséfűtés városban télen nagy ajándék, hosszabb utakon kényelmes, a távtartótempomat (GLX) már szeret rosszalkodni, de arra is van workaround, a start-stop idegesítő, de kikapcsolható és a srácok találtak olyan beállítást h sosem állítja le... A tolatókamera képe sokaknak "gagyi", engem nem zavart vasárnapig, amikoris telibe sütötte a nap és egy nagy fehérséget láttam benne.Remélem nem maradt ki semmi, ha meg kimaradt a többiek leírják. Összeségében szerintem azt kaptam amiért fizettem, nem vártam Audi minőséget, de nem is 10+millió.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
blakey
titán
válasz Phobion #44828 üzenetére
Ha már született néhány ezer hsz akkor tedd meg azt a szívességet és elolvasol néhányat, mondjuk az elmúlt 3-4 év hsz-eit. Sok kérdésedre meg lesz a válasz is.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
pigmeus
tag
válasz Phobion #44826 üzenetére
Nekem régebbi Ignisem van és nekem is jelentkezett ez a hiba, főleg hidegen és nálam inkább a kettesbe rakást nem tolerálta. De ezért el is vittem rövid időn belül olajcserére többször, habár a szaki tiltakozott, hogy ő nem látja ennek értelmét. Végülis mára már 100 ezer kilóméternél nem is produkálja ez a "hibát".
-
őstag
válasz Phobion #44830 üzenetére
Ezen a listán menj végig hogy megéri-e:
1. Ha csak ennyi pénzed van akkor igen, ha jóval több akkor nem
2. Zavar-e a nagyon gagyi és nagyon jó váltakozó elegye, ha zavar megint csak nemNekem scrossom van, semmi baja de én is felemásan vagyok vele. Hangszigetelést és hifit utálom, motort és váltót szerettem. Értéktartása kitűnő ahogy halmozódik a pénzecske egyre többször esek kísértésbe hogy lecseréljem. Pedig nincs 3 éves.
-
válasz Phobion #44830 üzenetére
Ilyen ársávban nem nagyon van jobb alternatíva. Sokat kínál, relatíve olcsón, és a minősége is korrekt szerintem. Nem hibátlan, de bőven élhető.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
KubanitoS
veterán
válasz Phobion #44826 üzenetére
A váltó dologban egyet kell értenem, nálam is akadozott, amikor új volt a kocsi, azonban gyakorlatilag teljesen bekopott és megszűnt a jelenség. Azóta tökéletes.
Édesapám kapott ma egy tízezer kilométeres Ford Focust szerviz csereautónak. Hát mit is mondjak... Belseje egy fokkal igényesebb, ezt elfogadom, de ezen kívül túl sok pozitívumot nem tudok mondani. Abszolút nem nagy szám. Ráadásul valami kerregős kisköbcentis dízelt kaptunk, valami borzalmas... Az S-Crosst sokkalta jobb autónak tartom ennél.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...