Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz bajnokpityu #25309 üzenetére

    Nagy szakértő vagy Te 😂
    Mesélj a liana tioushibairol kérlek.
    Nézz szét a motortérben is.
    Fenyő alkatrészek mindenütt, stb.
    Nem jellemző a p0420, katalizátor hiba, sem az abs modul hiabaja, sem a váltó nyelestengely csapagya hiba, és egyéb hazai suzuki tipusbetegsegek sem ra.
    Persze futóműve ugyanúgy szetmegy a fos utakon, mint a magyar suzuki, mondjuk azért a rugoi sem törnek szét idő előtt, mint a splashnel 😂
    Ja volt egy kontakthiba a hátsó ajtó zárnal, hogy valami váratlan a legyen 😂

    A mondandod második fele pedig vagy szándékos felremagyarazas, vagy tényleg nem látod a fától az erdőt. Konkrétan a made in india alto megbukott az európai biztonsági ellenőrzéseken, a fékrendszer hibája miatt, ezt vélte felfedezni a tesztelő a cikkben is.
    Indokolatlanul beesik a fekpedal, indokolatlanul csökken, vagy megszűnik a fékero abs-tol függetlenül.
    De gondolom Te próbáltad a balenot is, és bizton állíthatod, hogy ez nem így van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák