Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szabonagyur

    félisten

    válasz Kolondrum #58070 üzenetére

    Attól függ, nekem kijött a matek. Vitara nem tetszik a régi sem, korábbi SCross igen.

    Korábbi Scross automata de a Vitara is itt van kb 4 évesen 5,5M forint körül indul jelenleg és van benne 50-80e km között, a kevés km-sek sokszor 6M Ft körüliek.

    Innentől nézve, de még ha 5,5M körül is lenne egy keveset futott automata SCROSS az akkor is 4, jobb esetben 3 éves lenne.

    Nekem megérte a matek és ráraktam 2M-t pluszban, így több gari, én vezetem első perctől tehát ismerem, hogy bántak vele stb. (pluszban csak 4 év műszaki szemben a 0-1 évvel, ha 80e km körüli példányt vesz az ember mert csak az van akkor ott azért már akár egy fék csere is befigyelhet, a gyári ECO gumi ellenére is 1-1 szett gumi stb).

    Elméleti szinten jól hangzik a dolog, de ha van rá keret és talál a kereső magának készletes autót esélyesen a legjobb opció.

    Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Kolondrum #58070 üzenetére

    Én ezzel azért vitatkoznék. :)

    Alapból ott indul a dolog, hogy a használtautó piac leköveti az új autók áremelkedését, szóval arányaiban szépen lassan ott leszünk megint, ahol az új Vitara és S-Cross megjelenésekor voltunk. Akkor pedig max az lehet a kérdés, hogy 3 éves használtat olcsóbban, vagy 0km-est vegyünk. Melyik éri meg jobban?

    Ugye Te a 2019-es Vitarát és S-Crosst állítottad az újakkal szemben.

    Na most ha ezeket össze szeretnénk vetni, akkor az új S-Cross ha GL szinten még nem is feltétlen, mert lenne benne kompromisszum, de GL+ felszereltségnél a bőr-szövet ülést leszámítva bőven túlmutat egy GLX Vitarán is. Elég csak a biztonsági felszereltségére gondolni. És akkor a GLX S-Crossról még nem is esett szó. Ott vannak még a LED-es fényszórók is és a tény, hogy ‘19-ben szerintem még nem 48V-osak voltak a Vitarák. A LED lámpa ugyanis a Hybridekkel jelent meg a típusnál. Ami pedig még szintén az új autó malmára hajtja a vizet: ~2020/2021 tájékáig 3 év volt a gari, most már 3+7 év motorra váltóra, …stb. Baromira nem mindegy.

    Szóval igazából a használt mellett egyedül a kedvezőbb ár szól és a remény, hogy 3 év alatt nem tudott az előző tulaj nagy károkat okozni az autóban. Itt csak az a kérdés, hogy ki milyen preferenciákat helyez előtérbe. :)

  • Bossi

    őstag

    válasz Kolondrum #58070 üzenetére

    Hát szerintem meg annyira nem miilók... én néztem tényleg kevés kilométerrel max. 40000 2019 végéről 6 fölött vannak a használtak. Az új meg 7,5 én meg pont azt mondom, hogy aki megteheti és tud újat vegyen... 1-1,5-el több az új a használtról meg már a teljeskörű garancia szinte lejárt, maread a + 7év ami nyilván jó, de azért az újnak sok előnye van.

    szabonagyur +1 én is így voltam vele.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák