Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
Jó hír: újraindul a GSC és új játékba fog, de még nem tudni mibe ...
-
Sensut
őstag
Végül is lehet, hogy jobb ez így a S.T.A.L.K.E.R. -nek, mint név és klasszikus. Hány évig is készült maga az eredeti Stalker? Ezt az időt manapság a játékipar nem bírná meg, tehát valami Far Cry 4 salak jönne ki semmi perc alatt. Szerintem jobb ez így mindenkinek, hadd ápolják a nagy Ő feelingjét tovább a modderek.
-
Sensut
őstag
Hát, szerintem a 3 első rész annyira átfogta a Zónát, hogy egy új sztorival bajban lennének, tekintve hogy ne legyen szirup, vagy az első klónja stb. Márpedig egy jó sztori nélkül egy 2-es rész már bajban lehet . Nekem, mint fanatikus, nem, de egy "újoncnak" igen . Viszont egy sikeres második rész esetén sokan ráharapnának újra az első részekre, szóval az éremnek két oldala van.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Hát ha ez így van, akkor azt kár lenne a kukába dobni. Annyi szemét készül manapság, amibe befektetnek a kiadók, nem értem, hogy egy ilyen nevet mért nem karol fel senki. Már csak a név egy fél siker. Hátha mégis na, talán a Cossacks hoz némi lóvét a házhoz és abból folytatni tudják. Az jó lenne.
-
Sensut
őstag
Nos, úgy néz ki, hogy a kedvenc kéményünknek vége .
"In February of this year, the iconic chimney was taken down in preparation for the New Safe Confinement to go over the crumbling sarcophagus. It is expected to be in place within the next few years, thus ensuring the safety of the landscape for the next 100 years."
-
Sensut
őstag
Hát, elég rég volt, mikor utoljára, nem tudom hányadszor császkáltam az Alphában . Azóta sok tapasztalatot szereztem mivel rengeteg modot kivégeztem mindhárom részhez (a napokban bejeztem be a híresen hirhedt Fotograf-ot, amiről sokan azt állítják, hogy befejezhetetlen, pedig csak nehéz egy kicsit), de mindvégig hiányzott ez a LA-s hangulat. Nem tudom mi az, vagy miből áll, de igazából egyik modban sem fedeztem fel azt a hatást. Talán csak anno az első Stalker végigjátszása idején kötött le annyira a hangulat, mint bármikor a LA-ban. Tehát most az van, hogy újra nekiállok a legnehezebb szinten és hajrá Csernobil!
-
Sensut
őstag
válasz janinitez45 #5812 üzenetére
Amint leérsz a hosszú lépcsőn a laborba, 4 ajtó vezet tovább, 2-2 mindkét oldalt. Az egyik ilyen mögött van két liftakna. Csak az egyikbe tudsz lemenni oldalt a létrán, de lent át tudsz menni a másikba és a létrán feljutsz egy újabb helységbe. Itt lesz egy hulla (láthatod a minimapon is a pontot), annál van a PDA és egy doku is az asztalon. Nézd meg a PDA-t, ott lesz a kód és lépj be vele a számítógépbe. De előtte a zsákodban klikkelj kettőt a flashdrive-ra, hogy a számítógépről át tudd másolni a "mutánsok" fájlt.
-
Sensut
őstag
A fordítás, az béta állapotban van, mivel még mindig várattatik a LA javítás és bizonyára lesznek benne szövegváltoztatások is.
-
Sensut
őstag
A Niva irányítása borzalom, de maga az autó hasznos már csak a csomagtartója miatt is, amit jól tele lehet pakolni cuccal. Ugyanis a banditák sem ússzák meg szárazon, hamarosan vissza kell jönnöd majd értük is, és akkor lesz még egy csomó eladni való cucc, aminek hely kell. Kár elhagyni a kocsit, egész az átlépőkig tudod szállítani vele a cuccot.
Jah, állítólag az előző verziókban rendben volt az irányítás, csak utólag lett valami vele.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Próbáltátok már a képződmény transzmutálást Saharov professzor kütyüjével:
A lényeg, hogy a játék elejétől fogva nem kell eladni egyetlen képződményt és mutáns testrészt se mert azokra van szükség, aztán Yantarban a profnál kapni a transzmutáló szerkezetet és a recepteket. Elég érdekes képződményeket lehet összehozni vele. Én egy exo árát palltam el receptekre és az eredmény túltesz 2 exo védelmén is!
-
Sensut
őstag
Én úgy szoktam csinálni, hogy keresek egy rejtekhelyet (mindenfele találni akár üreset is), oda rejtem a cuccot, majd megjelölöm a térképen. A térképen van erre lehetőség. Aztán nyargalok egy csomót, amíg eladom, de ebben segít a játék közbeni Esc főmenüben az F2, vagyis a teleport, mint gyorsutazás.
-
Sensut
őstag
A teleport, ha jól tudom, az csak egy "bent felejtett" fejlesztői eszköz, ami korántsem játékosbarát. Általában egy-két átjárót ismer egy pályán, mindegy melyiket választod a listán. Pld. hiába választod a Bár környékén bármelyik kaput, mindig az építkezési területre rak le. De akkor is jobb, mint átloholni teljes pályákat azért csak, hogy elvegyél egy rohadt kulcsot.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #5849 üzenetére
A Fotografban pld. vannak transzmutáló zónák, amolyan PSI sugárzások, és oda kristályokat kell beledobálni. Abban a modban nincsenek még képződmények, csak kristályokat lehet gyűjteni, aztán 2-3 ilyenből lesz az Absolute, azokból pedig Talizmán stb. Ez nagyon ott van a Fotografban, elég érdekes folyamat létrehozni egy Talizmánt.
A Secret Trails 2-ben pedig anomáliákba kell beledobni az artit és egy idő múlva mutálódik. Az eredményt pedig tovább lehet mutálni, persze megfelelő receptek szerint, amiket NPC-től kell megszerezni.@Shield: lehet találni itt-ott dolgokat a Rostoki gyár területén is, de csak alapvető cuccokat. Szét kell verni a ládákat meg ilyesmi. Ha nincs szükség medikitre vagy kajára, akkor nem igazán éri meg a mászkálást. Miután a gázt kiszivattyúzták az épületből és beköltözik a Szolgálat, lesz itt is egy javítómérnök.
-
Sensut
őstag
A fejlesztett fegyvereket, hacsak nem ők fejlesztették fel, akkor nem tudják javítani. Mi több, van egy mokány sörétesem, amit felfejlesztve találtam, de még eladni se tudom senkinek, nemhogy javítatni . Ha jól emlékszem, a külvárosban lesz egy mérnök, aki mintha okosabb ezeknél, de nem biztos. Aztán majd valaki még elküld szerszámokért is, mint a COP-ban, de már nem emlékszem ki az. Lehet, hogy épp ez a mérnök lesz. Na meg jó drágán feltankoltam javítókészletekkel is Sidonál, de kiderült, hogy azok se jók csak az alap fegyverekre. A fejlesztetteket nem lehet javítani velük .
-
Sensut
őstag
Amúgy vigyázni kell, mert ha túl sok lőszer van a zsákban, valamitől eltűnik egy adag belőle. Volt nekem többször is 1000 fölött az AK töltényem, és egyszer csak azon kaptam magam, hogy lecsökkent 600-ra. Volt 300 fölött a sörétpatron, nem maradt csak 30 valamennyi, holott nem is használtam, mert a laborokra gyűjtöttem. Visszamentem pár mentést és valóban megvolt a 300 még egy helyen. Azt hiszem újratöltés, vagy új játék után történik meg ez valamitől, és csak bizonyos helyeken, pld. katonai raktárak Most nem gyűjtök több lőszert a zsákba, azt használom, amiből több van, s minden kutyát kinyírok .
-
Sensut
őstag
Ez egy Soopytwist nevű GSC fórumtárs által készített patch a LA 1.30003 verziójához. Mivel a LA-ban elég körülményes egyéni módosításokat elvégezni, mert a fájlok tömörítve vannak (de nem is elég csak kitömöríteni őket stb.), az ebben a patchben levő fájlok által szinte minden alapvető beállítás módosítható. A csomagban levő "gamedata" könyvtárat szimplán át kell másolni a játék könyvtárába. Mellesleg ez a patch rengeteg javítást is tartalmaz (lásd benne a leírást). Egyetlen hibája volt: eredetileg tartalmazott 3 módosított script fájlt is, amitől a játék szinte minden bejátszás után kilépett. Eltávolítottam a hibás fájlokat, a patch tesztelve lett, mivel én ezzel vittem végig utólag a LA-t elejétől a végéig.
-
Sensut
őstag
válasz hubai1979 #5981 üzenetére
Ezek a kitartás / fáradás paraméterei ugyancsak az actor.ltx-ben, csak lentebb:
stand_power = -0.05
walk_power = 0.00000001
walk_weight_power = 0.00000001
overweight_walk_k = 0.5
accel_k = 3
sprint_k = 75A stand_power jelenti a pihenési időt amikor megállsz. Ha ez mínusz, akkor egyből visszatér az erőd.
A többi meg a menet, illtve futás közbeni kitartás különböző súlyok alatt. Ezek az értékek minél kisebbek, annál kevésbé fáradsz el. A fenti értékekkel már nyugodtan lehet száguldozni akár full zsákkal is.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Én erről az oldalról töltöttem le az 1.3000 alapjátékot, lent a 4 részes rar-t (ezeket kicsomagolva kapod a telepítőt), majd a legfrissebb 1.3003-as patchet (fent). Ez egy hivatalos verzió és garantáltan működik, ha telepíted vele együtt a tartozékokat is (XVid, DirectX, Visual C++, OpenAl ...) . Ha mégsem működne, akkor az valami rendszerhiba lesz.
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #5998 üzenetére
Én is mindig startból a statikus beállításokkal megyek, a LA-t egyszer próbáltam dinamikus fényekkel, de a látvány nem igazán tetszett. Túl elmosódott és zavaros, néha csillog, néha tompa. A statikus megvilágításnak van egy igazi lepusztult, szürke, poros tónusa, ami 100%-ig illeszkedik a Zónába. Jelezték is, hogy nem igazán ajánlott a dinamikus beállítás, mert még kiforratlan.
-
Sensut
őstag
A Bár kiürült, a társaság átköltözött a Külvárosba. Ott nyitottak egy biliárd szalont . Szívás, mert ha használtad a ládát odabent az eredeti Bárban, akkor egy ideig nem jutsz a cuccokhoz. Később Petrenkóék újra kinyitják, de már nem lesz itt más, csak ők. Legelőször nálam nem nyitották ki újra és mindenem odalett. Ez egy hiba volt, mint utólag megtudtam, akkor még azt hittem, hogy ez van és kész .
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz Kaszas1990 #6371 üzenetére
A Facebookon kapok néha híreket Dezoéktól. Az utolsó posztjuk novemberben volt, akkor arról írtak, hogy sikerült benépesíteni végre a Mocsár egyik részét, úgyhogy folyik a munka, csak lassan.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #6512 üzenetére
Ez a patch csak az eredeti Lost Alphahoz készült, a Serega féle tartalmazhat olyan módosításokat, amik nem kompatibilisek ezzel a patchel. Ez a patch eredetileg tartalmazott 3 módosított script fájlt, de miattuk (vagy csak valamelyikük miatt) a játék szinte minden video bejátszás után kidobott az asztalra, ezért eltávolítottam őket a csomagból. Viszont értelemszerűen ezek eredetije ott van az adatbázisban és FONTOS hogy meglegyen, nem szabad onnan is törölni! A patchben csak módosították őket valamiért, ha jól emlékszem hangokhoz volt köze annak, amitől a játék crashelt.
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #6597 üzenetére
Egyetértek. Az oroszoknál divat ez a határtalan Doom mánia, jellegzetesen a SeregaLus féle buherálásokban, de legtöbbször ez csak árt a játéknak, mert eltereli az ember figyelmét a tulajdonképpeni játékmenetről. Az esztelen gyilkolászás hamar unalmassá válik, és a Stalker egyáltalán nem is erről szól. Ha már annyira bele szeretnek matatni a modokba, akkor inkább a feladatokat kellene szaporítani bennük, mintsem a mutánsokat.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #6610 üzenetére
Nem rossz az, ha kicsit benépesítik az üres terülteteket. Na de ne sablonosan mutáns hordákkal, hogy ahányszor arra jársz, már tudod előre, hogy itt töltsd be a fegyvert, mert most jön 20 pszeudokutya, aztán vegyed gyorsan a gránátot mert őket 10 burer követi, majd jönnek a snorkok is... És ez újra meg újra a végtelenségig. Akkor inkább legyen üres a hely. Lehetne úgy, hogy random tegyen be csak 1-2 mutánst és mindig más fajtát, hogy ne kelljen mindig leüríteni az elég nehezen megszerzett lő táradat, és hogy unalmas se legyen annyira. De ők nem. Ahol csak 2 volt, oda 10-et tesznek, ahol meg egy se, oda is 12-t. Ne izélj, itt hentelés kell az elvtársaknak mert ők azt szeretik
-
Sensut
őstag
válasz capulet75 #6602 üzenetére
Akkor én is szerencsés vagyok, mert nekem se volt soha bajom az EREDETI LA-val, pedig legalább 5x játszottam végig. Egy helyen crashelt általában, amikor először átlépünk Agropromba és felkér a sztalker, hogy segítsünk megvédeni a bázist. Ott jön a bejátszás a harcról, és utána mindig kidobott valamitől az asztalra. Talán még lehettek véletlenszerű leállások, de azokra nem is emlékszem. Melyik Stalkerben nincsenek? Más LA verziót soha nem is próbáltam.
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #6613 üzenetére
Nem tudom na mit mondjak. Nálam jól ment mindig az eredeti, ezért nem is próbálkoztam mással. Feltelepítettem mindent, amit a telepítő kért (DX, VisualC++ stb.) + a javítás. Csak egy külső patchet használtam utólag ami kimondottan az eredeti kiadáshoz készült. Ebben elvileg voltak javítások, de én nem nagyon vettem észre őket. Bugok viszont vannak a játékban, amik nem vezetnek épp crash-hez, de mindképpen újratöltésre kényszerítenek. Reméljük ezeket javítják épp most.
-
Sensut
őstag
válasz szabog4 #6764 üzenetére
Az a Soup link a MODDB-n nem jó, mert régi. A Soupnak van topikja is a Prohardveren
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz nubreed #6802 üzenetére
Mint ahogy itt is említettem, a Solyanka CP2 csak fanatikus stalkerezőknek ajánlott, mert valóban nehéz játék. A legnehezebb mod, amivel valaha játszottam, és nem ma kezdtem stalkerezni Hogy miért nehéz, azt is leírtam ott. A Soup viszont egy átlagos nehézségű mod, ami mellesleg full magyar is már, és elég stabilan játszható, bár még vannak benne hibák. Viszont roppant hosszú és tartalmas az is. De szerintem ezeket nem a Soup topikban kellene megtárgyalni? Még a végén kirúgnak innen
-
Sensut
őstag
FIGYELEM!
Közkívánatra a StalkerSoup topik neve megváltozott
Új hozzászólás Aktív témák
- MAIWO NVMe + 2.5"/3.5" SATA SSD/HDD dokkoló és klónozó - Dobozos, újszerű
- MÁSFÉL DARAB: NEM PÁR! ÚJ Heco Concerto Grosso Ultra High End hangsugárzó! 63kg/db! 16Hz-52 kHz!
- APC Back-UPS PRO 900VA BR900G-GR - Dobozos, újszerű
- Samsung Galaxy A21S telefon eladó
- Apple iPad 9 Tablet (2021) - bontatlan, 2 év garanciával kibontástól számítva