Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
Egy dízelről nekem pont nem az jut az eszembe, hogy belelapulok az ülésbe, mert a dízel mindig is ''lustább'' volt, mint a benzines
Esetleg nem arra gondolsz, hogy a dízelben alacsonyabb fordulaton is lehet magasabb a nyomaték, mint benzinben?Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
-
tildy
nagyúr
ÍGy van, mi nagyon vártuk már rögtön indulásnál is ezt az ülésbe lapulok érzést. Nem volt.
sasa311: de pont arra gondol. Elinduláskor nem nagyon lehet érezni, hogy milyen sok lóerő van benne. Persze ez függ sofőrtől is (szeva divot )
[Szerkesztve]"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
N1
tag
Köszönöm!
Nekem annyira nem az a lényeg, hogy nagyon kényelmes legyen, inkább a megbízhatóság a fontos. A rejtett hibákkal televan a batyum.
A kuplung megszokás kérdése, én szeretem ha fent fog, a lenyomással is csak a drága idő megy el.
Ez lenne az első új autóm, a lényeg hogy tépjen rendesen, és legyen megbízható. Ha bármi baja van, irány a szervíz garanciában..
Én a halálig szoktam pörgetni a motorokat, ha sietek, szóval az nálam előny, ha pörgős egy motor. Ha meg nem sietek, akkor a fent érkező lóerő se hiányzik.
Persze jobb lenne egy dízel, ami már 2500 környékén is használható, de az drága..
A hely belül mekkora? Elég nagy darab vagyok, nem szeretem ha körülölel a műanyag, az valami koporsóérzés. Sok eggyel előző generációs kisautóban ez az érzésem, pl. 206-os, Clio, Jazz. (Mondjuk ennek az eldöntéséhez bele kéne ülni egybe, és rögtön látszik..)
Azt nem tudod véletlenül, hogy mennyire háklisak az utólag beépített dolgokra?
A 2.05 milliósban nincs semmi számomra felesleges sallang, úgymint elektromos állítás mindenhez, elektromos ablakemelők, stb. Viszont fordulatszámmérő és zene sincs benne.. Fordulatszámmérőt 15.000-ért bármilyen bele lehet tenni, a zene beépítésnél meg sokkal jobbat összerakok, mint a gyári, valószínűleg olcsóbban, csak kérdés, hogy a garanciával ilyenkor mivan? Ugye a fordulatszámmérőhöz bele kell mászni a motorba, a hifihez meg szét kell szedni a műszerfalat.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
KőkorSzaki
tag
''Amit meg kell szokni, hogy kicsit magasan fog a kuplung. ''
Lásd előző hsz-em! Kuplunghidraulika hiba is lehet (beállítással nem korrigálható), ugyanez volt az ismerősnél. Ha fel kell emelned a sarkadat a padlóról, akkor az nem megszokás kérdése lesz, kérni kell a cserét! (csak nem szériahibáról van szó?)
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Marvel Snap
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Synology NAS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs