Új hozzászólás Aktív témák
-
dethroner
veterán
válasz Qtya123 #60771 üzenetére
"Ha annyi rengeteg rossz és káros tulajdonsága van a 95-ös benzinnek, akkor a nagy számok törvénye alapján nem lenne jó néhány autó motorhibás emiatt az évek alatt?"
Arról be tud számolni, hogy a kollégái, ismerősei 100-ast használnak. De gondolom, nem mindenki azt használ. Vajon hány rokona, ismerőse, kollégája mesélt neki arról, hogy az alap benzin tönkretette a motort? Vajon?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Cunaja
addikt
válasz Qtya123 #60771 üzenetére
Jó reggelt!
Foglaljuk össze amit tudunk. Öntsünk tiszta vizet a pohárba, de azért figyeljünk oda, hogy a pohár is tiszta legyen
1. Egy szóval sem írtam, hogy a MÁV-nál dolgozom, nyugodtan keress vissza.
2. Zsolt kolléga írta, hogy adalékot tett a benzínhez, ezért volt a számolás, hogy kifejtsem, az adalékolással drágábban jön ki.
3. Miért tett hozzá adalékot, ha tökéletes a benzin?
Ez kb, olyan, hogy én prémiumot tankolok.
4. A videó lényege az üzemanyag összetétele volt, nem a használati módja.
A videóban elhangzott, majdnem, lejáratott 95-ös benzint , bevizsgálták és kiderült, hogy nem is 95-ös. Milyen érdekes ez is. Az is kiderült, hogy csak 5%-etanaol van benne a 10helyett. Szóval mégsem igazi E10-es, hanem közelíti az E5-ös kategóriát. Itt azt nem értettem, hogy a műszaki mérnök úr,. miért 98-at tankol?
A kollégák nem megvilágosottak a videótól, hanem felfogták a lényeget
5. Kérdezzük meg a szerelőket.
Jó, akkor megkövetem magam és eddig egyetlen motor se alkatrészei, illetve szorosan kapcsolódó alkatrészek nem mentek tönkre a 95(E10) sima benzintől.
Megint csak egy kolléga. Igaz nem a motor állt be, de az autója igen csak nem ment. Szóval a részecske szűrő dugult el teljesen. A szerelő mondta, a sok rövid táv nem tesz jót neki, mert lerakódik minden. A kolléga közölte, hogy napi szinten megy Hatvan-Budapest viszonylatban. Ha ez rövid táv, akkor legyen. Jött a kérdés, milyen üzemanyagot használ? 95E10 480Ft. Erre az volt a válasz, ez nem gond, de tankoljon néha prémiumot, hogy kipuccolja a rendszert. Most akkor mi van? Mindegy, nem kell válaszolni, hogy ne firtassuk tovább.
6. Aki dinamikusan vezet és nem vette észre a két üzemanyag közti különbséget, akkor nem érzi az autóját.
Na most megint közutálat lettem.
Nagyobb az oktánszám, jobban kell mennie. Halkabb is , mert egyenletesebb az égés. Egyszóval azért észrevehető.
Aki ezt nem veszi észre, az a pénztárcájának barátja. Igaza van, 5-évig nyomja neki, majd eladja.
7. A padon lévő motor 3%-ot veszített. Tökéletes az E10. Az üzemanyag rendszer többi alkatrésze is 3%-ot veszített? Erre se kell válaszolni, hogy végre legyen vége a lehurogásomnak.
Ha nem fogadunk el valamit, az nem is létezik.
Ha nincs panasz, akkor a probléma nincs jelen és a rengeteg motoradalék is kamu.
Ezzel be is zártam, nem reagálok többet erre a témára.
Gondol mindenki azt, amit gondol.
Bocsi, ha úgy értetted, hogy te hülyéztél le.
Senki nem hülyézett le, csak általánosságból írtam.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Autós topik
- Formula-1
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- Politika
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest