Új hozzászólás Aktív témák
-
Sensut
őstag
Itt a javított Extended pack for LostAlpha DC [1.4005] v1.1! Most már én is kipróbálom.
-
Sensut
őstag
válasz Plazmacucci #7772 üzenetére
Egy csomó minden, lent tárgyalják. Még nem próbáltam, nem tudom mi volt hibás benne, de bajok voltak az első kiadással. Az NPC-k vannak kijavítva elsősorban.
-
Sensut
őstag
Jónak tűnik a csomag. Nekem leginkább az őszi környezet jött be belőle, ami a természetet őszre alakítja az élénkzöld, vidám tavaszias helyett. A fegyverekkel nagy változást nem tapasztaltam, de úgy látom, hogy a modellek minősége javítva van. Na meg a hangjuk és a kalibrációjuk is jobbnak tűnik. Persze telepítéskor ki lehet hagyni a csomagokat - ősz, fegyverek, NPC, játékmenet stb. -, ezek mind külön kipipálhatók. Az orosz szövegek is ebben vannak, azt mondják, hogy az alapverzióban nincsenek benne. A grafika is valamivel jobb és simábban fut magas beállításokon is... a lényeg az, hogy szépen megy vele a játék, aztán ha hibákba futok, akkor az biztosan a csomagtól van, mert az alapjáték nálam hibátlan volt a stabilitását tekintve. csak most pihentetem egy kicsit a LA-t, mert sürgős dolgom akadt a Skyrim-ben
-
Sensut
őstag
válasz -szabi- #7645 üzenetére
Na látod, ez egy bug az ősidőktől fogva. Valamiért ezt is mindig kikerülik javítani, pedig annyira szembetűnő, hogy már ordít. A legjobb itt nem elvállalni a helikopteres feladatot, illetve egyszerűen szóba se állni a monolitos futárral és akkor nem történik semmi. A kitörés után úgyis ellenség lesz mindegyik. Hogy a patriarcha mit adna, fogalmam sincs.
-
Sensut
őstag
válasz Lui Puttony #7813 üzenetére
Az a faszi Foresten szerintem egy csapda akarna lenni, csak nincs jól kigondolva. Én sem tudtam hova tenni, így kinyírtam a kontrollert és elkönyveltem egy gyenge átverésnek Annak a bányának más szerepe is van a játékban, nem csak e miatt van ott.
-
Sensut
őstag
Stabilnak stabil, simán végigmentem rajta, de azért még mindig vannak benne szemet szúró logikai hibák. Sok minden helyre lett téve, de azért még kéri a nagyobb verziókat. Kicsit visszább van linkelve egy nem hivatalos Extended Pack, amit (nem hivatalosan) 1.4006-nak neveztek meg, abban vannak javítások is állítólag, de én még nem próbáltam, csak épp elindítottam.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Rossonero89 #7823 üzenetére
Ezt a nem megfelelő verziójú MS C++ (vcredist_x86) szokta csinálni. Telepíts minden összetevőt a "3rdparties" mappából.
-
Sensut
őstag
válasz Rossonero89 #7826 üzenetére
Akkor az appdata-ból töröld az user.ltx-et és próbálj más beállításokat.
-
Sensut
őstag
válasz DannyL81 #7833 üzenetére
Azt írja.
"Contains a pack of updates and unofficial addons for ultimate Lost Alpha DC experience directly from some of Dezowave developers! This includes a full STCoP-based "PRM Weapons" DLC, a Gameplay Expansion DLC, Autumn DLC, Mercs visuals replacement DLC, Russian Voice DLC, new hands DLC, and a few other features (everything except Gameplay Expansion is optional). This also includes a 1.4006 pre-patch with all bug fixes for the main game that were made to this point. (Some addons contain third-party content, thus they are not official)"
-
Sensut
őstag
-
Sensut
őstag
válasz Jhoness #7853 üzenetére
Nos, sikerült leadni a cuccot Voroninnak, de csak ennyi a feladat. Ha azonnal elvégzed a melót és visszamész hozza, átveszi a dolgokat, kifizet és konyec. Nincs tovább, legalábbis egyelőre.
Helyesbítek abban, amit fentebb írtam az expansion pack-ről, mert az a helyzet, hogy DX9-en nincs gond vele, megy szépen. DX10-en volt amikor kétszer is kidobott, de DX10-el laggol is hatalmason (nálam), nem tudom miért. Amikor elérsz egy loading zone-hoz és tölti be a dolgokat, valósággal leáll a játék másodpercekre, még a legapróbbaknál is. Ilyenkor dobott volt ki. DX 11-el meg Sido olyan rusnya lett, hogy nyomban átváltottam 9-re és azzal megy rendesen, no crash. Érdekes, hogy statikus beállításokkal a játék el se indul. Érdemes feltenni a packot, mert hoz új fegyvereket, új környezetet és jobbá tesz egy csomó dolgot benne. Nagy logikai javításokat nem tartalmaz, inkább csak technikai foltokat. A plusz fegyver slot meg minden pénzt megér
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz Dhampir #7862 üzenetére
Nincsen, mert az eleje volt és éjszaka, de egyébként semmiféle különbséget nem vettem észre azon kívül, hogy a nem natív DX10 és 11-el lustább a FPS. DX11 alatt a textúrák csillogóbbak voltak, amolyan műanyagosak, amit kimondottan utálok. A Doom 3-at is ezért nem kedveltem anno. De egyéb semmi, legalábbis az én beállításaimmal, mert minden biszbasz effektet leveszek minimumra, mivel jobb szeretem a lepukkant, poros Zónát mintsem a csillogó napfényeset. Leginkább statikus fényekre raknám, csak azzal a pack már nem indul sajnos.
-
Sensut
őstag
válasz -szabi- #7645 üzenetére
Sikerült végre kibogoznom mi is a helyzet ezzel a monolitos randevúval Radaron. Az van, hogy a monolitos kapitány magával invitál a patriarchához, oda fel a monolitos bázisra, miután beszéltünk Nomaddal. Útközben le kell szedni egy helikoptert és vissza kell verni 2 mutáns támadást. A patriarcha mesél dolgokat a monolitos klánról, de amikor rákérdezünk, hogy miért is hívatott magához, akkor jön egy kitörés. Mindenki bemenekül a házakba, de mi kapunk egy üzenetet Nomadtól, hogy nem rejtőzhetünk el együtt a monolitosokkal hanem rohanjunk abba a kis kunyhóba, ahol a "drágasága" van (az a képződmény amit vissza kell vinni neki). Amint a kitörés véget ér, a monolitosok ellenséggé válnak és nincs tovább bratyizás velük. Vagyis ez az egész találka a patriarchával egy csapda akar lenni és csak akkor van értelme belegázolni, ha egy jót akarsz háborúzni a monolitosokkal, mert így, hogy mind bemenekültek a kitörés elől, mindegyik túléli a kitörést. Most már egyenként kell leszedned őket, ha meg akarsz szabadulni tőlük, ellenben azzal a lehetőséggel, hogy már Nomádnál nem állsz szóba a kapitánnyal és ezt az egészet kihagyod. Ekkor fent a kitörés elpusztítja őket az udvaron, amint a képződményt megkaparintottad a kunyhóban és kevesebb dolgod lesz ellenük. Szerintem javítva van itt is valami, mert ennyire tisztán még nem sikerült eddig kihámozni ezt a szálat.
-
Sensut
őstag
válasz -szabi- #7868 üzenetére
Ha kivergődsz az alagútból, Pripjátyból már használhatod a rendes átjárókat visszafelé. Most ott járok én is, de eszemben sincs az erőműbe menni, mert még mindig vannak elmaradt dolgaim visszafelé, pld. Nimble melói, amiket itt szintén sikerült végre sorra venni. Radartól felfelé már nincsenek se szerelők, se gyors utaztatók, mert ide sztalkerek már alig jutottak el, úgyhogy kénytelen vagy gyalogolni visszafelé legalább 1 pályát, de ne felejtsd el, hogy autókat is használhatsz. Az extended pack ilyen szempontból is kiváló, mert rengeteg gyors utaztatóval van telepakolva. Vannak helyek, ahol az összes sztalkerrel lehet utazni potom 1000-2000 RU-ért. Van az extended packban egy új feladatszál is, meg kell találni egy kód 2 részét, aztán valahol van egy hatalmason értékes cucc elrejtve egy széfbe, vagy mibe. A kód már megvan és a cuccot kellene megtalálnom, de még nem tudom merre keressem, úgyhogy nem sietek ki a játékból. Igyekszek minden melléket aprólékosra venni és a fő sztorival nem is nagyon törődöm. Már hatodszorra játszom végig a LA-t, kívülről tudom a történet monden részletét
-
Sensut
őstag
Sikerült befejezni a Lost Alpha DC 1.4005 + Expansion Pack 1.3 -at, sok hozzáfűzni valóm nincsen, csak ajánlani tudom mindenkinek. Nálam DirectX 9-el hibamentesen futott, egyetlen crash volt a vége felé valamitől, de újratöltés után nem volt több probléma. Sok minden javítva van a EP csomagban, a fegyverek kiválóak, számuk nincsen túlzásba víve és jól vannak kalibrálva. Épp annyi van belőlük, amennyire szükség van. A kedvenc hibáim közül már csak egy maradt, Veles ládája, viszont rábukkantam egy másik logikai hibára a rostoki gyárnál. Itt az történt, hogy Cordon felől jöttem a pályára és menet közben a bázis felé benéztem az emeletes épületbe, ahol majd a PDA-kat kell összegyűjteni. A PDA-k ott voltak, fel is vettem őket idő előtt, és jöttek is az üzenetek, hogy mit kell tovább csinálni a nélkül, hogy már beszéltem volna a Dutys főnökkel. Ez keményen bekavar a játékmenetbe, jó lenne eltüntetni a PDA-kat onnét amíg oda nem küldenek értük. Egy másik hiba, ami már másodjára történik meg nálam, az a játék vége felé van, amikor az erőműnél visszavertük a mutáns támadásokat és beszélnünk kellene Makarovval. Itt az történt, hogy a tiszt, aki be kellene mutasson Makarovnak, nem akart elindulni és odajönni a harckocsihoz, és nélküle nem lehet folytatni a játékot. Ahhoz, hogy ez összejöjjön, az egész mutáns támadást újra kellett játszanom. Ez már másodszor történik meg, az előző szimpla verzióban ugyanez volt a helyzet. Más eget verő hibát nem tapasztaltam. Apró bugok vannak ugyan, de azokat ki lehet kerülni. Egy ekkora cégnél az már nem probléma
Valaki kért egy mentést a játék végéről és feltettem IDE, ha valakit érdekel, leszedheti és használhatja. A mentést a történet vége után csináltam nyomban a freeplay kezdetekor Cordonon, Sidorovitch bunkerében. A cucc a szekrényben van, az autó a bunker előtt az udvaron, üzemanyag a csomagtartóban és Fox a szerelő, akinek a javító eszközöket leadtam és tud fejleszteni, rögtön a szomszédban. Ami még kell neki az a Calibration Tools, ezt furcsamód nem kaptam még meg a játék alatt, de Fine Toolsból van 4 darab Van egy rakás mellékfeladat is a megbízóknál szanaszét és az összes pálya bejárható szabadon. Akit érdekel, szétnézhet egyet a játékban, de fontos, hogy csakis a DC 1.4005 + Expansion Pack 1.3 -ba legyen betöltve ez a mentés, különben nem lesz OK a dolog. Sok szerencsét!
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz cheatergs #7879 üzenetére
Eléggé szétszórtak, de könnyen észrevehetőek. Érdemes mindenfelé kutatni utánuk, mert nem csak a szokásos műhelyek és gépparkok körül fordulnak elő. Le lehet egyenként is adni őket és annak függvényében fejleszthetsz. Viszont érdemes csak egy szerelőre koncentrálni és annak leadni az összeset az elején.
Jhoness: BTR-t csak egyet kaptam ingyen a végén, amit a katonaság bíz ránk az erőműnél.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz cheatergs #7883 üzenetére
Néhány hely:
tools for rough work:
- a Bar területén, a Wild Territory részen a beszakadt tetejű házban
- Darkscape - egyik házban az elhagyott faluban (a kikötő közelében)
- Dark Valley - van egy fekete roncstelep, azon az egyik jármű kabinjában
- Agroprom alagsorában az alsó szinten az egyik víztartály melletttools for fine work:
- Yantar - Sakharov bunkere mellett van egy katonai leszállópálya
- Army Warehouses - a katonai bázis irodaépületében
- Dead City - a banditák faluja tornyában
- Countryside - a gátnálcalibration tools:
- Outskirts of Priryat - az X-7 labor lejárati hangárjában
- Pripyat underground - a darukezelő fülke feljáratában
- Pripyat - a monolitos bázis alagsorában (színház)
- Generators - a falu egyik pincéjében -
Sensut
őstag
válasz havenday #7907 üzenetére
Na várjál csak, mert te belefutottál ugyanabba a hibába, amiről évek óta papolok itt. Ha a cellában nem a forgatókönyv szerint csinálsz mindent, akkor a játéknak annyi. Éspedig: miután lecsuktak, a dokival találkozol odabent és dumáltok. Kivárod, hogy jöjjön a katonatiszt és kinyissa az ajtót a lövöldözés után. Csak ekkor mehetsz és keresed meg a cuccokat, mert ha előbb kijutsz a cellából (a korábbi verziókban ez lehetséges volt), akkor a csomagot nem találod meg és a játékmenetnek is annyi. És az, hogy találkozol Strelokkal igaz, mert tényleg vele találkozol, mint a cutscene szereplője ott, viszont Strelok te vagy és így magaddal találkozol éppen Na ez a probléma ott.
-
Sensut
őstag
válasz Kinsiinoo #7915 üzenetére
Szerintem az a baj, hogy a tudós nem hal meg. A vérszívó őt is ki kellene nyírja és akkor jössz te a képbe és kinyírod a vérszívót. Más megoldás nincs, csak hogy visszatöltesz egy még korábbi mentést és máshol állsz meg, hogy a vérszívó ne akadjon el és a tudós ne tudjon elmenekülni. Mondtam én sokszor, hogy ezek a bejátszások nem csak fölöslegesek és bénák, de sok bajt is kevernek a játékmenetben.
-
Sensut
őstag
válasz ScomComputer #7942 üzenetére
Alapjában véve a LA a hivatalos SOC eredeti, nyers változata és értelemszrűen a sztori is ugyanaz, csak itt sokkal bővebb. Az eredeti vágatlan sztorit a készítők még jobban kibővítették saját ötletekkel is, hogy valamennyire meg tudják tölteni vele a sok plusz pályát, amiket beépítetek a modba. Ez csak részben sikerült egyelőre, de a fő történet kerek.
-
Sensut
őstag
válasz #16939776 #7954 üzenetére
Szerintem valami nincs rendben ott a játékkal, valami hibázik. Ott van bent egy durva kontroller, egyszer kicsalogattam és kinyírtam, de azzal együtt annyi. Nem történt semmi különös, viszont ha nem nyírod ki, akkor később - ha még nem voltál bent -, amikor a banditákkal kell leszámolnod, meggyűlhet vele a bajod, mert az egyik bandita miatt be kell menned a bányába, de a kontroller nem húz el onnan ha már egyszer megjelent, mi több, jóban van a banditákkal is Próbáltam kikerülni a sebesült sztalkert az úton és nem állni vele szóba, de a kontroller akkor is ott termett a bányában. Nem tudom mi lehet a megoldás, vagy hogy egyáltalán mi ez az egész, de szerintem hibás ez a jelenet. Legjobb, ha kicsalod onnan a kontrollert és kinyírod.
-
Sensut
őstag
válasz #16939776 #7956 üzenetére
Az égvilágon semmi nem volt bent a bányában, a sebesült ürge pedig eltűnik, mire visszaérsz. Ja, és megpróbáltam volt egyszer kinyírni ott helyben az út mellett, akkor pedig kontrolleré változott volna (gondolom), de az sem működött rendesen, csak hangokat produkált, ha jól emlékszem. Egy jó távcsöves szerszámmal, távolról elég könnyen kinyírható a kontroller a bányánál, ha már kijött a sötétből. Csak egy bizonyos távolságon belül tud irányítani, ezért kell egy jó távcsöves, amivel messziről is rá tudsz lőni párszor és annyi. Na, és közben vodka legyen nálad, az sokat segít a PSI ellen.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
Ezzel nem értek egyet Az, hogy magyar is van a csapatban - mi több, magyar a főnök -, még nem jelenti azt, hogy magyar felirat kötelező! Ha Dezo elkezdene szöveget fordítani, mi lenne a további fejlesztésekkel, amiért lényegében elkötelezte magát és nap mint nap eredményeket várunk el tőle? Én tudom milyen ez, mert készítettem számtalan modot más játékokhoz, de csak egyetlen egyet magyarítottam át és ráment egy csomó időm csak arra, s az alatt semmi egyebet nem tudtam csinálni. Ez nem annyira egyszerű, főleg ha a nagyvilágnak készítesz valamit és nem csak egy kis (magyar) közösségnek. Hogy mért nem csatlakozik hozzuk valaki, aki csak a magyarítással foglalkozna, az más kérdés.
-
Sensut
őstag
Ha jól emlékszem van egy Niva valahol, amit nem lehet megjavítani. Azt hiszem Borongóson van, de nem vagyok biztos benne, hogy az-e. Aztán van egy Radaron egész fent az antennákon túl, ami qrvára sokat zabál Ezt meg lehet javítani, de seperc alatt leszívja a tankot. A legjobb Niva, amivel én is szoktam kóborolni az Sötét Völgyben van a monolitos bázisnál, amivel el kell menekülni a helikopter elől.
-
Sensut
őstag
válasz Applefun01 #7987 üzenetére
Az artifactokhoz nincs szükség detektorra, ez így van az eredeti SOC-ban is. Szóval az nem bug, hanem tényleg egy arti. Az utaztatók csak akkor szállítanak valahova, ha már jártál azon a helyen és felfedezted azt. Ha kitörés közeledik, akkor nem kockáztatnak amíg az el nem múlik. Addig nem, ami logikus is. A játék még mindig fejlesztés alatt áll, úgyhogy nem kell egyből kiakadni a hiányosságai miatt
[ Szerkesztve ]
-
-
Sensut
őstag
válasz cheatergs #7996 üzenetére
Kipróbáltam én is az utolsó verziót úgy, hogy idő előtt, a lehető leghamarabb odamentem Sötét Völgyben a Nivához és engedte javítani, de csak ha legalább már 85 %-ra csökkent az állapota. Mellesleg amint beültem, jött egy helikopter is és jól megszórt. De az a gáz, hogy nálam már van egy Repair Tool, nem tudom honnan és így fogalmam sincs, hogy van-e köze a javításhoz. Valahol már a játék elején szedtem össze, vagy kaptam valakitől. Ez az eszköz a leírás szerint nem fegyver javító szett hanem valami általános cucc amire azt írja, hogy mindenféle csavarhúzók meg ilyesmik vannak benne. Eldobni sem engedi, mint a többi szerszámkészletet és talán majd később megveszi valaki.
[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz capulet75 #8022 üzenetére
Ezt nem ott kell átírni, mint a többi Stalkerben.
A gamedata - config - la_skills.ltx fájlban kell átírni ezeket az értékeket:
[endurance_skill_data]
minimum_max_weight = ...
maximum_max_weight = ...minimum_max_walk_weight = ...
maximum_max_walk_weight = ...Az első szakasz, amikor már nem tudsz futni a túlsúlytól, a második szakasz, amikor már menni se tudsz, vagyis gyakorlatilag a teljes max súlylimit.
Egy kb. 250 kilós zsákhoz ezt kell beírnod:
minimum_max_weight = 250
maximum_max_weight = 260minimum_max_walk_weight = 250
maximum_max_walk_weight = 260[ Szerkesztve ]
-
Sensut
őstag
válasz capulet75 #8026 üzenetére
Kibontja az, én is azzal bontottam volt ki. Az EN verziót kell használni. mert a RU az orosz Stalkerekre való. Ne egyből a játék könyvtárába irányítsd a fájlokat, hanem egy ideiglenes mappába valahova, mert összezavarodsz velük. Ha megvan a kitömörítés, a kérdéses fájl ezen az úton kell visszakerüljön a játék FŐ könyvtárába:
gamedata/config/lost_alpha/la_skills.ltx
Ennyi az egész, és módosíthatod itt.
-
Sensut
őstag
válasz capulet75 #8034 üzenetére
Legalul van egy mosdó, vagy öltöző, vagy mi. Mikor mész be a bányába, le is eshetsz oda a deszkák között. Ott kell (ene) lennie, de volt, hogy nekem se jelent meg, viszont a kontroller, az már eleve várt a bejáratnál. Valamitől függ ez az egész, de szerintem hibás úgy, ahogy van.
-
Sensut
őstag
Ki mondta, hogy a 1.4007-ben nem lehet súlylimitet átírni? Nincs itt semmiféle fájlvédelem.
Épp most telepítettem fel és megy minden, mint régen. Ezt a fájlt csak dobjátok be a játék mappájába és módosítsátok tetszés szerint.
Viszont ez a launcher egy nagy tokányság. Nincs benne minden beállítás és ha a játékon belül belematatsz a beállításokba, minden összevegyül és vagy visszaáll nullára, vagy egyszerűen nem érvényesülnek tovább bizonyos belső beállítások. Nálam startból a gamma veszett oda, most már hiába is állítom a menüben, nem reagál rá a játék. Törölnöm kell a beállítási fájlt és kezdeni nulláról megint. Hogy minek kellett ez így a végén?...
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- Politika
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Okos Otthon / Smart Home
- Házimozi belépő szinten
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben