Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
válasz cheatergs #8092 üzenetére
Átkerült a "lassú járatra", mint az eredeti SOC-ban. Guggoláskor kell nyomni plusz ezt a gombot is (én a Ctrl-t szoktam hozzárendelni ehhez). Mondom, eléggé szétbarmolták a beállításokat így a végére. Van egy online frissítés is a launcherhez (a zászló jelzi rajta), de az csak egy opciót hoz arra, hogy játékindítás után lezárja a launcher panelt, vagy nem.
-
Sensut
őstag
válasz capulet75 #8155 üzenetére
Nem rontottál el semmit, sajnos úgy látszik, hogy ezt (sem) javították, és már nem is fogják. Ez a feladat egy valami féle "anomália" a játékban, már többször is tárgyaltuk. A legjobb, ha egyszerűen nem vállalod el a feladatot mindjárt a pálya elején, amikor a monolitos leállít az úton azzal, hogy kövesd. Csak ne figyelj rá és kész. Nem befolyásol semmit.
-
Sensut
őstag
A DC-k között semmi eget verő különbség nincs, csak a szövegek változtak néhol, ezért is nem találnak a verziók magyarításai. Rengeteg a javítás, kivettek néhány előzőleg bajt keverő küldetést és most utólag kigyomlálták azt a sok fölösleges dolgot a könyvtárból, ami mindvégig terhelte fölöslegesen a játékot (pld. sosem használt textúrák százai). Az utolsó verzióba még bekerült egy opció, ami arra szolgál, hogy be lehet népesíteni az alapjátékot is (nem csak a freeplayt), viszont ez bekavarhat a játékmenetbe. Ugye korábban sokan panaszkodtak, hogy üresek a pályák, hát ezt hívatott kiegyensúlyozni ez a lehetőség, de csak saját felelősségre! Néhány új csomagot is beloptak az utolsó verzióba (fegyverek, őszi Zóna...), talán ezek miatt is kell egy vadonatúj magyarító csomag.
-
Sensut
őstag
válasz capulet75 #8219 üzenetére
Baszomaszta, ennek semmi köze a Stalker 2-höz! Mellesleg az illető játékos is egy katasztrófa, aki ezzel a címmel akart bevágódni a YT-on, vagy mi Nincs rendben ilyesmivel etetni az embereket ...
"Te, ez a játék amúgy marha jól néz ki, hallod?"
Igen, én inkább látom.[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #8239 üzenetére
Itt van egy "jótékony" hiba a játékban, amit végül is sosem javítottak ki. Miután a bányában elveszik a cuccodat, azok mindjárt a polcon levő ládába kerülnek, amiből simán kivehetted azonnal és semmiben se befolyásolja a játékmenetet. Így a teljes felszereléseddel mehetsz vissza Borongósra.
-
Sensut
őstag
válasz cheatergs #8247 üzenetére
Az jó, ha végre kijavították a cuccos ládát, mert nagyon szemet szúró melléfogás volt ám És ugyanúgy a Pátriárka esete Radaron, aki kipurcan egy kitörés miatt mielőtt még leróhatná a tartozását. Vajon azzal mi a helyzet, mert ott egy egész mellékszál megy gajdeszre miatta. Ez a két eget verő hiba maradt az utolsó előtti frissítésben, amire emlékszem.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz cheatergs #8256 üzenetére
Nálam az ősidőktől fogva nem voltak ilyen fatális hibák egyik verzióban sem. Kisebb-nagyobb random crashek előfordultak, de azokat egy újraindítás mindig megoldotta. Persze mindig a hivatalos csupasz verziókat használtam néha egy fegyver tunningal megfejelve. Magyarítást se használtam soha.
-
Sensut
őstag
válasz Plazmacucci #8262 üzenetére
Akkor hagyd abba, nem vesztesz semmit
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #8281 üzenetére
Vannak vele problémák, az igaz, de azért annyira nem katasztrofális, mint a
hogy itt egyesek leírják. Én a kezdetektől fogva követem a modot és végigvittem legalább 7x verziónként, de akkora eget verő különbségek nincsenek a verziók között és főleg a DC verziói között. Régen azért rinyált mindenki, hogy a területek üresek és ettől unalmas a játék. A területeket nem töltötték meg ugyan, inkább az ellenség potenciálján emeltek, de van egy opció a telepítési képernyőn, ahol bekapcsolható az NPC spawnolása ami megtölti a pályákat. Itt viszont ügyelni kell, mert ez bekavarhat a játékmenetbe! És ott van még egy csomó lehetőség, amiket nem ártana figyelmesen kezelni, mert nagyban befolyásolják a játék összetételét. A sztorin semmit se változtattak, az ugyanaz, ami az elején volt és ha az tetszett, akkor ez is fog. A térképek se változtak, minden ugyanaz mint régen, úgyhogy ha nem teszik ez a játék, akkor az nem az új verziók miatt van, hanem egyáltalán az egész Lost Alpha történelem nem tetszik. Ez a Lost Alpha (aki nem tudná, az eredeti SOC játék vágatlan verziója még a megjelenése előttről), és más mint a többi Stalker, így semmi értelme a többi hivatalos Stalkerhez hasonlítani, mert akkor ugyanaz lenne. -
Sensut
őstag
válasz Veszett Róka #8283 üzenetére
Hát, én semmi különbséget nem tapasztaltam a régi és új között a játékmenetben. Amiket betettek utólag semmit se számítanak s a bugok, amik lettek... nos, sosem lesz egy mod tökéletes. Elvárnánk, hogy az legyen, de pld Dezo felhívásaira amikor kerestek valakit ide vagy oda, nem igazán reagált senki, úgyhogy... De kinek nem inge, ne vegye magára
-
Sensut
őstag
válasz Veszett Róka #8285 üzenetére
Én téged nem is akarlak meggyőni, és senkit sem. Sőt - ha nem tetszik ne játszd. Viszont vannak mások is a világon, akit a jót keresik a rosszban és azoknak is joguk van tudni, hogy a LA, annak ellenére, hogy mostanában csak lehúzzák, még nem egy játszhatatlan játék. Én is foglalkozom moddolással egy másik játékban és tudom milyen amikor a munkádat egy hangyányit sem értékelik, szóval tévedés ne essék, itt néhányan azokhoz szólunk, akik kipróbálnák még a játékot, ha végre elkészül a magyarítás hozza. Vitatkozni inkább a készítőkkel kellene, de ők ezen már túl vannak.
-
Sensut
őstag
válasz ' Tzs , #8294 üzenetére
A DC-k előtt az 1.3003-as verzió volt, amit az 1.3000-ra kellett ráhúzni, aztán erre jött az első DC patch. Ez sokáig az utolsó verzió volt, ami működött és voltak hozzá addonok is. Én többször is végigvittem és pár hibát leszámítva elég stabil volt. Magyarítás is volt hozzá, csak utána kell nézni.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz -szabi- #8308 üzenetére
Itt volt egy bug a régebbi verziókban. A felállítás az lenne, hogy miután az udvar felszabadul, Szellem odamegy a bunker ajtajához és kikódolja. A bug az volt, hogy ez nem történik meg, vagyis Szellem nem indul el a bunker felé. Ilyenkor a megoldás az, hogy te elsétálsz a pálya széle felé amíg a minimapon nem látod, hogy Szellem elindul (a sárga pont), aztán tovább megy minden simán. Ezt a hibát a DC-kben javították.
-
Sensut
őstag
válasz -szabi- #8311 üzenetére
Amiket itt felsorolsz, azok szinte mind javítva lettek a DC verziókban, úgyhogy ez az egész leírásod már alig érvényes a LA-ra. Pld az elemek tartóssága azóta többször is lett javítva. A kutyasimogatás után freeplay kezdődik Kordonról. Itt nincsen már sztori de lehet tovább barangolni és megoldani mellékfeladatokat. Viszont ha a LA ennyire nehéz volt számodra, kiváncsi lennék hogy boldogulnál egy Fotograffal, vagy ST2-vel? Egy vérbeli Stalker moddal? Tudom ajánlani
-
Sensut
őstag
válasz Veszett Róka #8370 üzenetére
Én késsel szoktam őket kinyírni. Lerohanom és közvetlen közelről már semmit sem tudnak csinálni.
-
Sensut
őstag
válasz kekeeci #8405 üzenetére
Épp azt akartam kérdezni, hogy ezek a 3rd party dolgok fel vannak telepítve rendesen. Nekem volt a LA-val problémám pld. a MS Visual C++ miatt, mégpedig úgy, hogy fent volt egy Visual C++ 2013, de nem az a verzió, ami neki kellett és csak fekete képernyő és crash volt miatta. Utána feltettem azt a 2013-ast, amit a játék telepítője tartalmaz, és minden rendbe jött.
-
Sensut
őstag
Ezt a .db tömörítőt nem ártana belinkelni az összefoglalóba, hogy mindenki elérhesse. Ezzel a programmal ki lehet csomagolni bármelyik alapjáték vagy mod adatbázis állományait, de nem csak. Képes a visszatömörítésre is, és még sok mindenre. A program tömörítő részének indítása:
Még nem találkoztam olyan Stalker .db állománnyal, amelyiket ezzel ne tudtam volna kicsomagolni. Moddereknek, fordítóknak fölöttébb ajánlott eszköz!
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #8510 üzenetére
Ezzel vigyázzatok, mert állítólag egy nagy bughalmaz (egyelőre)! Amúgy is, amolyan orosz módra, benehezíti a játékot és a mentéseket is automatizálták benne. Csak tábortüzeknél ment a játék, nincs kézi mentés se csak ezeken a helyeken. Csakhogy mindenki arra panaszkodik, hogy visszatöltéskor a játék folyton crashel. És ez csak az egyik része a hibáknak.
-
Sensut
őstag
Bocs, de nem vettem észre itt az aktivitást.
Az 1.4007 DC verzió tökéletesen működik nálam. A launcherrel volt egy kis bibic, ha jól emlékszem, de simán végig vittem volt magyarítás és egyéb biszbaszok nélkül. Hacsak nincs belőle 2 alverzió, akkor ennek működnie kell.
Innen szedtem volt le: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Régen mennyire egyszerű volt... Vettél egy pc magazint s a mellékelt CD-n/DVD-n ott voltak a megjelenő játékok demói - kipróbáltad és ha tetszett és megfelelt, megvetted a játékot, ha nem, akkor a viszont látásra. Manapság nem nagyon látok efféle promóciós demókat. Léteznek még egyáltalán? Ez most jól jönne.
-
Sensut
őstag
Ezt a levelet kaptam az este a GSC-től:
ATTENTION TO ALL THE STALKERS!
Stalkers,
We have made a decision to postpone the release of S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl to December 8th, 2022.
These additional seven months of development are needed to fulfill our vision and achieve the desired state of the game. S.T.A.L.K.E.R. 2 is the biggest project in the history of GSC, and it requires thorough testing and polishing. We are convinced that development should take as long as necessary, especially in the case of such a project.
This decision is not an easy one, but we are doing the best possible to deliver you a game that can live up to the expectations.
With more information, updates and showcases coming, we have an exciting and important year ahead. Thank you for your patience and understanding.
With love, GSC Game World team.-
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #8849 üzenetére
Hát, én egy rakat angol nyelvű modot is kijátszottam (amikről be is számoltam az idő során), ám ezekre nem nagyon van/volt igény erre felé. De ha megy az angol nyelv, akkor mindenképp ajánlom a Spatial Anomaly-t és az igazi Narodnaya Solyanka-t, ami tökéletes fordítással és rendesen befejezett történnettel érhető el, ellenben a korábbi CP2 verzióval. Ami még tetszett az a Dead Of Winter és a Slayer modok, hirtelen ezek ugrottak be most, de itt van rengeteg angol nyelvű mod a COP-hoz és a SOC-hoz is, lehet válogatni belőlük. A nagy részük profi munka és csak sajnálni lehet, hogy nincs magyar fordításuk mert fasza kis új történeteket rejtegetnek.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Antonius1978 #8851 üzenetére
Már én se tudom melyik milyen, nem nagyon Stalkerezem manapság. De ha a topikokban rákeresel a nevemre, lesznek leírások visszamenőleg.
-
Sensut
őstag
válasz csakdzsó #8860 üzenetére
Talán testépépítő, talán tanár, vagy akár könyvelő... a sztalkerek bárkik lehetnek a civil életben. Ha nem tűnt volna fel, ez egy játék, mint megannyi más, és nem a való élet. Próbáld meg 10 kilóval végigvinni a játékot, senki sem tiltja. Az animációk nagyon is rendben vannak a korához képest és a motorral sincs semmi gond, ha mindent úgy csinálsz, ahogy kell. Persze vannak hibák benne, de te mondtad éppen, hogy ez egy mod és ingyenes, akár abba is hagyhatod, nem veszítesz semmit.. Nem értem mért kellett volna FEAR motort használni, amikor ez Stalker? Azért sokat kellene fizetni, ami már ellene mond az "ingyenes mod" fogalmának. És mivel ez egy "nagyon régi" játék, úgy kell elfogani, ahogy van, akár csak a Falloutot vagy a Medal Of Honort... Az efféle hozzáállás egyáltalán nem egy sztalkerehez méltó
-
Sensut
őstag
válasz csakdzsó #8872 üzenetére
Eredetileg az volt az ötlet, hogy a LA visszaadja azt a játékformát, ami a SOC lehetett volna, ha nem vágják agyon. A modderek ezért minden eredeti dolgot felhasználtak, amihez csak hozza jutottak, plusz még egy csomó fel nem használt modellt maguk a GSC-s fiúk adtak át nekik a modhoz. Így hát nem állt szándékukban bármit is módosítani az elején. Persze később lehetett volna, de valahogy odalett a kedv és a motiváció, ami érthető is annyi negatív kritika után, ami lassan a LA-t érte. Én személyesen, egy idő után már nem sok pozitív kritikát olvastam róla az angol fórumokon, mindenki csak a hibákról s a crashekről beszélt, még az is, aki nem is értett a Stalkerhez. Senki se nézte azt, hogy ez egy teljesen ingyenes játék, amit a készítők tiszta önszorgalommból hoztak össze, mindenki csak blamálta, mintha egy vagyont fizettek volna érte a Steamen. Így aztán a végére már az eredeti modderek nem is folytatták, a többiek meg gyorsan összecsaptak valamit, amit DC verziónak neveznek és ami sajnos még annyira se stabil, mint az elején volt. Én személyesen azt a sok fölösleges bejátszást vágnám ki belőle, mert ott tényleg folyik a bénázás ezerrel, mint egy elcseszett rajzfilmben. Na meg az X16 laborban a Half-Lifeos témát egy az egyben, mert az tényleg nem oda illő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- LEGO klub
- További aktív témák...