Új hozzászólás Aktív témák

  • hedgehog

    senior tag

    Többször felmerült a kérdés, hogy hogy zajlik a készülékbiztosítás és érvényesítése a Revoluton, most én be tudok számolni egy saját tapasztalatról (spoiler: jó a szolgáltatás).
    Szóval a lányom telefonjára kötöttem a biztosítást februárban. Egész éves díjat kifizettem előre (a telefon egy Samsung A70, 105eFt-ért vásárolva), 18,6eFt-ért.
    A telefonon nemrég szilánkosra tört a képernyő. Innentől a következő volt a teendő:
    Az ügyintézést a Revolut appban a biztosítás alatt a Get Help gomb alatti hu.simplesurance.de/claims linken kellett elindítani. A szükséges adatok a Get Help melletti Policyt megnyitva láthatóak (Igazolás száma és PIN kódja fog kelleni). (ezeket egyébként levélben is megkapod amikor megkötöd a biztosítást.)
    A bejelentéshez kell néhány adat (hol és mikor történt az eset, ki volt a felelős, kb. mi történt), és csatolni kell a telefon megvásárlását igazoló számlát is. Ha elbírálták a dolgot, akkor kérik az önrészt, amit egy levélben kapott linken tudsz kártyával kifizetni (16eFt volt)
    A telefont javították, a saját szervizükben (ami Litvániában van). Ennek a menete az, hogy kaptam egy levelet a szerviztől, amiben egy DHL shipping label volt, ennek birtokában kell a DHL-től felvételi időpontot kérni (a futár házhoz jön). Itt volt egy kis botlás, mert a levélben nincs benne a "költségviselő azonosító", de a DHL kéri. A biztosítónak van magyar telefonos ügyfélszolgálata, ahol megmondják (egyébként: 958513900). Ha megvan az időpont, be kell csomagolnod a telót és viszi a futár, amikor kész akkor pedig visszahozza. Előtte érdemes backupolni mindent, mert mi gyárivisszaállítva kaptuk, de ezt írják is a levelekben.
    Az egész folyamat (bejelentéstől a megjavított eszköz megérkezéséig) 7 napot vett igénybe (9-én jelentettem be, ma jött meg a cucc). Az összköltség pedig jelenleg 37eFt (itthon a javítás 50-nél kezdődik) , de a biztosítás még 9 hónapig érvényes :DDD

    -- aka p3d3str1an

Új hozzászólás Aktív témák