Új hozzászólás Aktív témák
-
Doomgiver
aktív tag
Sziasztok!
Most kezdtem el a játékot nagyon megtetszett
A gond hogy még eddig egy magyarral sem találkoztam..
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
Nekem valami hasonló volt.... Régebben billel toltam , nehéz volt abbahagytam. Most hogy megvan a Momo újra elővettem és egyáltalán nem akarta leszedni a frisitést. Újra leszedtem a telepitőt az oldalról. Simán frissitette
[ Szerkesztve ]
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
Csabulator #75 üzenetére
Nekem is Logitech MOMO-. van
minőségi darab jó áron
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
Tommy77Hun #86 üzenetére
Üdv!
Nemhiszem hogy a hamachi zavarna be. Az interneted nem lassú véletlenül?
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
Csabulator #97 üzenetére
Egy elfekvős jó árban lévő g25 engem is érdekelne
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
tutuhawer #124 üzenetére
Pedig az elsőkerekes wtcc autókkal lehet elég durván menni (agresszívan)
Egyébként én is egy rs4 ben gondolkodom aztán egy e93 as dög
Ha ezek megvannak akkor szeretnék valami komolyabb nyitottkasztnis autót.
[ Szerkesztve ]
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
tutuhawer #128 üzenetére
NFS wörldben haverokkal összeölünk egy két este aztán megyünk egy párat és annyi... régebben én is nyomtam keményebben de mára már nem igazán. Mindig is a szimulátorozást tartottam előnyben
Autóbeállítás ( setupolás ) téren ha tudok segíteni nyugodtan írjatok
Lehetséges hogy a youtube foglal valamennyit a sávszélességből. Még a procit is figyelembe lehet venni hogy mennyire terheli az online játék + online zene ( elvileg elenyésző de hátha...)
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
heihachi #132 üzenetére
Egyáltalán nem béna az csak figyelni kell rá egy kicsit. Lehetőleg ne inogjon semerre az autó gyors menetben a kanyar bejárata előtt. Nem kell a fékpedált tökig nyomni hanem finoman picit pumpálva kell az autót lefékezni
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
tutuhawer #165 üzenetére
Az ffb erősségét személyre kell szabni
Általában a túl nagy ffb erő baj mivel rángatózást (ffb lyukat idézhet elő) valószínüleg neked is ezért ráncigálhat jobbra balra a játékban mivel a az ffb motor korrigálni szeretné illetve alaphelyzetbe szeretné állítani a kormányt. Nem tudom hogy érthető e így. A profilerben adod meg hogy mi hogy merre hány méter
Én úgy állítottam be a Momo mat hogy driftre és versenyzésre is tökéletes legyen, nem túl nehéz de nem is pehelykönnyű pont érezni a dolgokat
A hálózatis témára viszont válaszolni nem tudok.. lehet hogy a tűzfal zavarhat be..
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
Imádom ezeket a régi dögöket
Még szerencse hogy az rFactorban megtanultam az ilyen szörnyekkel rajtolni
( F1 - 1994 assist off )
Ha 6k ról indulsz picit meginog el akar kaparni gyorsan lököd neki a kettest és utánna jó minden
( közepes kipörgésgátló assist)
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
F8
Egyébként ezzel a McLaren Hondával elég szépen lehet farmolni. Általában az első 4 ben bennevagyok így gondolom kapok valami bónusz kreditet is. Szóval aki gyorsan akar sok kreditek akkor ezzel farmoljon
[ Szerkesztve ]
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
Pedig nekem a CARS-ra nagyon fáj a fogam... kíváncsi leszek rá milyen lessz ha kiadják a véglegest továbbá az Asetto Corsa se néz ki rosszul
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
tutuhawer #310 üzenetére
Nos annyit mondanék hogy az FFB nem kicsit tud kib*szni az emberrel. Ez a hirtelen oldalra koppanásig elfordulós cucc ez tipikus rFactor "betegség". Ezt már lehet javítani egy új FFB fizikával amit modderek készítettek a játékhoz (rFactor). Mivel a Simraceway is ilyen háborgós cucc erre orvoslatot nem tudok mondani,
Viszont az FFB lyukat az erő állításával lehet korrigálni. Ha túl magas értéken van akkor észre fogjátok venni hogy PL: ha megcsúszol az autóval egy picit aztán korrigálni szeretnéd a kormány egyszerűen jobbra balra fogja mozgatni a kormányt minden erejével mivel "Ő is szeretné egyenesbe állítani az autót". Szóval Már alapból érdemes a Logitech Profilerben állítgatni a dolgokat. Nekem MOMO-m van ugye kibeb*szotterős FFB je van, képes az ember ujját eltörni
így nem igazán jó az ha nagyon durva ffb effektek vannak érvényben. Pályaautózásra a lehető legfinomabb kormányzás kell és éppen annyi effekt ami érezteti veled hogy hol a határ. Nos ez is emberfüggő ki hogy szereti.
Az én logitech profiler beállításom:
Overall Effect Strenght : 73-80 % között ( 80% on csak LFS Drift nél használom)
Spring Effect Strenght : 50%
Damper Effect Strenght : 65-70% közöttEnable Centering Spring in force Feedback Games bepipálva és az alatta lévő skála 0% on van..
Game Settings : rész pipa...
Nálam így egész jó nem harcolok a kormánnyal persze ez az én igényeimhez van alakítva de simán el tudtok indulni belőle
A többi megszokás kérdése. Ha ez megvan utána a játékban is érdemes picit lentebb venni az FFB erősségét , vagy ha nektek úgy jó akkor maradhat 100 on is.
Remélem tudtam segíteni ha még kérdésetek van nyugodtan írjatok!
[ Szerkesztve ]
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
Igazán nincs mit
A kerékpározáshoz én már öreg vagyok
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
tutuhawer #319 üzenetére
A logi profileres kalibrálást rád bízom... ahogy neked könnyebb. Viszont a formula autóknál inkább az első kerékdőléseket szokták állítani... nem tudok róla hogy a kormányzárat kellene állítani. Sokat nyomtam az F1 es szériákat de pont ezzel nem foglalkoztam
Ez a kormányzáras dolog inkább wtcc s feeling nem?
Amúgy Békés Boldog Karácsonyt nektek
[ Szerkesztve ]
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
Levettem az ffb t aztán úgy csúsztam párat (LFS).... finomnak finom de nem az igazi
Igazából mindig is szerettem ha valamit úgy istenigazán meg kell markolni és "na gyere b*szod" néven kezelni.. Nekem ez így jó
A kérdés az hogy nektek mi a jó
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
Ez a mostani tesztvezetés.. behúztam párat, volt egy csávó akivel az istenért nem bírtam
Ha sikerült szélárnyékban felzárkóznom mögé akkor a támadásnál vesztettem a tempóból , nem tudtam betolni úgy mellé a szekeret hogy ne essen bántódásunk... Mindenesetre a verseny végén meg lettem dicsérve
A sok májkrémesszájúról akik az embert csak kiforgatni tudják ne is beszéljünk... mintha a vakok tanulnának vezetni egy ovál pályán
Össze kellene gyűjteni az értelmes versenyzőket és úgy gurulni...
[ Szerkesztve ]
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
válasz
tutuhawer #332 üzenetére
Az én vezetési/versenyzési stílusom az "agresszión" alapul. (Mások szerint... többen mondták hogy lehetnék kicsit finomabb) De akkor sem vagyok olyan k*cs*g hogy se jobból se balról akkor told le az útról a p*csába, hadd mérgelődjön az az állat.. általában csak mosolygok ezeken. Mind ezt félretéve nekem is volt hogy ugyancsak az első helyért viaskodtunk a taggal aztán pórul maradtam és a füvön kötöttem ki... mondom okés visszamegyek szabolcsi betyár vagyok megmutatom én neki ki a góré.. (nem tudom hogy gondolhattam ezt
) erre mit ad isten? Épp hogy kezd meg lenni a versenytempóm, a hülyegyerek nem lát a szemétől és megint kiforgat... ezen a futamon összeszedtem kb 3 forgást
Ezután már én is úgy álltam a dolgokhoz. Gázból vissza nem engedtem , ha meg nem bírtam a taggal akkor szépen odapöcköltem neki (ésszerű keretek között) hogy vegye észre hogy gyorsabb vagyok viszont erőből megelőzni már nem bírom adjon szabad utat vagy csipkedje a lábait
A tükröket meg ilyenkor nagyon hiányolom.... mivel nincs BT nem bünteti a karambolt stb így felejtős ez az egész korrekt versenyzés. A régi szép Grides ún: Ranked Style ra emlékeztet ez az egész
A pirosat köszöntem Tutu!
Jóéjt nektek!
[ Szerkesztve ]
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
BÚÉK!!
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Victus Gaming 16-r0002nh - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i5-13500H, 16GB, 512SSD, RTX 3050
- iPhone 14 PRO MAX Space Black 128GB, 2026. Május 11.-ig garanciális.
- AMD Ryzen Processzorok! AM4 - 5600X/5700X/5700X3D/5800X/5800X3D/5900X- BONTATLAN! - 36hó gari!
- AMD Ryzen Processzorok! AM5 - 7600X/7700X/7800X3D/7900X/7900X3D - BONTATLAN! - 36hó gari!
- DELL Latitude 5510, Intel 10th Generation Core i7-10810U, 16GB RAM, 512GB SSD NVMe
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen