Új hozzászólás Aktív témák
-
Diopapa
addikt
válasz Gyuri16 #1693 üzenetére
Nézdahátam scifi mmo van azért pár Még SWTOR-ban is van ilyen béna külsőnézetes űrharc. Ott van még a StarTrek Online, komolyabb taktikusoknak az EVE Online stb, lehet válogatni. Viszont ilyen szinten coop-ra (is) épülő, (remélhetőleg) gazdagon kidolgozott környezetben játszódó "szimulátor" nincs.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Szőrös
veterán
válasz Gyuri16 #3032 üzenetére
Ez a része nekem még mindig ködös , milyen saját instansz lesz amikor pl hangárból kirepülök - cut scene-t megnézve - simán csak a bolygón kívülre és ott repkedek körülötte ? Hol lesznek a többiek ? Nem ott ?
Mert hogy egy küldetést helyszíne instanszolt az okés...na de akkor oda sem ugorhat bárki a nyakamba ?
Csak ha beállítod vagy ha lowsec rendszerben vagy ?
A skill részt is értettem de...pont arról volt szó hogy az nem lesz . Akkor most mi van ???
Baromi ködös még itt minden.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Malachi
addikt
válasz Gyuri16 #3036 üzenetére
így lesz, ahogy írtad, igen. most néztem meg én is.
csak egy kérdés merül fel bennem: ha számításba veszi a pinget is, meg a "skillt", valahogyan, akkor törvényszerű, hogy USA szervereken mindig nagyobb lesz a "buli" mert az összes játékos kétharmada szerintem legalább onnan van. szóval őket egymáshoz válogatja a szerver. lesz EU szerver is, szóval azért nem lesz kihalt a terep, de azt el tudom képzelni, hogy ha lesz majd egy-egy "híresebb" játékos mondjuk, akik az USA-ban tolják, mi össze sem futhatunk velük soha, mert a szerver eleve nem dobja őket az instánkba.
esetleg majd a lowsec részeken, amit mondott, hogy ott aztán nem lesz semmilyen megkötés, oda ömlesztve megy majd mindenki. ha minden igaz. ami mondjuk szopás lenne, mert éppen ott lesz a legtöbb igazi harc, és oda megint csak nem lenne jó egy 600-as pingű valakivel összejönni egy laza dogfightra. hát, érdekes, de lehet, csak mi bonyolítjuk túl és játékban sima lesz minden.
mondták elején a PBR-t, azt csak "demózták" az i300 hajtőművön, de nincs kiemelve az i300.
arc mocap legalább Ryse szintű lesz.
arra számítanak, hogy a megjelenésre a GTX680/780, meg az R9 290X középkategóriás kártya lesz, jelenleg arra fejlesztenek, de ANNYIRA jól skálázódik majd a gém, hogy a mindenkori aktuális csúcsból mindig többet hoz majd ki. ez mondjuk szerintem bullshit.
lesz radar zavarás! volt téma itt nemrég. lesz infra radarjel, meg mindenféle.
a PvP slidert nem lehet menet közben állítani, ezt nem tudom, hogy értik, de gondolom úgy, hogy mielőtt felszállsz, be kell lőni, hogy inkább NPC-ket akarsz látni, vagy igazi játékosokat és az űrben nem lehet változtatni ezen. de mondjuk "küldetésen" belül...
most lesz egy hangár update, és karácsonyig még kettő. akkor ezzel is sietniük kell! nem mondta el, mi lesz bennük, legyen meglepi.
-
Szőrös
veterán
válasz Gyuri16 #3039 üzenetére
ja most esett le a tantusz ez ugyan az amit használtak EQ2 vagy AoCnál csak itt valamennyire szabályozhatod kikkel akadj össze.
kíváncsi vagyok menyire tesz majd jót az ilyen szintű "korlátozás" a játéknak. ha túlzásba viszik akkor nagyon sok kerbírmaci érezheti majd magát biztonságban. hát kit fogunk majd kirabolni ?Malachi : nem feltétlenül lesz nagy ( 600as ) ping amcsi játékosokkal , legalább is keleti partiakkal 100-150es ping körül lehet az meg még bőven belefér bár baromi sok fog múlni a netkódon.
remélem jó embert találtak rá.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
addikt
válasz Gyuri16 #3242 üzenetére
már tegnap is írtam bele egy latint, de ezek szerint senkinek nem tűnt fel.
Emlékeztető: még bő 7 órán át lehet nevet javasolni a táblázatban, illetve csapatvezetőt ajánlani a form-on.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
válasz Gyuri16 #3245 üzenetére
Na igen, nekem pl.: a Hyperspace-ről elsőre a techno buli jut eszembe
Poén: -Akkor legyen: Arbitrium Liberum Hyperspace Alliance Foundation!
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Diopapa
addikt
válasz Gyuri16 #8157 üzenetére
Jah, törcsi meg naptárcsi.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
-
Diopapa
addikt
válasz Gyuri16 #8221 üzenetére
Itt igazából az a kérdés, vajon tudnak-e gödröt ásni? Mivel nem nagyon van kész gödör még. Most ott tartunk, hogy folyton új gödröket kezdenek. Talán gyakorlás? Vagy volt egy fél köbméter földjük és nem tudják hova tenni, ezért gödröt ásnak neki? o.O
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz Gyuri16 #8225 üzenetére
Milyen más munkáját? Jah, hogy te játékfejlesztő vagy? BTW amint lesz produktum, arról is fogunk beszélni.
Agyvérzés elkerülése érdekében javaslom próbáld értelmezni a szmájlikat is az irományok mögött és akkor talán nem fogod olyan véresen komolyan venni ezt az egészet.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
válasz Gyuri16 #8228 üzenetére
No offense, de pár soros írások után valakiről megállapítani hogy "szakértő" vagy nem egy IT vonalon felülreprezentált fórumon merész. Csak azért írom mert hasonló munkakörben dolgozom... Annyit megállapítottál, hogy nem vagyunk egyformák und? Az emberek különbözőek, lépj túl rajta..
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Gyuri16 #8228 üzenetére
kínlódunk, hiszen látjuk amit látunk... mindent meg lehet magyarázni, az ésszerű logika mégis azt mondja, hogy előbb fejezz be valamit és utána kezdj neki másba.
És persze a magyar kétkezi munkások is biztosan meg tudnák magyarázni mi abban a tökéletesen érthető logika, hogy bármikor mikor rájuk nézel az utcán miért nézi 6 ember amint egy dolgozik... én komolyan nem láttam még olyan állapotot amikor az összes dolgozott volna...
amúgy meg azt csinálnak amit akarnak én úgy vettem észre hogy már többen vagyunk itt akiket már hidegen hagy, és nem várjuk lerágott körmökkel a játékot hogy jelenjen már meg... ha 2016 ban fog kijönni a DFM már arra is max a vállam rándítanám meg hogy nah és akkor mi van?
-
Diopapa
addikt
válasz Gyuri16 #8233 üzenetére
A fő gond, hogy tényleg nem ismerjük egymást no meg a gesztusok sem mennek át, hiába csinál az ember bármit, aki ismer tudja, a legritkább esetben kell teljesen komolyan venni amit írok. Peace.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
-
Gyuri16
senior tag
válasz Gyuri16 #9742 üzenetére
megy ez
hangarban jol elvagyok nativ felbontason is (1600*900). free flighban azert mar enyhen szaggat, de 1280*768 low eleg jol megy.repuleshez eleg bena vagyok, fura az iranyitas egerrel, meg kell tanulni. egyelore nem tudok determinisztikusan iranyt valtani
lovoldozos reszet meg nem probaltamholo table hasznalata sem trivialis, nekem jobban tetszene egy kevesbe high tech interface
Nem vagyok egoista, csak uborkagyalu!
-
k4rL^
senior tag
válasz Gyuri16 #9785 üzenetére
Ez a Voice Attack hangvezérlés is hatalmas, főleg botkormánnyal játszóknak.
-
-
addikt
válasz Gyuri16 #9797 üzenetére
ehh, csak gyorsan kiléptem, mert a menetközben rádugott joy stick-ot nem ismerte fel
btw. vertikálisan hogyan kell mozogni gamepad-del?
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
-
veterán
-
veterán
válasz Gyuri16 #9971 üzenetére
láthatod a szem a képernyőre néz, csak a fej mozog. Nem lehet 360 fokban nézni (legalábbis ha 1:1 a mozgásleképezés, de valójában növelt, tehát 1 fokot nézel oldalra és mondjuk 5öt fordul el a kép), de sokak szerint már ez is hatalmas különbség, csak attól is hogy a kis mini mozgásait a fejednek is átadja, lenézni a műszerfalra és hasonlókra meg elég.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
Diopapa
addikt
-
Szőrös
veterán
válasz Gyuri16 #10062 üzenetére
Figyi ehhez nem kell semmilyen szimulátoros tapasztalat.
De tényleg. Bill.+egér kombóval elég egyszerűen és hatásosan lehet irányítani a gépeket csak kicsit rá kell érezni.
Meg azért ez egy igazi szimulátortól nagyon messze van.Amúgy nem tudom mit vártak az emberek , a dev. infók alapján ilyesmit vártam , sőt kicsit komolyabb cuccot.
Papa : meddig jutottál el eddig ? Tegnap 10es wave volt a vége bár kicsit elcsesztem mert csak 2 "életem" maradt addig , 3.-ban nekicsaptam magam egy roidnak .
Viszont raksit csak 9.wave-ben használtam először.
De ez a 10. wave már komoly , Hunterek jóval erősebb voltak mint korábbiakban.[ Szerkesztve ]
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
vaakuum
addikt
válasz Gyuri16 #10062 üzenetére
Na ezen én is agyaltam. Ez annak derül ki, akinek több repülhető hajója is van már a hangárban, és tud mindegyikkel tolni egy-két kört.
Az Aurora szerintem is mocskosul rángat. Agyaltam rajta, hogy ez köszönhető-e annak, hogy mivel olcsó hajó, ezért az irányítás érzetét is így programozták...Olyan, mintha venné az irányítási parancsot, de nem tudná egyszerre vezényelni a fúvókákat a megfelelő teljesítménnyel, és kell neki egy kis idő, mire minden fúvóka beáll a szükséges szintre.
Szóval 8 manőverező fúvóka, és gyenge repülési számítógép. Ami egy kisteherautóhoz jó, de harcolni vele nem lehet rendesen.
A hornet és a 300 is ilyen mocskosul rángat?Cris99: valamikor a 2001-es évben engem is meglepett, hogy a fordított egérhez szokott énemnek mindig állítgatni kell a setupot. Ugye én is joy-nak tekintettem az egeret, és a hátrahúzásra mozgott felfelé mindig a célkereszt. A windowsban meg fordítva mozgatod az egérnyilacskát az asztalon.
Aztán 3 hét véres munkával átszoktattam magam CS-ben. Félidőben volt a legrosszabb, mert aa régi módra már nem állt rá a kezem, az új mentalitással meg még nem voltam elég gyors. De átszoktatható az agy elég könnyen.
Nem arra kell gondolnod, hogy a hajó orrát (célkeresztet) rányomod a célra, hanem arra, hogy a célt behúzod a hajó orra (célkereszt) elé.[ Szerkesztve ]
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
KO2
aktív tag
válasz Gyuri16 #10489 üzenetére
Mindenkinek eltünik elvileg. Azaz ha egyhelyben állsz néha még megtalálod, olyan mintha nem tudná követni a hajódat
Nekem először nagyon fura volt, de rájöttem hogy jobb így. Én remélem nem rakják vissza. ( Az RSI fórumon is sokan kérik ezt)
Ugyanis amióta nincs, megtanultam használni a radart ( nem volt túl egyértelmű eddig, és nem is volt értelme a nyíl miatt) Egy két kör alatt meg is szoktam.
[ Szerkesztve ]
-
Raulblanco
aktív tag
válasz Gyuri16 #20058 üzenetére
Azt én is gyakran játszom, és mi tagadás, élvezem is, szeretek kereskedni, bár ez a játékok többségében tényleg csak AH-s adás-vétel és néha egy két privát trade, talán itt kicsit bonyolultabb lesz, ha az árut oda kell vinni ahol azt el is akarod adni, nem pedig úgy működik, mint minden általam eddig játszott játékban, hogy felteszed a konzolon, valaki valahol máshol pedig megvéve azonnal megkapja.