Új hozzászólás Aktív témák

  • Downsampling

    senior tag

    válasz Qru #14028 üzenetére

    Hm, az 2-3 tized már elég jelentős, és nem hiszem, hogy előnyös - de akár kipróbálható.
    Anno sem a guminyomás oldotta meg problémát, ahogy írtam, ugyanez a szett tökéletes volt az autó alatt, szintén gyári nyomásokkal (eleve úgy végzik a futóműállítást).

    Viszont van itt még valami és ez legalább ennyire aggaszt, ha nem jobban:
    Több subarustól is ezt halottam, Dynónál is ezt mondták, lényegében ökölszabályként:
    Subarura előre-hátra csak ugyanazt a mintájú (márkájú, típusú) gumit szabad feltenni, ugyanolyan kopással, vagy nyilván vadiújként.

    Mert ez szerintem egyrészt hülyeség (sosem kopnak egyformán a gumik, pláne nem az elsők a hátsókhoz képest), másrészt mivel a múltkor még a nyári szettből az elsőket jópárszor elforgattam, azok valszeg picit koptak. A hátsókhoz képest biztosan. Az autó eleje el is kezdett rázni, vibrálni, hülye hangot kiadni akkor, amikor bármely irányba kanyarodtam erősebben (mármint nagyobb szögben), másfél tekerés a kormányon (nem kellett koppig) bármely irányba, és az elejétől az ívkülső kerék felől jött ez a vibrálás, döcögős hang. Ezért is akartam felrakni a másik garnitúrát (hurrá, hogy jön a felmelegedés), hogy azzal mit csinál. Nos, az a probléma nincs: nincs vibrálás, döcögős hang, cserébe az autó imbolyog és piszkosul túlkormányzott lett.

Új hozzászólás Aktív témák