Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Chereiose #48812 üzenetére
Az nem kiakasztó, hanem szánalmas, hogy egy tetves bicskakulcs nem fért bele a budget-be amikor tervezték, legalább GL+ esetében...
Egyébiránt nézd meg az árcédulákat még egyszer és rá fogsz jönni h az S-Cross bizony drágább, cserébe többet ad, jobb a légellenállása, tehát autópályán nagyobb tempónál kevesebbet fog "inni", cserébe a Vitara a BP-i padkákra fel-le járásban és fekvőrendőr ignorálásban verhetetlen a 18,5cm-es szabad hasmagasságával.Nézd meg a két felszereltséget és döntsd el melyik a hozzád jobban illő, nekem egyszerű votl a döntés, egymás mellett állt a kettő a szalonban, a zasszony szemből közelített és így kezdte: "hát ez ritka randa, ugye nem ez lesz!?" (mutogatott az S-Cross-ra közben)
Úgyhogy a házastársi vétójogán Vitarát választott.Ha kérdésed van (S-Cross: eami, SyMbioTe ;Vitara: blakey, SirKero), akkor nyugodtan, mert mindkettőről vannak tapasztalatok bőven, egy-két idegesítőbb konstrukciós hiányosságra már találtunk megoldásokat, az infotainment system-et is szidják, pedig annyira nem rossz, mint ahogyan írják sokan...
A legjobb ha összenézed a két felszereltség listát és mindkettőbe tesztautóval mész egy kört.
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos tablet topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- OLED TV topic
- Mobil flották
- BestBuy topik
- Milyen alaplapot vegyek?
- Politika
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...