- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- Diablo IV
- EA Sports WRC '23
- XGS24 - Előzményjáték lesz a Gears of War: E-Day
- XGS24 - Jövő hónapban jön a Flintlock: The Siege of Dawn
- Alkoholista nevelde
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Bitang jól néz ki a most bejelentett Clair Obscur: Expedition 33
- XGS24 - Befutott az Assassin's Creed Shadows legújabb előzetese
- PlayStation 5
-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3863 üzenetére
Igen, az új tetszik is belőle nagyon. A cvt-vel nincs bajom (inkább mint egy DSG pl) és az x-mode különösen hasznos lenne télen. Bár így sem panaszkodom, ahol a szomszéd 4x4-es Skodája nem megy fel, ott én még vígan felmegyek.
mod:
Nem tudom ez vmi berögződés nekem is az 5W40-et erőltette a Seibiko is meg a Hace is. Gyárilag megengedett amúgy az 5W40 is a tiédhez is meg az enyémhez is de a gyártó az 5W30-at preferálja a mi éghajlatunk esetén.
Maradtam is az 5W30-nál.De valószínűleg a szervizes azt gondolja, hogy minden Subarus tolja neki mint barom 40+ fokban is a gyártó meg inkább a fogyasztást tartja szem előtt.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3865 üzenetére
Semmi gáz, egy csereciklust én is 5W40-el toltam (nyárra talán jobb is picit amúgy ez a vastagabb olaj). Nem vettem észre semmit, csak hogy pár decit nőtt a fogyim tőle.
Nekem meg pont az a parám, hogy most egy nagyon vékony olajat vettem bele, inkább a 0W30-hoz van már közelebb. Mindegy ha csipegeti akkor max visszatérek egy sűrűbb 5W30-ra.Jó ha ismeri a 98-at az ecu akkor érdemes azt tolni bele. Főleg, hogy az Ósanos 98-as jó és olcsó is.
Annyit futtatjátok, hogy őszre lehet kipróbálom amikorra vissza mászik a benzin ára. Még az is lehet, hogy ez enyém is ismeri...#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3871 üzenetére
Akkor pont a gyári szigorított ciklust tartod. Doktorüzemre ez az előírás amúgy.
Áá, nem mókolok. Akkor már inkább berendelném a gyári hosszabb rugókat az Impreza XV-ből.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #3876 üzenetére
Elírás inkább valószínű de lehet motorcserések voltak. Ennyiből nem derül ki.
mod:
Motorkód: EE20
Gyártás: 2007-től napjainkig, kockázatos 2010-igParci: Nem ismerem.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #3888 üzenetére
Az nagyon drága lenne ha az egészet cserélnék. Csak egy új fűzött blokkot kap, a turbó meg minden egyéb kapcsolódó segédberendezés (generátor, klíma, hűtő, stb) marad az eredeti.
"Teljesen mindegy, végül mi végzi ki idő előtt a különleges EE20 motort, a végeredmény és a költségei hasonlóak. Mivel ezekre az autókra 5 év garanciát adott a gyár, a szerelő szerint sok példány rég átesett a motorcserén. Az első tulaj ezzel megspórolhatott több mint kétmillió forintot, viszont senki nem garantálja, hogy az új motor nem döglik meg ugyanígy.
Ha megdöglik, és zsebből kell finanszírozni a helyreállítást, a mostanra négymilliónál olcsóbban kapható korai bokszer dízelek gazdasági totálkárossá válnak. Egy gyári új főtengely 1000 euróba, vagyis több mint 300 ezer forintba kerül. A Subaru nem javasolja a főtengely cseréjét, inkább fűzött motort adna el az öregedő autókhoz, de az egyszerűen nem éri meg. Tamás és az 1999-óta Subarukkal foglalkozó László közös véleménye, hogy a szerelés iszonyatosan bonyolult, több művelethez ki kell emelni a komplett blokkot.
Ha nemcsak főtengelyt cserélünk, befecskendezőnként 280 ezer forinttal számolhatunk, vagy felújíttathatjuk a régieket, egyenként 90-150 ezer forintért. Érdemes mindet bevizsgáltatni, mert a nem megfelelő porlasztási képű fejek kilyukaszthatják a dugattyúkat, onnantól minden felsorolt összeget összeadogathatunk. Ha óriási szerencsénk van, szereléssel együtt kevesebb mint egymillióból megússzuk. Ha az autó kézi váltós, és cserélni kell a kettős tömegű lendkereket, további 500 ezer forinttal duzzad a számla, de ez ugye nem a motor hibája, csak afféle járulékos költség." - [link]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Szekunder levegőszűrő hibás Legacy 2005-ös 2.0i - 800k:[link]
Kíváncsi lennék mennyi lenne ezt gatyába rázni...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
FB on this day mit dobott ma fel?!
Amikor
jávorszavasgumicsacsi teszten voltam a tököli vezetési tréningen.
[kép]#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3917 üzenetére
Lehet kipróbálom én is majd. Ha másért nem hát kíváncsiságból, hogy észreveszek-e vmi különbséget.
Amúgy a 95-ösüknek meg 4,3% vt az etanol tartalma (részeltek itt). Az sem gáz, a gépkönyv szerint még az E10-el is elmegy az enyém.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #3923 üzenetére
Passzolom eddig tök ellentmondásos infóim vannak erről. A gumis azt mondta nem mert más a falvastagsága az acélnak (vékony) meg az alunak (vastagabb). Na most a gyáriból (Denso) meg csak 1 féle van. Szóval sanszos, hogy a gumis a saját tpms-ét akarta csak rám sózni.
De egyelőre fel kéne újítani a felniket (használtan vettem), mert így nem raknám fel. Van pár parkolási horzsolás rajta.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #3938 üzenetére
A gyári görbe az egy dolog... hiába sorozatgyártás azért nincs két egyforma motor teljesítmény terén. Plusz az eltérő padok eltérő eredményt hoznak (még azonos padok is, beállítástól függően). Plusz az awd-t nehéz pontosan mérni mivel változtatja a nyomatékosztást úm. elcsalja a mérést. TC erőmérőben is ahol lehet lekötik inkább és 2 keréken mérnek.
Ezen kívül abban sem vagyok biztos, hogy az usa 3.6R es az eu-s verzió ecu-ja 1:1-ben megeggyezik. Mert az EJ25-nél pl nem.Az automata meg takarékosra van hangolva. Haladáshoz ott az S mód.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az elején én sem értettem mit villantanak meg integetnek. Kiscsalád vagyunk.
Bár ma már egyre ritkábban szokás...
mod:
outsiders: Nekem tetszik ebben a piros színben is.
Mondjuk a 4wd nem kapcsolható benne, nem sport futóműves, nincs benne hátul oldal légzsák, azt viszont nem írta bele hogy van felező és EBD. Komolyan akinek nincs típus ismerete az azt sem tudja mit is vesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #3989 üzenetére
5 év és több mint 100 ezer km alatt sem barátkoztam össze a 2.0 TDI VW-ünkkel és ez már aligha fog változni... A dízel teherautóba való meg traktorba meg mozdonyba meg hajóba, stb De nem személyautóba. Én konkrétan rosszul vagyok a fojtogató a kipufogógázuktól.
blasko92: Kihagyom, nincsnek jó tapasztalataim az ilyen összeröffenésekkel (igaz csak 2 eSTIpestin voltam). A prohardveres autós talira megyek inkább.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #4004 üzenetére
Igen még a a régi, 3 féle motorral:
- 2.5i (FB25)
- 2.0XT (FA20F)
- 2.0D (EE20)mod:
CB: Az adná de a PHEV-hez csak szívómotort adnak, esetünkben egy módosított 2.0i (FB20X). A nyomatékszegénységét a villany motor kompenzálja cserébe az attkinson ciklusú szívó takarékosabb mint az otto üzemű turbós.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Közepes részterhelésen talán kevesebbet de alacsony és magas terhelésnél biztos, hogy többet eszik az otto üzemű mint a attkinson ciklusú még akkor is ha fel van töltve.
Nem hülyék a gyártók, ha megnézed senki sem alkalmaz turbós motort hibridrendszerhez a Porsche-t kivéve. De az ugye nem is köznapi felhasználásra van tervezve.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Az is inkább élvezeti cikk mint közlekedő edény de igazad van.
Sajnos a turbó sokat eszik ha taposod. Nekem volt 1.8 TSI-m többet evett mint a szívó 2,5-ös motor városban pl. Országúton részterhelésen mondjuk kevesebbet a nagyobb hatásfok miatt.
mod:
Parci: Tőlem mehetünk. Moderálni onnan is tudok.
outsiders: A Vezzess.hu után az Origo is lehozta a Subaru tech day bemutatóját: [link]
dethroner: Ez a VW féle 2.0 CR TDI egész jó konstrukció. Bár ezzel is úgy vagyok mint a zsiráffal az állatkerben: jó pofa jó pofa de otthonra azért nem kéne.
Így, hogy nem én szervizelem (céges) oké, nem nekem fáj amikor 500k-ért kell DPF-et cserélni meg EGR-t és lassan jön a DMF csere ami megint 300k-s tétel lesz alhangon. Azért ennyi pénzből elég sok benzint lehet venni...[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #4036 üzenetére
Ha nincs szétrohadva az alja és a motor sem füstöl akkor valid. Az más kérdés, hogy ebbe azért a családot nem ültetném bele mert kb olyan jó a töréstesztje mint egy lovaskocsinak.
Családiból inkább ez (magamnak): Lega kombi 2.0i FB csopiban 1,8M-ért hirdeti a srác.
Vagy csapatósnak meg ezt a 3.0R-t küldeném amíg HF-es nem lesz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #4039 üzenetére
Sajnos attól még fűbe harapsz ha szembe jön a Vitarás, hiába csak hobbi autó. Az esetek többségében úgyis a vétlen szívja meg sajnos. Mióta megborultam az M3-on azóta nálam ez fő prioritás.
Persze mókásabb, főleg, hogy a Lega cula hiába a H6 azért nem megy lélegzetelállítóan, míg a turbós úgy hátbaver, hogy a füleden bugyog ki az adrenalin. Ennek ellenére én a Legát választanám.
outsiders: Valószínűleg is-is. Sokat eszik, nem olyan mókás mint egy WRX, sokat futott és öreg. Kitudja milyen bajai vannak. Ha meg nekiállsz gatyába rázni (sport futómű felújítás, fék, vezérlés, esetleg HF felújítás) akkor már elköltötted rá a vételár felét... Egyszerűen nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #4042 üzenetére
Biztos, hogy nem 9 sec (max a szívóé), az én szívóm tud 8,2-t úgy hogy jóval gyengébb és jóval nehezebb.
Parci: A WRX-es haverral elmentünk megnézni egy ilyet nem pont ezt de hasonló futású 3.0R volt egy szolid (265 ló) chippel.
Fék felújítandó, sport futómű (Bilstein) futómű felújítandó, 4 felni felújítandó, némi lakatosmunka, fényszórók gatyábarázása, vezérlés-vízpumpa csere. Így a cca 2M-s árra már rávertünk (volna) +1M-t. És akkor még mindig előjöhet egy klímakompi halál, egy vízcső/termosztát eldurranás... az esetleges hengerfejességről nem is beszélve. Szóval elengedtem a dolgot. Marad poszterként a falamon.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen