Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Bencom ™ #3770 üzenetére
Kb még egy rakat ilyen öteletem van, ha valaki hajlandó lenne ezt mind lefordítani akkor írok én több oldalnyi játékötletet.
Én azt szeretném leginkább hogy realisztikusabb legyen. PL:Fegyverek:
Álltalában: Fegyókból rengeteg, még több, sosem elég, több európai fegyvert, megmaradt második világháborús fegyók. Banditák mászkálnának többféle Shotival Uzival, Skorpionnal vagy Loner-ek Nagantal, SVT40-el, PPSHval és persze autómata glock vagy régi rozsdás revolver.
Fegyók beragadása - Minek újratölteni ha ott van a fegyver felhúzásának animációja azt kell csak ismételni miközben kiesik egy töltény. Esetleg Ak-nál elkezdi üti a fegyvert . Le van írva néhány fegyónál hogy mennyire érzékeny.
Muníció - Tárrendszer, hiába van nálad egy rakat doboz ha nincs mibe beletölteni. A fegyóhoz tárakat kell venni és egy nyugodtabb helyzetben belepakolgatni a skulókat. Ezzel meg van oldva az hogy egyszerre túl messzire jussunk. Nincs többé kilövökegytölténytésújratöltök. Olyan lenne mint a Swat-ba.
Fejlesztések: - Ha van egy kedvenc fegyverünk akkor buheráljuk meg egy kicsit, többféle tár(Csigatár, duplatár), scope (aimpoint, Acog, reddot, esetleg hőérzékelős, éjjelátó), extrák (lézer célzó, többféle lámpa, többféle granyóvető, bajonet, helokitty-s matrica....)Sebzés: Lábonlőnek lassaban mész, karon lőnek lassaban töltesz gyengébben célzol. A golyóálló mellény nem bullet resistance-t adna hanem realisztikusan kivédené a kissebb, gyengébb golyókat. Azaz ha fejlettebb az emberkéd nehezebben nyirják ki a gyengébb ellenfelek. De pl ha valami kéziágyúval lövöldöznének akkor azt megérezné az ember.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest