Új hozzászólás Aktív témák
-
tutuhawer
őstag
azt mondták, tapasztalt figurák, hogy a digi szarsága windos xp alatt muatkozik legjobban. Meg is indokolta.
Azt mondták, a digi-vel semmi gond nincs, és szerintem sem. A win XP és a hálózati kártya drivere közül valamelyiket frissítenem kell és akkor lehet tovább gondolkodni. Legkorábbann holnap reggel munka után olvasgatok utánaNETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
gyuszito
senior tag
Kezdek izgulni a Mekis futamok miatt.. 4. napja zárták le a futamokat, és se híre, se hamva.. =/
Pedig igazán szeretném visszanyerni az árát, és az a +1.20$ is jól esne... Indulnék is egy Atom-versenyen!
Nemtudom, hogy ki hogy van vele, de én imádom! Autóként nem tudom elképzelni, de tény és való, hogy nagyon különleges!Nem az számít, hogy mit mond, hanem hogy Ki mondja!
-
Anulu79
addikt
Akciós autókban gazdag Boldog Új Évet Kívánok mindenkinek!
-
SylarHUN
senior tag
köszi!
B.Ú.É.K.
PSN: Xbox:
-
Doomgiver
aktív tag
BÚÉK!!
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Rapido251
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Még új vagyok a Simracewayben, ezért azt szeretném kérdezni, hogy tudnátok-e ajánlani valamit kormánybeállításokra, hogy gyorsabb köröket lehessen futni. Jelenleg a McLaren M23-as eventen körözgetek, mely Watkins Glen pályáján zajlik, és egyszerűen nem tudom hogy lehetnék gyorsabb. Nézegettem az első gyorsköreit, de nem láttam sok különbséget az én és az ő köre közt, mégis minden szektorban kapok ~0.5 mp-et, ami szerintem baromi sok. Jelenleg a 8. helyen állok +1.7 mp-el lemaradva a második mögött. Próbálkoztam különböző beállításokkal, 203°-os kormányfordulással, 13.5-15.0 steering lock-al, 50%-os Speed Sensitive Steering mellett, 360°-os kormányelfordulással, szintén 13.5-15 steering lock-al, csak 0%-os Speed Sensitive Steering mellett, és nem tudom hogy mi lenne az ideális, tudom ez emberfüggő, de mások tapasztalataira is kíváncsi vagyok, ugyanis ahogy észrevettem, az ilyen beállítások akár 1-2 mp-et is hozhatnak, ha jók. (Logitech G25)
Ui.: Boldog új évet kívánok én is mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
d.véderjoe
tag
Üdv.
Hogyan tudok létrehozni egyedi rendszámot?
köszi -
tutuhawer
őstag
válasz Rapido251 #356 üzenetére
Szasz, én amatőr vagyok, 2-3 másodperccel Egyelőre én is csak ízlelgetem, ízlelgetném a beállításokat, de ha óránként kidob a játék, akkor nehéz... Majd pár hét múlva remélem, ti kitaláljátok, és én kapok segítséget, hogy gyorsabb lehessek. Addig offline módba megyek
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
BeriHampeR
aktív tag
Régebben regisztráltam az oldalra, most újra rápillantottam s teljes meglepetés volt az egész.
Betudtam lépni de játszani hogyan lehet? -
Rapido251
csendes tag
válasz tutuhawer #358 üzenetére
Hello!
Azóta sikerült egy 5 tizedet javítanom, az első kanyarban méghozzá! Úgy néz ki itt több is múlik azon, hogy 1-1 kanyart hogy vesz az ember, mint eddig hittem, pedig nem nagy különbség volt a két kanyarvételem közt szemre, mégis 5 tized. Egyébként a kormánnyal kapcs. nem sokat haladtam, de szerintem ennél nincs tovább. Még nézegetem, hogy a 2. és 3. szektorba miért kapok 5 tizedeket, aztán megcélzom az első helyet, de szerintem a 7-es és 9-es kanyarban vesztem el ezt az időt.
BeriHampeR:
Először is katt ide, innen töltsd le a klienst, aztán indítsd el, ott a Login képernyőn írd be a felhasználóneved + jelszavad, aztán katt az Event menüpontra, és ott keress olyan, ahol Test Drive van kiírva, ugyanis ott ingyenesen megkapod azt az autót, amivel éppen az Event zajlik, a többinél viszont neked kell megvenned (esetleg ha összegyűlt annyi kredited, akkor azzal).
[ Szerkesztve ]
-
NIBI
csendes tag
Azt tudja valaki hogyan ellenőrzik a csalós hotlap/challenge köröket?
Kicsit pipa vagyok azokra a semmirekellőkre akik tudják hogy lagolnak mégis befejezik az eventet...
Azért bebaxna ha 10 kör alatt el tudnának verni 1-2 perccel.
Többsége a középmezőnyben sem lenne, de a szeki idejeik kb olyanok mint az enyém, már azoknál akik csak gyanúskásak. Na azt akkor hogyan szűrik ki?
Biztos verik a töküket, hogy az élen lehetnek, és örülnek, hogy mekkora állatul nyomják... Sajnos magyar is van köztük ami leginkább felháborít.Remélem az SRW-sek felkészültek erre, és tudják a dolgukat.
Mondjuk ezeket az embereket nem is engedném több eventre...Fejmozgáskövetőt készítek (TrackIR szerűség házi változatát!), érdeklődj bátran. ;)
-
tutuhawer
őstag
de hol, kicsoda, micsoda? Ma este beugrok, megnézek pár videót én is, érdekel ez a téma
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Rapido251
csendes tag
Volt most is valaki, a Lancer Evo-s eventen is, Sonomában, aki 48 mp-et vert a másodikra, és nem zárták ki, de néztem, hogy ez a gyerek még rengeteg helyen első, ilyen 1-3 mp-es előnyökkel, nekem ez kicsit fura ez után, a 48 mp-es előny után... Nem azt mondom, hogy nem ismerem el, ha valaki tehetséges, de ez furcsa, hogy mindig 1.5 mp-et ver átlagba a másodikra az a gyerek (valami Pericolo).
Ui.: Találtam egy érdekes videó-sorozatot, ez sok mindenkinek jól jöhet! iRacing az ideális ívről
Nekem rengeteget segített a gyakorlás terén, ugyanis eddig olyan voltam, hogy magam próbáltam kitapogatni a jó íveket, és mikor már azt hittem a legjobb íven megyek, megnéztem mások gyorsköreit, és láss csodát, 5 tized mp-et nyertem egy kanyar alatt, mert kicsit másként vettem be!
[ Szerkesztve ]
-
Zool
csendes tag
Nem tudom mit lehet tenni ezzel a lagolás problémával. Pár tizedes ugrálás sajnos nálam is jelentkezik QuickRace-nél, de ilyenkor inkább kilépek az egészből. Egyáltalán nem élmény így versenyezni. A baj az, hogy hiába olvasok fórumokat, semmi tanácsot nem találok. Nem tudom, hogy a gépemmel, vagy a net kapcsolattal, esetleg szerver oldalon van valami probléma. Én is furcsálom, hogy amíg pl. Lancer-rel egy Sonoma-i kört behozni 1:52 alá, addig van olyan, aki 1:11 alatt megfutja. Vagy Charger R/T at Phoenix 10 körös 3:06 alatt ????(.
Én már jeleztem a problémámat a SRW support-nak, küldtem mentést is egy ilyen futamról, de még csak válasz se jött.
Remélem sikerül erre valami frissítéssel megoldást találniuk a fejlesztőknek, mert számomra így előbb-utóbb felejtős lesz a progi. -
BeriHampeR
aktív tag
Ez azért elég érdekes így olvasva még akkor is ha nem játszottam ezzel a játékkal, de van tapasztalatom versenyzésben.
Mert ha az autók azonosak és a teljesítmény is, és te szinte maximumon teljesíted a kört, és nem sokat hagytál benne akkor nincs az a normális beállítás ami ekkora előnyt jelentene 1 kör alatt. 41mp... megnézném azt a két gyors kört.
-
NIBI
csendes tag
Na épp ez az amit elvár szerintem minden sportember a lagolóstól. Lépjen ki... Tudom hogy nem direkt csinálja, esetünkben te, de így se neked se a mezőnynek nem élvezet. Sőt quick race-be még ott egye fene, ha néha lagol előre, de azért akar jót fightolni a többiekkel hát tegye.
De hogy pénzdíjas challenge-et ÍGY BEFEJEZ, az nem fair. Kezdje el menjen majdnem végig de legyen má annyira tökös, hogy kilép az utolsó körökben...Fejmozgáskövetőt készítek (TrackIR szerűség házi változatát!), érdeklődj bátran. ;)
-
Csabulator
tag
Helló! A Chargeres témához azért hozzászólnék. Szerintem ismerősökkel, vagy olyanokkal akik hasonló sebességgel képesek menni, mint te próbálj meg beszélni. Draftoljatok és bumpoljatok. Nekem van egy olyan érzésem, hogy azzal sokkal gyorsabban tudtok menni.
"Time You Enjoy Wasting is Not Wasted Time"
-
NIBI
csendes tag
válasz Csabulator #369 üzenetére
Nyersz 1-2 mp-et... Ha sikerül, és nem lököd ki a másikat. De nem 1-2 percet!
Amúgy meg volt már hogy egy futamon voltak többen és ghostban voltak. Mondjuk szerintem alapban is úgy lenne fair. Na de majd azért ráfekszek haverral a témára, jó ötit adtál.
Phoenixben azért megnéznék egy bumpolást. Persze biztos lehet, aki ovál specialista.
Én most bontogatom a szárnyimat eme téren.Fejmozgáskövetőt készítek (TrackIR szerűség házi változatát!), érdeklődj bátran. ;)
-
SylarHUN
senior tag
Ez a videó ugyan nem a Simraceway-ből készült, de akár az is lehetne.
A lényeg, hogy ilyen felszereltségű és profi játékosok ellen soha nem lesz esélyünk.PSN: Xbox:
-
NIBI
csendes tag
válasz SylarHUN #372 üzenetére
Jajj ne viccelj már... Ahhoz tudás is kell ám a részéről.
Meg hát csak 1 monitor?! Ugyanmár... Azt se látja hogy elmegyek mellette.Amúgy persze sokat számítanak a profi(bb) cuccok. Most már én is tudom...
[ Szerkesztve ]
Fejmozgáskövetőt készítek (TrackIR szerűség házi változatát!), érdeklődj bátran. ;)
-
Rapido251
csendes tag
-
NIBI
csendes tag
válasz Rapido251 #374 üzenetére
Hidd el nekem, hogy nem elég. Tehetség/ráérzés nélkül hiába van full csúcsprofi felszerelésed, attól még egy sima 180 fokos kormánnyal, 17"-os monitorral is elverhetnek... Viszont feelingben brutális a különbség.
Mindkettőt átéltem, tudom miről beszélek.
A gtr-masters-en is az emberek 80%-ának G25-e van, mégis csak páran tudják velem tartani a lépést. És még nálam is vannak sokkal gyorsabbak...
Nagyobb szinten meg már ez a mindenkinek más fekszik dolog nem igazán állja meg a helyét, mert akik vérprofik azok mindennel gyorsak... Legyen az autó vagy hardver...Ma elmaradt, de majd fel akarok dobni egy kormány beállítós ötletelős témát, mert SRW fórumon láttam egy brutál idióta beállítást... Ha azt a képet valaki látta és nem elég rutinos akkor az tuti úgy állítja be és nem érti miért nem tud jól menni... Na majd a napokban részletezem, kivi vagyok ki mit ír rá.
Fejmozgáskövetőt készítek (TrackIR szerűség házi változatát!), érdeklődj bátran. ;)
-
tutuhawer
őstag
sg fórumon is megy az ötletelés
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Rapido251
csendes tag
Egyébként a kormánybeállítás megosztásos dologban benne vagyok, rengeteget hozhat egy jól beállított kormány (tapasztalatból mondom).
Ezt használtam múltkor az F1 Mclaren M23-hoz. Érdekes, hogy a FFB-t nem éreztem olyan jónak, mint az előzőt, de már nem akartam vele sz*rakodni. Nem biztos, hogy ez egy jó beállítás, de nekem F1-be egész bejött. (203°-os kormányelfordulást használtam).
A Lancer Evo X-nél meg 422°-os kormányelfordulást használtam, de sebességérzékeny kormányzás nélkül. A digitális kormányzási arány ahogy néztem, itt nincs hatással a kormányzásra (az rF-ben igen csak fel tudta ez bolygatni az irányítást). Várom a véleményeket és tapasztalatokat ezzel a beállítással kapcsolatban!Egyébként: A kormány nekem is tökmindegy, csak annyi a követelésem, hogy ne ilyen Nintendo WII szerű legyen, hogy a levegőben kormányzol, hanem rögzítve legyen... Az autók terén se vagyok finnyás, mindegyikkel el tudom érni várt eredményt, Simracewayen meg gyakran azon felül is. Bár a négykerék-meghajtású autókkal sose voltam jóban, egy kis gyakorlás után könnyen "kijövünk egymással". A másik még a kormánnyal kapcsolatban, hogy én egy időben nem voltam oda az FFB-ért, mert anélkül kezdtem, anélkül is éreztem jobbnak, de aztán rF-be kipróbáltam ezt a Realfeel plugint, nagyon tetszett, és azóta használom is.
[ Szerkesztve ]
-
Anulu79
addikt
Az mit jelent, hogy hány fokos a kormány fordulat?
-
Rapido251
csendes tag
Pl.: Ha eltekered teljesen balra a kormányt (ütközésig), aztán onnan teljesen jobbra (ütközésig szintén). Amekkora szögben fordult, akkora lesz az elfordulás. Pl. itt egy 180°-os elfordulással rendelkező kormány látható.
Bocsi a nagyon béna paintes rajzért, de csak így sikerült megoldani.
[ Szerkesztve ]
-
tutuhawer
őstag
Én megnéztem, meddig fordul a BMW M1 Pornócar kormánya, és a profilerben beállítottam. Kész, restartolom inkább a játékot, ahányszor kell.... Egész kultúráltam tudtam menni egy ideig, de laggoltam is néha-néha egyet
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
Rapido251
csendes tag
Nekem az autó gyorsaságától és tapadásától függ az, hogy mennyit fordul a kormány, ugyanis egy F1-es ugye rettenetesen gyors egy túraautóhoz, vagy utcai autóhoz képest, ezért kisebb kormányzár kell, és nekem kisebb kormányfordulat is! De aki nézi az F1-et, az láthatja, hogy ott is nagyon gyakran csak 270°-os szögben forgatják, 360° fölött csak megfordulásnál, garázsból kiállásnál, vagy nagyon éles, lassú kanyarnál használják.
-
tutuhawer
őstag
szasz, megnéztem a chargeres futamon az időeredményeket... nem semmi mármint a te eredményed: 20 kört nyomtál 5 tized másodperces eltérésekkel, ez előtt le a kalappal , komoly mutatvány folyamatosan ugyanúgy menni. Nekem 7-8-9 tizedes szórás volt az ariel atommal, mert bizony tudtam menni egy lagg mentes futamot. Néztem az előtted álló pilótákat, az elég fals, maradjunk ennyiben, te nyilván keményebben fogalmazol. Remélem , a főnökség videóbírózik minden díjazás előtt, ebben bízzunk
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
NIBI
csendes tag
válasz tutuhawer #386 üzenetére
Hidd el nekem az az 5 tizedes szórás nekem sok. Igazából pont ezért vagyok hosszútávon ütős versenyző. Mikor a többiek kezdenek szenvedni a kopott gumikkal, én még vígan tolom a hotlap közeli és egyenletes köröket. Ettől frászt kapnak mindig, hogy hogyan csinálom. Egyszerű a magyarázat: minél kevesebb kormánymozdulat. Nem tépni nem fejni, hanem minimális kormánnyal és pedálokkal fordulni! Szerencsére ez nekem alapból megy, sajnos aki kormánytépős annak tudatosan kell (kéne) erre figyelni...
Viszont akinek nem multi turn-ös kormánya van az ezt nagy ívben baxhatja... Fel sem fogja hogy hol dob el időt, vagy hogy tépi a kormányt.
A napokban volt ehhez a dologhoz szerencsém, 3 napig nyüstöltem egy 180 fokos kormányt, mire hasonló köröket mentem mint a G25-el oval pályán! Tehát road-ra még több idő kell és még több szerencse. Egyszerűen nem azt csinálom a verdával amit akarok, hanem amit a kormány akar/tud. :S G25-el úgy játszok az autóval ahogy csak akarom, akkor megyek a határon, akkor úsztatom/csúsztatom stb amikor én akarom. Ilyen hatalmas a különbség! Igaz a régi kb 200 fokos kormányommal is tudtam egyenletesen menni, ezt még onnan hoztam magammal + a G25 és máris ezerszer jobb a feeling, jobban bele tudom élni magam és onnantól minden jön magától...
Szóval akinek 200 fok körüli kormánya van az meg van lőve, valamiben mindenképp kompromisszumot kell kötnie. Ettől még mehet üridőket, csak az élvezet gyengébb. És nehéz leszokni a túlkormányzásról/kormány tépésről.
Ezt már régebben le akartam írni, de most jött ki belőlem, egyrészt az írásodra válaszolva, másrészt hogy a napokban átéltem a 180 fokos kormányzás hátrányait... komolyan... borzalom.Csabulator!
1 hónapot kell várni mire kiértékelik és megkapom a zsét???
Akkor inkább befizetek pár dolcsit, annyit már nem akarok várni. Aztán majd örülök mikor megkapom, mert addigra elszúrtam a sunday race-off-ba kerülésre. Az autókról nem is beszélve...[ Szerkesztve ]
Fejmozgáskövetőt készítek (TrackIR szerűség házi változatát!), érdeklődj bátran. ;)
-
tutuhawer
őstag
audi r8 gt vagy bmw M1 procar. Nem fordul a kormánykerék 900 fokot. Át is állítottam a profielrt, ahogy az autó kívánta. Időkről ne is beszéljünk, egyelőre nekem értelmetlen, csak értsük meg a logikát. Hülyeség az autóhoz setupolni a kormányomat? Hagyjam 900 fokos elforduláson és állítgassam inkább a verseny közben a steering lockot? a steering lockot nem menti el a játék nekem, és van, hogy elfelejtem quick race előtt beállítani... az gond. Mi a jó megoldás? Én azt szeretem, ha annyit fordul a kormányom, amennyit az autó kormánya, amit vezetek. Elvégre azt vezetem... - gondoltam
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
NIBI
csendes tag
válasz tutuhawer #390 üzenetére
Kapcsold ki a grafikus kormányt. Minek két kormány, melyikre figyelsz?! Milyen támpontot ad a grafikus, hogy hogy áll a kezed?! Hát azt amúgy is érzed... Ha meg a grafikust nézed, akkor nem az utat... Akkor meg minek is?!
Szóval én kikapcsolom a graf kormit és sosem állítom a profilerben az autóra az elfordulási fokot. Hülyét is kapnék ha mindig ki kéne lépnem a progiból csak mert másik autóval akarok játszani. Sőt hát a kormány érzékenysége is teljesen más lenne, ergo szokhatnám újra az egészet. Szóval szerintem semmi értelme, ott a steering lock az ilyesmire, és F1-es autót is lehet 900 fokon tolni, az nem azt jelenti hogy többet kéne kormányoznod. (Ez nem pont neked szólt, csak valaki írta. Steering lock rejtelmei...Fejmozgáskövetőt készítek (TrackIR szerűség házi változatát!), érdeklődj bátran. ;)
-
NIBI
csendes tag
És akkor a pedál érzékenységekről még nem is beszéltem, amivel jópár tizedet lehet nyerni vagy bukni körönként!
Megpróbálom ezt is röviden leírni hátha segítek ezzel valakinek.
Pedálok érzékenységét mindenki másképp állítja, ugye ahány ember... Tehát megszokás kérdése is, de főleg a gyengébb képességű pedálokat lehet szépen belőni, bár én G25-ön is használom eme opciót (azaz eltérve az 50%-os lineáristól). DE van egy két tény:
1. ha fékezéskor állandóan blokkolóra fékezel, közben pedig úgy érzed hogy te már jócskán emeltél/engedtél a fék pedálon, akkor túl sok az érzékenysége! Ha sosem blokkol akkor túl érzéketlen. Én 10-40 közt használom, autótól, érzelmi állapottól függően , bár már jó ideje nem játszadoztam ezzel, mert már annyira természetes így, szinte bármely autóval.
2. ha kigyorsításkor (illetve fékezéskor) túl nagy gézt adsz túl hirtelen, pedig úgy érzed hogy nem hirtelen taposod le, akkor a gáz érzékenysége túl sok. Ha túl későn tudsz gázt adni, akkor túl kevés az érzékenysége. Én 0-án használom.
Tehát ha ezek nincsenek a vezető lábára kalibrálva, akkor az élmény rémisztően borzalmas, csakúgy mint a köridői...Nem tudom azóta változott-e de pl iRacingben a gáz érzékenységét és holtjátékát nem lehetett állítani, ezért is hagytam abba... 5 perc lenne beletenni a programban... évek óta képtelen rá... MINDEN MÁS PROGRAM TUDJA!
Egyrészt nekem a gáz túl érzékeny lineárison, másrészt anno a fékkel volt olyan gondom hogy az alsóbb tartományban befogott, remegett a csík, ez sajna most is előjött, hiába sprézem, de SRW képes holtjátékot kezelni, ami ezt tökéletesen kiküszöböli , de iRacing mégis képtelen ilyen apróságra... Szerintem nem csak én szívtam emiatt, vagy ilyeneket miatt... Szóval nálam elég sokat csökkent az iR indexe. Na de ez más téma, remélem a pedál beállítással tudtam valakinek segíteni.Fejmozgáskövetőt készítek (TrackIR szerűség házi változatát!), érdeklődj bátran. ;)
-
tutuhawer
őstag
kiváló a válasz, jár a piros pont. A grafikus kormányt akkor eltüntetem, OK. Amúgy én is hülyét kapok a sok ki-be lépegetés miatt. persze engem inkább kidob a játék és egyéb apróságok miatt kell még restartolni.
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
-
NIBI
csendes tag
válasz Rapido251 #394 üzenetére
Azt is mindenki másképp csinálja. Megmondom őszintén steering lock ide-oda, nekem nem jött be a 900 fokos elfordulás, magas SL-al sem. Az ellenkormányzásoknál totál nem éreztem mennyit kell tekernem, és mindig csak tekertem, csak tekertem, míg át nem csapott az autó abba az irányba amerre tekertem...
Nem csak én vagyok ezzel így, ezért én és a haveri köröm most az 500-520 körülivel nyomjuk. Ezt még mondjuk át lehet fogni/tekerni anélkül hogy le kéne venni a kezünket (na jó kis túlzással ) és kellően nagy ahhoz hogy feelinges legyen. Ehhez a 20-24-es SL a kellemes, ez persze autónként változik. Egy rosszul forduló autónál feljebb szoktuk rakni, az kissé segít a tempón, és a túl sok kormányzáson.[ Szerkesztve ]
Fejmozgáskövetőt készítek (TrackIR szerűség házi változatát!), érdeklődj bátran. ;)
-
Rapido251
csendes tag
Értem, köszönöm a választ! Egyébként az SL-hoz hozzászólva, olyat olvastam egy kormánybeállítási útmutatóban, hogy ha elosztjuk a kormány fordulási szögét a SL-al, akkor 21-24 közötti értéket kell kapni, akkor lesz "arányos a kormányzás". A kormánybeállítások terén nem vagyok igazán otthon, csak a tapasztalataimra hagyatkozom, ugyanis F1-es autókat én mindig 203°-os fordulattal használtam, 13-15 közötti SL-al és 40%-50%-os Speed sensitive steeringel. Túraautóknál, rallyautóknál mindig 422 és 540 közötti értéket használtam, 20-23 közötti SL-al és 0%-os SSS-el. Driftelésnél használtam egyedül 720° vagy afölötti elfordulást. Igazából az F1-es autóknál is használtam néha a túraautóknál használt beállításomat, de akkor nem tudok olyan gyorsan kormányozni a könnyebb fizikával rendelkező modokban, viszont ahol nagyon könnyen elmegy az autó hátulja, ott rákényszerülök.
[ Szerkesztve ]
-
tutuhawer
őstag
Beszaráááás, valaki híres lett....
Van itt egy kis bemutató, hogyan kezdjük a játékot, egy kis útmutató egy nemzetközi nagyokostól. Belepörgettem kicsit, nem szar, ellenben jó.szerk: a linket is beteszem , nem kell megköszönni
http://www.youtube.com/watch?v=h36wrYusNLo[ Szerkesztve ]
NETERROR_TERROR -- TutuHawer híres jelét mindenhol ismerik, ám neki még nevét leírni is nehezére esik -- Logitech G29, Sony Xperia 1, SONY WH-1000XM4, SONY MHC V81; SONY Dualshock 4; Dualsense
-
NIBI
csendes tag
válasz tutuhawer #398 üzenetére
Köszi.
Du3 meg a haverom aki 2 hete kezdte egy Logitech Formula EX-el, és én is azt nyüstöltem. Na arról írtam, hogy katasztrófa.
Sőt ennek a futamnak az elejére emlékszem is, de arra már nem hogy mitől estem vissza. Amikor az srwquest-et előztem akkor meg majd frászt kaptam hogy mit fog csinálni, elvégre gőzöm sincs miért olyan lassú, így bementem a fehéren belülre, elvégre sose lehet tudni... De csak felhoztam 2.-ra és Du3-nak talán az volt az első győzelme, és rögtön meg is lett örökítve. Mázlista.
De mostanság Du3-nak azt írja ki hogy invalid player name. Ez mitől lehet, tudja valaki? Hetekig jó volt, most miért érvénytelen a neve?! És mit lehet tenni?Visszatérve a Dodge témára, arra tud valaki magyarázatot adni, hogy miért van/volt mindig az, hogy azzal az autóval az első 2-3-4 köröm mindig jóval gyorsabb mint a többi? Gumimelegedésre gondolnék, na de 1. miért tapadna hidegen jobban?!, 2. nem vagyok egy guminyúzós vezető, asszem nem is ment 75 fölé egyik gumi se, tán még a 70-et sem értem el.. Utána meg nem lassulok vissza jobban, ergo nem lehet gumikopás probléma. Rejtély...
[ Szerkesztve ]
Fejmozgáskövetőt készítek (TrackIR szerűség házi változatát!), érdeklődj bátran. ;)
Új hozzászólás Aktív témák
- Lenovo ThinkPad T14 G3 14"/IPS/16:10/WUXGA/i7 1255U/16GB/512GB SSD/4G LTE/ÚJ GARANCIA!!!
- GOPRO Hero 11 BLACK - 5.3k akciókamera - 2 akkumulátor + VOLTA Markolat (5)
- Lenovo ThinkPad T14 G3 14"/IPS/16:10/WUXGA/i7 1255U/16GB/512GB SSD/4G LTE/ÚJ GARANCIA!!!
- R7 4800H/GTX 1660 TI/16 GB/512 GB SSD/ASUS TUF FX506IU-HN191T - GARIS
- Lenovo ThinkPad T14 G3 14"/IPS/16:10/WUXGA/i7 1255U/16GB/512GB SSD/4G LTE/ÚJ GARANCIA!!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen